Alsof dat gepost wordtquote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Gewoon een digitale van Usenet aftrekken man
Kan niet wachten tot de aftitelingquote:
Nee je bent de eerstequote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
hej heeft er al iemand gezegd dat er reclame bezig is?
Maar Alberto confronteertquote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef teamlead het volgende:
maarre.. Felix Meurders had het gisteren in Kassa ook al over internetoplichting en aangifte doen enzo...
Ja wij ookquote:
Alberto kleineert Felix c.s. nu door het veel beter te doen. Machtsvertoon.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef teamlead het volgende:
maarre.. Felix Meurders had het gisteren in Kassa ook al over internetoplichting en aangifte doen enzo...
Maar het is wel lekkerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
Remia sponsort move like NJ?
Okee, ik eet geen remia meer![]()
![]()
O het staat er op volgens mijquote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, vraag je het om te posten ofzo
Komt wel goed, schatjequote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Snap jij dat nou? Hebben ze Frans die functie gegeven.
Ik ookquote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
ik gaat ens even wat vloeistoffen nuttigen.
Oeh, als je toch gaat..quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
ik gaat ens even wat vloeistoffen nuttigen.
geef haar, geef het haar hard.quote:
Hier Roosvicee pleasequote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, als je toch gaat..cola voor mij please!
(De Grote Bosatlas 52ste editie CD-ROM) [0/9] - "BOSATLAS 52ste editie.part0.nzb" yEncquote:
Ik zag hetquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
(De Grote Bosatlas 52ste editie CD-ROM) [0/9] - "BOSATLAS 52ste editie.part0.nzb" yEnc
Wat?quote:
murgin bubbleger!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
Muffin purperkurk!
Snap je hoe jaloers je me nu maakt?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Mag ik even opscheppen dat ik daadwerkelijk Roosvicee hier heb![]()
Nou ja, er is toch een mailtje gestuurd naar Alberto met de link naar de Klaagbaak?quote:
En niemand die 'm ziet.quote:
Ik bedoel in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |