Hahahahahaha!!!!! Als het niet zo ranzig zou zijn dan zou ik het nog gaan proberen ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef HIVBaby het volgende:
Is dat hetzelfde als een fapkroketje? Met z'n alleen een beker vol kwakken en dit in een spuit doen, vervolgens naar de FEBO gaan om een kroket uit de muur te trekken deze vol te spuiten en weer terug in de muur doen? En natuurlijk blijven kijken welke tokkie zijn bek volpropt met cum
inderdaad een klassieker, hetzelfde geld voor het ontbijtbuffet in het restaurant.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef HIVBaby het volgende:
Is dat hetzelfde als een fapkroketje? Met z'n alleen een beker vol kwakken en dit in een spuit doen, vervolgens naar de FEBO gaan om een kroket uit de muur te trekken deze vol te spuiten en weer terug in de muur doen? En natuurlijk blijven kijken welke tokkie zijn bek volpropt met cum
Een echte klassieker!
lijkt me ook smerig hoor,zo echt niet willen verliezen. De vernedeing van rukken met elkaar lijkt me wel weer spannend, en ook dat je echt je best moet doen ook al ben je totaal niet relaxed over de situatie.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef Haaater het volgende:
Wat vind je er precies opwindend aan?
1) De trekkende mannen om je heen
2) De kwakjes
3) De boterham
Ik denk eigenlijk 1. En dat moet in een andere context ook te vinden zijn toch? Anders: bij n studentenvereniging volgend jaar!
Ik zou dus echt niet m'n sjaak eruit halen in de buurt van fappende mannenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou dus echt niet als eerste kunnen komen als er meer dan 1 andere dude bij is
Ook datquote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zou dus echt niet m'n sjaak eruit halen in de buurt van fappende mannen
wel met eentje dan :pquote:Op zondag 14 maart 2010 17:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou dus echt niet als eerste kunnen komen als er meer dan 1 andere dude bij is
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:25 schreef arucard het volgende:
[ afbeelding ]
stucadoors smeren ook overal een wit goedje op
quote:Spuiten i.p.v. Schilderen
Topkwaliteit spuitwerk op lokatie. Bekijk onze referentiefoto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |