quote:Op maandag 12 juli 2010 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
WauwWat een onwijs gaaf project!
Die open haard, geweldig! Ik ben helemaal niet zo van de open haarden, maar deze is echt geweldig!
ben heeeel benieuwd, ruimte!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Alle muren kunnen weg!![]()
Omdat de vorige bewoners geen poeren en balken in het zicht wilde hebben, hebben ze alles dubbel gemaakt.
We gaan hier heel veel ruimte mee terug winnen.![]()
je vraagt je toch af waarom ze dan in z'n huis zijn gaan wonen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Omdat de vorige bewoners geen poeren en balken in het zicht wilde hebben, hebben ze alles dubbel gemaakt.
Dit wordt de woonkeuken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:24 schreef Bluezz het volgende:
OMG Obli de (woon?)keuken
Ziet er heftig uit, dus er wordt hard gewerkt
Die stofzuiger is niet van mij....quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef tie-rep het volgende:
dat ziet er tenminste grondig uit!
Andere vraag: werkt die stofzuiger nog een beetje lekker met zo'n hele lange slang eraan?
Zoja dan ga ik ook wat extra meters slang zoeken. Is een stuk handiger dan dat korte stukje wat erbij zit...
Nog een goede tip waar je extra slang kan kopen?
quote:
We slapen in de woonkamer!quote:
EN huh !!! doen jullie de klus van MMach terwijl er wordt gewoond ?
Ziet er erger uit dan dat het is..quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef WRH het volgende:
"schrik niet... "
understatement of the year, wát een werk!
Nee, niet open! Dan hebben we boven geen slaapkamer!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef Beijtje het volgende:
Zo zeg, leuk projectje!laten jullie het zo hoog en open? Mooi hoor!
Cool!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:49 schreef Rallydame het volgende:
Leuke klus Obli.![]()
* Rallydame volgt nog steeds hoor![]()
Die slaapkamer heeft het hoogste plafond van het hele huis, dus er viel wat op te offeren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:47 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
wow, nu heb je dus ook je slaapkamer opgeofferd, is dat om het plafond te verhogen/verlagen?
Je moet alleen geen electra aan willen leggen met deze methode.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
neeeee wat geniaal!!!
Had dat eerder uitgevonden
Het wordt wel mooi zeg
Stempel wordt geen probleem hoor, die stut nu het dakraamdingus.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:04 schreef Ml-etje het volgende:
Succes met weghalen van de stempel trouwens.
Schuurspons en cif plus daarna opschuren deed hier de truc.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je moet alleen geen electra aan willen leggen met deze methode.
Maar het werkt als een speer!
[..]
Stempel wordt geen probleem hoor, die stut nu het dakraamdingus.
Komt een muurtje onder.
Eih, schuurspons en cif? Bedoel je de balken?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel als je dat er nog van bovenaf op kunt leggen
Ah zo! Bedankt voor de tip!!quote:Die stempels van zwarte inkt bedoel ik op de balken
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan komt je vloer hoger te liggen, met rachels, of je moet inslijpen, in het hout...
Het kan wel, OSB is volgens mij dik genoeg.
Wel werd mij verteld folie tussen de gipsplaten en OSB te leggen omdat dit de keuken is en er vocht omhoog kan komen en dat wil je niet in je constructie hebben, dus ook maar folie gedaan.
[..]
Ah zo! Bedankt voor de tip!!![]()
Maandag gelijk even cif halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |