Dat bedoelde ik dus met dat het moeilijk te volgen is, nergens is vermeld dat we opeens 6 weken verder zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het raar dat Joseph ineens een pion is van één of ander grote Tauron-corporatie, terwijl hij eerst nog gewoon een advocaat was. Wat een raar gedoe. En hij en z'n broer praatten alsof ze het al jaren doen.
Volgens mij werd er wel ergens gemeld dat ze 3 weken verder waren ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met dat het moeilijk te volgen is, nergens is vermeld dat we opeens 6 weken verder zijn.
quote:Alessandra Torresani (Zoe Graystone): Tonight is a really important episode because if we don’t get as good as the viewership that we had for the season finale of 1.0, they’re gonna cancel the show.
quote:The season 1.5 premiere of Caprica saw fewer viewers and adults 18-49 than the finale of season 1.0. The finale in March averaged 1.1 million and a 0.5 rating with adults 18-49. Last night’s return drew 889,000 viewers and a 0.4 rating with adults 18-49.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Doler12 het volgende:Vast niet die leeft gewoon nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je? Gezien de BSG vibe die ook in Caprica zit vermoed ik dat die echt dood is hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vast niet die leeft gewoon nog.
Ben ik het niet zo mee eens. Het verhaal van BSG komt toch totaal niet in Caprica naar voren? Het is hier meer een strijd tussen religies en het feit dat de grens tussen werkelijkheid en virtual reality aan het vervagen is...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef planethugo het volgende:
ben ook weer bij. Wel aardige 2 afleveringen, al was de 1ste beter. Zou jammer zijn als het gecancelled wordt maar wel te verwachten. Als je BSG niet gezien hebt dan mis je toch een beetje het idee waar het allemaal uiteindelijk om draait.
dat is idd het hoofdverhaal. Maar op de achtergrond speelt dat het allemaal tot de cylons en de ondergang van de planeten gaat leiden. Als je dat niet weet dan heb je zoiets van, leuk met die robot die kunstjes kan en die arme meid die in de cyberwereld vast hangt maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ben ik het niet zo mee eens. Het verhaal van BSG komt toch totaal niet in Caprica naar voren? Het is hier meer een strijd tussen religies en het feit dat de grens tussen werkelijkheid en virtual reality aan het vervagen is...
Spike is de series binnengehaald om de Buffy-kijkertjes aan te trekken. Maak je over hem dus maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Denk je? Gezien de BSG vibe die ook in Caprica zit vermoed ik dat die echt dood is hoor.
Dat laatste is waar, maar als je BSG niet hebt gezien kun je het makkelijk volgen volgens mij, het is alleen wel LEUKER als je BSG ook hebt gezien, omdat je dan de verwijzingen ziet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is idd het hoofdverhaal. Maar op de achtergrond speelt dat het allemaal tot de cylons en de ondergang van de planeten gaat leiden. Als je dat niet weet dan heb je zoiets van, leuk met die robot die kunstjes kan en die arme meid die in de cyberwereld vast hangt maar meer ook niet.
Ik zou dit denk ik niet volgen als ik BSG nooit gezien had, maar dat zullen we nooit weten
mee eens een van de slechtste die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef KingOfMars het volgende:
Die intro blijf ik zo verschrikkelijk cheesy vinden he. Zó fout.
dat is zeker waar, het is geen serie die moeilijk te volgen is zonder BSG. Maar of het ook zonder die kennis boeiend genoeg is om te volgen betwijfel ik. En de kijkcijfers geven me daarin (helaas) gelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar als je BSG niet hebt gezien kun je het makkelijk volgen volgens mij,
Ook het hele idee van downloaden naar motherships als een cylon dood gaat wordt hier al verklapt. De avatars zijn die persoonlijkheden. Net als dat de Cylons geloven in een 1 god komt ook voor in BSG. Alles duidt er op dat de Cylons vanuit de terroristen komen, kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is idd het hoofdverhaal. Maar op de achtergrond speelt dat het allemaal tot de cylons en de ondergang van de planeten gaat leiden. Als je dat niet weet dan heb je zoiets van, leuk met die robot die kunstjes kan en die arme meid die in de cyberwereld vast hangt maar meer ook niet.
Ik zou dit denk ik niet volgen als ik BSG nooit gezien had, maar dat zullen we nooit weten
Admiraal William Adama zit wel al in Caprica hoor. Weliswaar sls kind, maar toch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ben ik het niet zo mee eens. Het verhaal van BSG komt toch totaal niet in Caprica naar voren? Het is hier meer een strijd tussen religies en het feit dat de grens tussen werkelijkheid en virtual reality aan het vervagen is...
Dat is een personage, geen verhaallijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 05:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Admiraal William Adama zit wel al in Caprica hoor. Weliswaar sls kind, maar toch.
eens, maar toch doet het niets af van de sfeerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:57 schreef Mirel het volgende:
Dat de CGI slecht is, is het enige minpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |