Ik heb geen inkomen en mijn ouders ook niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:46 schreef onearmedman het volgende:
Waarom zou je een uitkering krijgen...
nee voor een uitkering moet je een arbeidsverleden hebben of buitenlander zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Dus ik kom niet in aanmerking voor uitkering? En die 18 jarige ook niet?
Jaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef onearmedman het volgende:
Weet je zeker dat het wel verstandig is om op jezelf te gaan wonen? Laat staan samenwonen.
bijstand krijg je pas vanaf je 27e.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:51 schreef Flubberbal het volgende:
Ik heb het over bijstandsuitkering. En waar kunnen we het beste heen? Naar Funda.nl ?
Lees me post.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Flubberbal het volgende:
Geld is niet echt een probleemalleen ik wou weten of ik wat geld kreeg van gemeente.
Hoe is geld opeens geen probleem meer?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Flubberbal het volgende:
Geld is niet echt een probleemalleen ik wou weten of ik wat geld kreeg van gemeente. Zie mijn andere topic.. 300 loten
Dat is mijn broertjequote:Op zondag 14 maart 2010 19:09 schreef Glcx het volgende:
[..]
Hoe is geld opeens geen probleem meer?
En bedoel je dit topic: hoe reken je iemands geboortedatum uit??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |