Dus ben ik heel benieuwd uit welk potje hij denkt iets te krijgen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef vandenborre het volgende:
[..]
ja. Maar we weten allemaal dat het onzin is.
Wat is er mis met gewoon werken voor je geld, niet te hopen dat jij geld krijgt van de gemeentequote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Flubberbal het volgende:
Geld is niet echt een probleemalleen ik wou weten of ik wat geld kreeg van gemeente. Zie mijn andere topic.. 300 loten
Lief van de gemeente dat ze mijn geld aan luie uitvreters geven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Flubberbal het volgende:
Ik krijg 700 euro van de gemeente en nog 500 euro stufi.
Vooral als je minderjarig bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:16 schreef Chowi het volgende:
700 euro per maand van de gemeente is uitzonderlijk, maar zou best kunnen, toch? Ik bedoel, we weten met z'n allen niet zoveel over de situatie van zijn ouders, maar dat kan ook nog meespelen.
Maar 500 euro stufi daar nog bovenop lijkt me een beetje vreemd.
Aan TS zou ik willen aanraden om het kijkveld wat te gaan verbreden, naar Nieuwegein of Amersfoort bijvoorbeeld, omdat daar de wachttijd in de sociale sector een stuk minder lang is, en omdat de huur aanzienlijk goedkoper is. Binnen die marge van 200-400 euro ga jij écht geen appartement regelen binnen afzienbare tijd..
Maar met een beetje geluk zou je wel iets kunnen regelen in een van de omliggende steden.
Ehm, ik dacht dat TS zei dat hij inmiddels 18 is geworden?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Flubberbal het volgende:
Vegeet wat hiervoor is gezegd:
Ik ben 18 jaar, ik krijg studiefinancering. Mijn ouders leven van uitkering en ik ben momenteel werkloos. Mijn vraag is: als ik opmezelf ga wonen(dan krijg ik dus 500 euro ongeveer studiefinancering omdat ik dan uitwonend ben) kan ik dan een uitkering verwachten? Zonee: iets anders?
-10 geloofwaardigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef r_one het volgende:
Dat was eergisteren vanmorgen voor jou nog een vraag vaststaand gegeven en nu al weer een vaststaand gegeven vraag?![]()
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Flubberbal het volgende:
Ik ben 18 jaar, ik krijg studiefinancering. Mijn ouders leven van uitkering en ik ben momenteel werkloos. Mijn vraag is: als ik opmezelf ga wonen(dan krijg ik dus 500 euro ongeveer studiefinancering omdat ik dan uitwonend ben) kan ik dan een uitkering verwachten? Zonee: iets anders?
Bedragen voor MBO Uitwonendquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Flubberbal het volgende:
WAAROM zou jij recht hebben op belastinggeld?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Flubberbal het volgende:
Nog even hierover een leuk verhaaltje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:09 schreef Gia het volgende:
Maak je de opleiding dan niet binnen 10 jaar af, mag je alles terugbetalen.
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Flubberbal het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |