We waren aan het zuipen met wat man en in een melige bui komen dat soort onderwerpen voorbij ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Over die dingen begin je niet 'toevallig'.
jou username in combinatie met dit topicquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:43 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
We waren aan het zuipen met wat man en in een melige bui komen dat soort onderwerpen voorbij ja.
Maar als jij ergens anders van uit wil gaan, go ahead
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:33 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
jou username in combinatie met dit topic![]()
!
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef DeZoektocht het volgende:
Dit is echt het meest smerige topic wat ik in 2010 ben tegengekomen
Zonder dit topic had ik er niets van geweten, maar nu welquote:Op zondag 21 maart 2010 19:29 schreef spermanent het volgende:
Ja jongens en nu gvd eerlijk zijn tegen ome Spermanent.
Vrijwel iedereen hier heeft er ooit van gehoord of heeft er een andere term voor.
Dat betekent dus dat velen van jullie het er met andere mensen over heeft gehad.
Dus wie heeft het, of kent iemand die het heeft, GEDAAN?
same herequote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Niss het volgende:
[..]
Zonder dit topic had ik er niets van geweten, maar nu wel
bedankt voor je bijval, we hebben idd nog niets serieus gehoord.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:29 schreef spermanent het volgende:
Ja jongens en nu gvd eerlijk zijn tegen ome Spermanent.
Vrijwel iedereen hier heeft er ooit van gehoord of heeft er een andere term voor.
Dat betekent dus dat velen van jullie het er met andere mensen over heeft gehad.
Dus wie heeft het, of kent iemand die het heeft, GEDAAN?
Ik heb gehoord van een maat van mij:quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef dweeper het volgende:
[..]
bedankt voor je bijval, we hebben idd nog niets serieus gehoord.
Kom op jongens, tis vast wel ergens gebeurd... vertel t desnoord ik de 'ik heb gehoord dat'-vorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
Eerlijk had ik er liever ook helemaal niets over geweten.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Niss het volgende:
[..]
Zonder dit topic had ik er niets van geweten, maar nu wel
Pics or it didn't... Nee wacht, laat maar zo..quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef MikeyMo het volgende:
Koekiekwak,
doen we hier wekelijks. Ik ben snelle jelle, dus nooit de sjaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |