Ik heb geen inkomen en mijn ouders ook niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:46 schreef onearmedman het volgende:
Waarom zou je een uitkering krijgen...
nee voor een uitkering moet je een arbeidsverleden hebben of buitenlander zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Dus ik kom niet in aanmerking voor uitkering? En die 18 jarige ook niet?
Jaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef onearmedman het volgende:
Weet je zeker dat het wel verstandig is om op jezelf te gaan wonen? Laat staan samenwonen.
bijstand krijg je pas vanaf je 27e.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:51 schreef Flubberbal het volgende:
Ik heb het over bijstandsuitkering. En waar kunnen we het beste heen? Naar Funda.nl ?
Lees me post.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Flubberbal het volgende:
Geld is niet echt een probleemalleen ik wou weten of ik wat geld kreeg van gemeente.
Hoe is geld opeens geen probleem meer?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Flubberbal het volgende:
Geld is niet echt een probleemalleen ik wou weten of ik wat geld kreeg van gemeente. Zie mijn andere topic.. 300 loten
Dat is mijn broertjequote:Op zondag 14 maart 2010 19:09 schreef Glcx het volgende:
[..]
Hoe is geld opeens geen probleem meer?
En bedoel je dit topic: hoe reken je iemands geboortedatum uit??
Nee, want geld is geen probleem. Het geld van de gemeente is voor de mensen waarvoor geld wel een probleem is. En ga lekker werken ipv geld te vangen waar anderen voor werken...voor figuren als jij betaal ik liever geen belasting namelijk..quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Flubberbal het volgende:
Geld is niet echt een probleemalleen ik wou weten of ik wat geld kreeg van gemeente. Zie mijn andere topic.. 300 loten
200 euro p/m in utrecht voor wat voor kamer ookquote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef Flubberbal het volgende:
Even een vraagje
Stel ik zoek een flatje in Utrecht tussen de 200-400euro huur per maand. Wat is dan ongeveer de wachttijd?
17 jaar= kinderbijslag..., geen recht op stufiquote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef houdjemond het volgende:
Volgens mij word je STUFI omgezet in een uitwonende beurs hoor, en dan zit je zo aan de 500, maar hoe wil je dat dan gaan doen, huur is al niet te betalen, en dan moet je nog hele maand van eten ook.
Haha, succes.
Verhuis naar Kampala, Oeganda. Heb je een vier kamer appartement voor een appel en een ei.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:26 schreef Hiya het volgende:
Verhuis naar Hamburg Duitsland. Heb je een twee kamer appartement voor 350 inclusief GWL 20 min v/h centrum af.
http://www.kiu.ac.ug/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:12 schreef Hiya het volgende:
Enige verschil is dat er in Hamburg nog iets te verdienen en te leren is.
Omg ik ga toch samen met iemand anders.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef houdjemond het volgende:
Volgens mij word je STUFI omgezet in een uitwonende beurs hoor, en dan zit je zo aan de 500, maar hoe wil je dat dan gaan doen, huur is al niet te betalen, en dan moet je nog hele maand van eten ook.
Haha, succes.
Ja en? Volgens mij kijk jij een beetje te optimistisch vooruit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:07 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Omg ik ga toch samen met iemand anders.
+ gemeentelijke belastingen, waterschaps belasting...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:36 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ja en? Volgens mij kijk jij een beetje te optimistisch vooruit.
Je lasten bestaan niet alleen uit huur, maar ook electriciteit, gas en water.
Alleen je zorgverzekering is al zeker 100 euro per persoon en dan maar te zwijgen over andere bijkomende verzekeringen.
Internet, televisie, stappen, kleren, etcquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
+ gemeentelijke belastingen, waterschaps belasting...
Ik bedoelde ook dat achtienjarige vriendje van hemquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:33 schreef Fingon het volgende:
[..]
17 jaar= kinderbijslag..., geen recht op stufi
Wil niet veel zeggen, maar je vindt geen flat met 2 slaapkamers waarin jij mag gaan wonen (vaak een inkomstenminimum in de privé sector) of dat zo'n woning tussen de 200 en 400 euro is. Denk eerder aan 500-750. Misschien goedkoper in de sociale sector, maar dan wacht je minstens 8 jaar omdat je dan op een wachtlijst staat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:07 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Omg ik ga toch samen met iemand anders.
Daar red je het niet mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:58 schreef marsterretje het volgende:
Nou ok, een poging dan om uit te leggen met een grove schatting:
Inkomsten:
Stufi + baantje: 400 + 300 ofzo per maand? (ben alweer even geen student meer)
UItgaven:
Huur voor studentenkamer Utrecht: 300-400. Geen huursubsidie mogelijk.
Verzekering: 100
Telefoon+ internet: 20 - 20
Totaal vaste lasten: 540
Boodschappen: zo'n 120 per maand aan Aldo voer, niet te veel drinken.
Totaal uitgaven: 660.
Over per maand om lekker van te gaan zuipen in de Ekko en Tivoli: 40 Euro.
Veel plezier!
En schooluitgaven zitten er nog niet bij, gezien de werkloze ouders van deze redelijk achterlijke TS vast geen geld toestoppen daarvoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee.
Je vergeet die belastingtechnische onzin.
En dan is het goedkoop. Ik ben zonder eten en drinken, dus puur de andere lasten al 1057 per maand kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |