Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.quote:
Ik volg even iets niet. Of ik heb iets gemist. Waar gaat het nu over. Word het fok.forum van iets verdacht.quote:
Over de das/sjaal/bril van Koos mag niet meer gepraat worden, zijn wat klaagmails van Koos' spindoctor over gekomenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.
PM maarquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.
PMquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik volg even iets niet. Of ik heb iets gemist. Waar gaat het nu over. Word het fok.forum van iets verdacht.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Over de das/sjaal/bril van Koos mag niet meer gepraat worden, zijn wat klaagmails van Koos' spindoctor over gekomen
Jahoor. Ik doe er ok wel pics bij , PM komt er zometeen aan!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand mij even PM'en wat er vanmiddag in godsnaam gebeurd is.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jahoor. Ik doe er ok wel pics bij , PM komt er zometeen aan!
En nogmaals voor de andere :
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET IN NEDERLANDquote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik ook die PM?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het bespreken van ** mag hier niet worden besprokenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huisjesmelkerquote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het onderwerp bij UIN vanavond?
Een of andere oplichtster wordt ontmaskerd, geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het onderwerp bij UIN vanavond?
Er wordt iemand GECONFRONTEERD!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een of andere oplichtster wordt ontmaskerd, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |