Grappenmakerquote:Op zondag 14 maart 2010 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vvd is niet van het verhogen van belastingen..
Halsema bijvoorbeeld, of marijnissen?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijna alles dan. Maar zelfs binnen het CDA lopen mensen rond die ik liever premier zie worden dan Balkenende.
Ik heb niet het idee dat de vvd gekke klimaat heffingen wil uitvoeren, accijnce wil verhogen, lasten verhogen, top tarief. Dat allemaal tot het communisme van GroenSlinks.quote:
Plaats je D66 nu onder links?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef MouzurX het volgende:
Iets zegt me dat wanneer het uiteindelijk verkiezingen zijn D66/SP/GL veel minder zetels zullen krijgen.
Als je zo al de trend ziet..
Sinds wanneer zitten die bij het CDAquote:Op zondag 14 maart 2010 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Halsema bijvoorbeeld, of marijnissen?
Dan moet je jezelf toch even wat beter inlezen in wat de VVD allemaal wil.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de vvd gekke klimaat heffingen wil uitvoeren, accijnce wil verhogen, lasten verhogen, top tarief. Dat allemaal tot het communisme van GroenSlinks.
Eerst plotseling Eurlings en Bos weg en nu ben ik 1 avond de hort op, zijn deze 2 ineens overgestapt! Het moet toch niet gekker worden...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten die bij het CDA?
Voor je het weet meldt Wilders zich aan als lid van GroenLinks.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerst plotseling Eurlings en Bos weg en nu ben ik 1 avond de hort op, zijn deze 2 ineens overgestapt! Het moet toch niet gekker worden...
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Stasi het volgende:
Nu Bos is ingeruild kan het CDA weer eenvoudig met de PvdA regeren.
Ja. Hoezo niet dan? Balkenende, Verhagen en Bos kunnen inderdaad niet meer samen, PvdA en CDA wel. Met de komst van Cohen (en vooral het vertrek van Bos) kan het bovenstaande stertrio niet meer bij elkaar komen.quote:
Mits ze het landsbelang voor het partijbelang stellen ja. Dat ging bij het afgelopen kabinet ook helemaal mis.quote:Op maandag 15 maart 2010 06:34 schreef Stasi het volgende:
[..]
Ja. Hoezo niet dan? Balkenende, Verhagen en Bos kunnen inderdaad niet meer samen, PvdA en CDA wel. Met de komst van Cohen (en vooral het vertrek van Bos) kan het bovenstaande stertrio niet meer bij elkaar komen.
De wonderen zijn de wereld niet uit, maar ik zie het niet gebeuren zolang de huidige 'sterspelers' van het CDA actief blijven.quote:Op maandag 15 maart 2010 06:34 schreef Stasi het volgende:
[..]
Ja. Hoezo niet dan? Balkenende, Verhagen en Bos kunnen inderdaad niet meer samen, PvdA en CDA wel. Met de komst van Cohen (en vooral het vertrek van Bos) kan het bovenstaande stertrio niet meer bij elkaar komen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Stasi het volgende:
[..]Nu Bos is ingeruild kan het CDA weer eenvoudig met de PvdA regeren.
Benieuwd!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef Arcee het volgende:
Vandaag komt er weer een nieuwe Politieke Barometer.
Meestal dan pas idd, maar vorige week was-ie er 's middags al, dus wie weet vandaag ook weer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef freako het volgende:
Tijdens Nova neem ik aan.
Hoelaat is nova erop?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Meestal dan pas idd, maar vorige week was-ie er 's middags al, dus wie weet vandaag ook weer.
22:15 uur, al jaren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoelaat is nova erop?
Kut zooi, ik ben pas rond die tijd thuis, ik wil het nu wetenquote:
"De volgende peiling wordt om 22:30 uur gepubliceerd"quote:Op zondag 14 maart 2010 13:02 schreef Arcee het volgende:
Deel 1: Tweede Kamer 9 juni 2010: De Peilingen.
Politieke Barometer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |