Never mind, ze was Adama's assistente/collega oid volgens mijquote:Op zondag 28 maart 2010 18:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die Emmanuelle was dus de dokter, maar wie was ze nu ook alweer? Ik had haar eerder voorbij zien komen, maar hoe of wat weet ik niet meer
dat is correctquote:Op zondag 28 maart 2010 18:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij speelde Daniel Graystone trouwens de theme van Caprica
Ik heb iets gemist maar er kwamen stukjes in de preview voor die ik nog nooit gezien heb.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 06:11 schreef Jegorex het volgende:
OMG, de nieuwe aflevering
Nu kan ik helemaal niet meer slapen![]()
Vreselijk ja al die vreemde uitzend schema'squote:Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef KingOfMars het volgende:
Hoe help ik een serie om zeep?
Nou heel makkelijk, je zend een paar afleveringen uit, stelt een pauze in van een x aantal maanden, en kijkt dan gek op als men bij terugkomst geen flikker meer van je serie snapt of er niks meer om geeft.
Echt, waarom DOEN ze dit? Ze flikken het met V, met Stargate Universe en nu ook weer Caprica.
Maar we weten natuurlijk niet wat er met Amanda gebeurtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vreselijk ja al die vreemde uitzend schema's![]()
Vond het trouwens niet echt een cliffhanger einde. Hopelijk word het zuster clarice verhaal nu wat interessanter nu ze in oorlog is met barnabas.
die overleefd het gewoon, en dat zorgt ervoor dat zuster clarice alleen maar meer in haar geïnteresseerd wordquote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar we weten natuurlijk niet wat er met Amanda gebeurt
Dat had ik ook, dat met die fiets op dat papier bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist maar er kwamen stukjes in de preview voor die ik nog nooit gezien heb.
Ik dacht dat ík gek werd. Had continue ook het idee dat er 1 of 2 afleveringen over waren geslagen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat had ik ook, dat met die fiets op dat papier bijvoorbeeld
Ik dacht al dat ik een aflevering gemist hadquote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat had ik ook, dat met die fiets op dat papier bijvoorbeeld
Ja ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een aflevering gemist had![]()
Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Was meer de "previously on Caprica" waar de wrap-up even gedaan wordt. Daar kwamen flashes voorbij van beelden die niet in eerdere afleveringen te zien warenquote:
bronquote:BambolaBambina
Caprica has officially been cancelled.....
43 minutes ago from UberTwitter
Ik wil nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ja, dit was de mid-season finale.
quote:Surprise! Syfy’s ‘Caprica Returning Sooner Than Planned
Syfy bumped up the return of Caprica from January to Tuesday, October 5 at 10pm. It will follow Stargate Universe.
Mooi.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef HiZ het volgende:
Interestingly enough public debt in Holland was roughly stable last year after rising rapidly in the year before.
dat is een stuk sneller dan verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Cerbie het volgende:
http://www.syfy.com/caprica/
Series return: October 5
aka; komende dinsdag
Bedankt voor de tip, ik heb wel een opfrissertje nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Staat daar ook een "what the frak happened so far" filmpje.
vond het maar een raar beginzo zonder uitleg, het leek of ik een aflevering gemist had.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:
Liking it!. Erg goede heropener van het seizoen!
Echt? Ik heb geeneens een recap gezien maar vond het weer prima te volgen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vond het maar een raar beginzo zonder uitleg, het leek of ik een aflevering gemist had.
Volgens mij wel, dat kon je opmaken uit de gesprekken in die "kerk".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Cerbie het volgende:
Like!
Alleen of dat stadion nou wel of niet echt opgeblazen was bleef me even onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |