abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87274753
En Joseph heeft zijn Tauron identiteit omarmd op het moment dat hij de dood van Tamara onder de ogen zag. Zijn broer zat trouwens sowieso al in die Halatha.
pi_87277296
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het raar dat Joseph ineens een pion is van één of ander grote Tauron-corporatie, terwijl hij eerst nog gewoon een advocaat was. Wat een raar gedoe. En hij en z'n broer praatten alsof ze het al jaren doen :') .
Dat bedoelde ik dus met dat het moeilijk te volgen is, nergens is vermeld dat we opeens 6 weken verder zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_87283064
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus met dat het moeilijk te volgen is, nergens is vermeld dat we opeens 6 weken verder zijn.
Volgens mij werd er wel ergens gemeld dat ze 3 weken verder waren ofzo.

Joseph was altijd al advocaat voor die Halatha.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_87283872
Kijkcijfers waren weer gruwelijk slecht.
We mogen nu wel concluderen dat het na dit seizoen over is.

Bye Bye ‘Caprica’?

quote:
Alessandra Torresani (Zoe Graystone): Tonight is a really important episode because if we don’t get as good as the viewership that we had for the season finale of 1.0, they’re gonna cancel the show.
quote:
The season 1.5 premiere of Caprica saw fewer viewers and adults 18-49 than the finale of season 1.0. The finale in March averaged 1.1 million and a 0.5 rating with adults 18-49. Last night’s return drew 889,000 viewers and a 0.4 rating with adults 18-49.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 22:03:23 #155
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_87304083
Opbouw was traag, maar het einde was zeer sterk

Aangezien Graystone zelf ergens zegt dat hij zijn vrouw en dochter is verloren denk ik dat hij zelf wel denkt dat hij dood is, maar gewoon haar berichten blijft sturen, niet wetende dat ze worden ontvangen door Amanda

En wat betreft kijkcijfers, ik weet niet hoe het daar in de USA is, maar tot vorige week wist ik niet dat de hervatting van Caprica naar voren was geschoven. Het kan best zijn dat vaste kijkers nog denken dat het in januari verder gaat.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:52:37 #156
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_87357742
Toch ben ik blij dat het weer begonnen is. Sinds BSG is afgelopen heb ik nog steeds afkickverschijnselen.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:35:28 #157
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87359822
Wat voor verschijnselen waren dat dan?
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:00:01 #158
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_87360473
Vooral dat je geen zin hebt om iets anders op TV te kijken. Zeker geen andere SF.
pi_87360738
Ik vond het een erg toffe start. Ik vreesde al voor de slechte kijkcijfers, hopelijk weten ze er nog een goed einde aan te breien voor het gecanceld wordt.
Amen.
pi_87372183
He, heeft Zoe een uplink gemaakt naar dat cyber Caprica? Dat ze dus helemaal niet meer in dat robotlichaam zit?
pi_87515630
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:48:11 #162
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_87516141
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Doler12 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast niet die leeft gewoon nog.
pi_87518837
Beetje trage aflevering deze keer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 oktober 2010 @ 00:04:30 #164
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_87518941
Dit bracht al wat meer duidelijkheid :) Jammer dat het Zoe uplink gedeelte niet weer uitgediept
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_87568072
Enigzins was het traag, maar aan de andere kant voel je dat er al wat begint te broeien in de wereld van Caprica.
Volgende week zou er weer volop aandacht worden besteedt aan de V-World en dan zullen we Zoe en Tamara wel weer zien. Misschien wordt dan ook gelijk wel het uplink gedeelte verder uitgediept.

Het hele idee van Apotheosis en wat het natuurlijk allemaal teweeg zal brengen is als verhaallijn zeer interessant.

Hier wordt het ook wel mooi uitgelegd:
Terrorists and mobsters fight to control the afterlife on Caprica

Moore zei al eerder dat het in dit tweede gedeelte al aardig op gang zou moeten komen en dat we in een mogelijk tweede seizoen aardig wat BSG dingen terug zouden moeten zien. Niet dat ik een tweede seizoen verwacht, want de ratings dalen alleen maar. Of er moeten een aantal hoge mensen bij Syfy zitten met heel veel (toekomstig) vertrouwen in Caprica en Moore.
pi_87575387
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Vast niet die leeft gewoon nog.
Denk je? Gezien de BSG vibe die ook in Caprica zit vermoed ik dat die echt dood is hoor.
Amen.
pi_87575712
ben ook weer bij. Wel aardige 2 afleveringen, al was de 1ste beter. Zou jammer zijn als het gecancelled wordt maar wel te verwachten. Als je BSG niet gezien hebt dan mis je toch een beetje het idee waar het allemaal uiteindelijk om draait.
pi_87576508
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef planethugo het volgende:
ben ook weer bij. Wel aardige 2 afleveringen, al was de 1ste beter. Zou jammer zijn als het gecancelled wordt maar wel te verwachten. Als je BSG niet gezien hebt dan mis je toch een beetje het idee waar het allemaal uiteindelijk om draait.
Ben ik het niet zo mee eens. Het verhaal van BSG komt toch totaal niet in Caprica naar voren? Het is hier meer een strijd tussen religies en het feit dat de grens tussen werkelijkheid en virtual reality aan het vervagen is...
Amen.
pi_87578305
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ben ik het niet zo mee eens. Het verhaal van BSG komt toch totaal niet in Caprica naar voren? Het is hier meer een strijd tussen religies en het feit dat de grens tussen werkelijkheid en virtual reality aan het vervagen is...
dat is idd het hoofdverhaal. Maar op de achtergrond speelt dat het allemaal tot de cylons en de ondergang van de planeten gaat leiden. Als je dat niet weet dan heb je zoiets van, leuk met die robot die kunstjes kan en die arme meid die in de cyberwereld vast hangt maar meer ook niet.

Ik zou dit denk ik niet volgen als ik BSG nooit gezien had, maar dat zullen we nooit weten :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:02:43 #170
184465 Migue
Sensuele man
pi_87583236
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Denk je? Gezien de BSG vibe die ook in Caprica zit vermoed ik dat die echt dood is hoor.
Spike is de series binnengehaald om de Buffy-kijkertjes aan te trekken. Maak je over hem dus maar geen zorgen.

Leuke aflevering verder, eindelijk weer wat snelheid. En leuke scenes met de paraplu.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:17:15 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_87583828
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is idd het hoofdverhaal. Maar op de achtergrond speelt dat het allemaal tot de cylons en de ondergang van de planeten gaat leiden. Als je dat niet weet dan heb je zoiets van, leuk met die robot die kunstjes kan en die arme meid die in de cyberwereld vast hangt maar meer ook niet.

Ik zou dit denk ik niet volgen als ik BSG nooit gezien had, maar dat zullen we nooit weten :)
Dat laatste is waar, maar als je BSG niet hebt gezien kun je het makkelijk volgen volgens mij, het is alleen wel LEUKER als je BSG ook hebt gezien, omdat je dan de verwijzingen ziet.

Vorige week bijvoorbeeld, toen werd eigenlijk uitgelegd waarom de Cylons "toasters" werden genoemd (die college van Greystone noemde de Zoe robot zo).

En is Spike, Barnabas! Ik had hem helemaal niet herkend, terwijl ik Buffy toch altijd gevolgd heb (ik heb verder niet op de namen gelet, de naam had ik wel herkend denk ik).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87584200
Mijn vriendin keek een stukje mee en riep meteen dat het Spike was toen Barnabas in beeld kwam :') Had hem nog niet herkend.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87584246
Die intro blijf ik zo verschrikkelijk cheesy vinden he. Zó fout.
pi_87585034
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef KingOfMars het volgende:
Die intro blijf ik zo verschrikkelijk cheesy vinden he. Zó fout.
mee eens een van de slechtste die ik ooit gezien heb.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_87585703
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat laatste is waar, maar als je BSG niet hebt gezien kun je het makkelijk volgen volgens mij,
dat is zeker waar, het is geen serie die moeilijk te volgen is zonder BSG. Maar of het ook zonder die kennis boeiend genoeg is om te volgen betwijfel ik. En de kijkcijfers geven me daarin (helaas) gelijk

De laatste afleveringen hebben ook een stuk meer kleine BSG achtige elementen, bijv de geluidjes als de tijd in beeld komt
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:57:02 #176
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87599301
De intro is geniaal. Het laat eigenschappen van de characters zien: hun lichaamstaal, gezichtsuitdrukkingen en de omgeving waarin je ze ziet.

Dat de CGI slecht is, is het enige minpunt.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:00:07 #177
17061 mvt
blame Canada
pi_87620847
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ook het hele idee van downloaden naar motherships als een cylon dood gaat wordt hier al verklapt. De avatars zijn die persoonlijkheden. Net als dat de Cylons geloven in een 1 god komt ook voor in BSG. Alles duidt er op dat de Cylons vanuit de terroristen komen, kan haast niet anders.

Dat Adama een advocaat is was altijd al duidelijk. Werd ook naar verwezen in BSG. Volgens mij had die zelfs een boek geschreven.

En ik neem aan dat de Greystones ook wel via via verbonden worden met de karakters uit BSG.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_87624414
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Jivis het volgende:

[..]

Admiraal William Adama zit wel al in Caprica hoor. Weliswaar sls kind, maar toch.
pi_87627556
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 05:11 schreef HiZ het volgende:

[..]

Admiraal William Adama zit wel al in Caprica hoor. Weliswaar sls kind, maar toch.
Dat is een personage, geen verhaallijn.
Amen.
pi_87638161
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:57 schreef Mirel het volgende:
Dat de CGI slecht is, is het enige minpunt.
eens, maar toch doet het niets af van de sfeer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')