Gezien het grote 'gay-gehalte' van dit spelletje, zal de koek wel een bokkepoot zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Cookie kwakkie heet de Russische variant waar ze een grote koek gebruiken![]()
Vraag me niet waarom ik het weet
net zoals de menstruatiequote:
Er is al genoeg geslikt in dit topicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:23 schreef PICHT het volgende:
[..]
Niet als je de pil door blijft slikken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat apen het ook doen
[ afbeelding ]
klinkt niet echt russisch, of t is vrije vertaling. ben toch wel benieuwd waarom je t weet, verkeerde russische vrienden?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Cookie kwakkie heet de Russische variant waar ze een grote koek gebruiken![]()
Vraag me niet waarom ik het weet
Het zal in het russisch wel anders heten, maar de variant met de koek is wel russischquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:32 schreef dweeper het volgende:
[..]
klinkt niet echt russisch, of t is vrije vertaling. ben toch wel benieuwd waarom je t weet, verkeerde russische vrienden?
Over die dingen begin je niet 'toevallig'.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:46 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Het zal in het russisch wel anders heten, maar de variant met de koek is wel russisch
En een maat van me begon er toevallig een keer over
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Over die dingen begin je niet 'toevallig'.
Hoe kom je dan nog aan je volgespoten boterham?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Is eigenlijk alleen leuk als je het met alleen maar vrouwen speelt.
Squirtende vrouwenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:02 schreef Niss het volgende:
[..]
Hoe kom je dan nog aan je volgespoten boterham?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |