Ik wil nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ja, dit was de mid-season finale.
quote:Surprise! Syfy’s ‘Caprica Returning Sooner Than Planned
Syfy bumped up the return of Caprica from January to Tuesday, October 5 at 10pm. It will follow Stargate Universe.
Mooi.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef HiZ het volgende:
Interestingly enough public debt in Holland was roughly stable last year after rising rapidly in the year before.
dat is een stuk sneller dan verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Cerbie het volgende:
http://www.syfy.com/caprica/
Series return: October 5
aka; komende dinsdag
Bedankt voor de tip, ik heb wel een opfrissertje nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Staat daar ook een "what the frak happened so far" filmpje.
vond het maar een raar beginzo zonder uitleg, het leek of ik een aflevering gemist had.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:
Liking it!. Erg goede heropener van het seizoen!
Echt? Ik heb geeneens een recap gezien maar vond het weer prima te volgen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vond het maar een raar beginzo zonder uitleg, het leek of ik een aflevering gemist had.
Volgens mij wel, dat kon je opmaken uit de gesprekken in die "kerk".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Cerbie het volgende:
Like!
Alleen of dat stadion nou wel of niet echt opgeblazen was bleef me even onduidelijk.
Volgens mij was dat virtueel, omdat de mensen weer tot leven kwamen na de aanslag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Cerbie het volgende:
Like!
Alleen of dat stadion nou wel of niet echt opgeblazen was bleef me even onduidelijk.
Uhm, je ziet Amanda gewoon in deze aflevering hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Salamander het volgende:
Ik had tot nu toe het idee dat Amanda echt dood was maar nu twijfel ik toch weer. Vooral omdat ze in het nieuwsitem niet spreken over zelfmoord maar incident, maar meestal wordt zelfmoord niet zo breed uitgemeten in de pers. Maar zij is wel een heel publiek figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het einde van de aflevering nog even kijken.
Dit bedoelde ik dus, je weet nu al niet meer echt wat er allemaal aan de hand is.
edit: Gekeken en nu weet ik het denk ik wel.
[ Bericht 4% gewijzigd door Salamander op 06-10-2010 20:43:23 ]You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |