De mail mogen we het wel over hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wie wat waar? Of bedoel je die van-vanmiddag-waar-we-niet-over-praten?
Hush!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij wat * * met wat *, was een of ander * geweest ofzo.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij wat servers patchen met wat beveiligingslekken, was een of ander hacker geweest ofzo.
Paar posts boven jequote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Djeez het volgende:
Godver, het originele topic is weg! Waar is de originele e-mailm dan zet ik hem ff op een mirror!
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Djeez het volgende:
Godver, het originele topic is weg! Waar is de originele e-mailm dan zet ik hem ff op een mirror!
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.quote:
Ik volg even iets niet. Of ik heb iets gemist. Waar gaat het nu over. Word het fok.forum van iets verdacht.quote:
Over de das/sjaal/bril van Koos mag niet meer gepraat worden, zijn wat klaagmails van Koos' spindoctor over gekomenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.
PM maarquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.
PMquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik volg even iets niet. Of ik heb iets gemist. Waar gaat het nu over. Word het fok.forum van iets verdacht.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Over de das/sjaal/bril van Koos mag niet meer gepraat worden, zijn wat klaagmails van Koos' spindoctor over gekomen
Jahoor. Ik doe er ok wel pics bij , PM komt er zometeen aan!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand mij even PM'en wat er vanmiddag in godsnaam gebeurd is.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jahoor. Ik doe er ok wel pics bij , PM komt er zometeen aan!
En nogmaals voor de andere :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |