De mail mogen we het wel over hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wie wat waar? Of bedoel je die van-vanmiddag-waar-we-niet-over-praten?
Hush!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij wat * * met wat *, was een of ander * geweest ofzo.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij wat servers patchen met wat beveiligingslekken, was een of ander hacker geweest ofzo.
Paar posts boven jequote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Djeez het volgende:
Godver, het originele topic is weg! Waar is de originele e-mailm dan zet ik hem ff op een mirror!
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Djeez het volgende:
Godver, het originele topic is weg! Waar is de originele e-mailm dan zet ik hem ff op een mirror!
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.quote:
Ik volg even iets niet. Of ik heb iets gemist. Waar gaat het nu over. Word het fok.forum van iets verdacht.quote:
Over de das/sjaal/bril van Koos mag niet meer gepraat worden, zijn wat klaagmails van Koos' spindoctor over gekomenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.
PM maarquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom net thuis dus ik heb geen idee waar het over gaat waar niet over gepraat mag worden.
PMquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik volg even iets niet. Of ik heb iets gemist. Waar gaat het nu over. Word het fok.forum van iets verdacht.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Over de das/sjaal/bril van Koos mag niet meer gepraat worden, zijn wat klaagmails van Koos' spindoctor over gekomen
Jahoor. Ik doe er ok wel pics bij , PM komt er zometeen aan!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand mij even PM'en wat er vanmiddag in godsnaam gebeurd is.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jahoor. Ik doe er ok wel pics bij , PM komt er zometeen aan!
En nogmaals voor de andere :
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET IN NEDERLANDquote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik ook die PM?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het bespreken van ** mag hier niet worden besprokenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huisjesmelkerquote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het onderwerp bij UIN vanavond?
Een of andere oplichtster wordt ontmaskerd, geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er wordt iemand GECONFRONTEERD!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een of andere oplichtster wordt ontmaskerd, geloof ik.
Huisjesmelker is de populaire Nederlandse benaming voor malafide huiseigenaren.quote:
één of ander oplichtster. En zij gaat zielig doen net of zij het slachtoffer is. Weet het niet preciesquote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Jor_Dii het volgende:
En toch heb ik ietwat te veel biertjes genuttigd daarstraks in de kantine
Oja, geniaal was datquote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Maraca het volgende:
Een andere keer toen Alberto een vrouw confronteerde, draaide hij zelf de bak in
Da's een De Vries termquote:
Een fenomeen. Ik weet niet of ik hem mag doorsturen aan iedereenquote:
Dat had Alberto vorige week aan het einde toch gezegd?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik weet het ook niet.quote:
Huh wanneer?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Maraca het volgende:
Een andere keer toen Alberto een vrouw confronteerde, draaide hij zelf de bak in
Met een column van mij.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zo'n paint die Advancedpower heeft gemaakt.
Een grote oplichster.. GECONFRONTEERDquote:Op zondag 14 maart 2010 19:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat had Alberto vorige week aan het einde toch gezegd?
(Al weet ik niet meer wat.)
Kan het zo 1 2 3 niet terugvindenquote:
De maker heeft me er al mee geconfronteerd...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een fenomeen. Ik weet niet of ik hem mag doorsturen aan iedereen.
Maar PM maar als je hem wilt
Link?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Maraca het volgende:
quote:
ff kijken.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:47 schreef gers het volgende:
die bokko Maraca zou ik toch best (een kusje) willen geven
Vergeet mijn PM niet te kijken , heb ik al die moeite voor niks gedaanquote:
Dankjequote:
Niet helemaal correct, geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is niet de laatste. De laatste wordt underground verspreid
Ja ik ontdekte dat topic ook net pas, wist niet dat er op verder gegaan wasquote:Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Da's een oudere uitgave, een klassieker!
Daardoor ben ik op het topic gekomen waar de wedstrijd is wie het langste niet op fok kanquote:Op zondag 14 maart 2010 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is niet de laatste. De laatste wordt underground verspreid
Ja doe ik zo, ik kan geen tien dingen tegelijk lezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef henrydg het volgende:
[..]
Vergeet mijn PM niet te kijken , heb ik al die moeite voor niks gedaan
Ik welquote:Op zondag 14 maart 2010 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja doe ik zo, ik kan geen tien dingen tegelijk lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |