Die was net nog niet geüpdatequote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:37 schreef OmkeReunze het volgende:![]()
heb ik het toch beter gedaan, maar liefst 58 puntjes!![]()
btw: dit is toch makelijker: http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/
Was dat de maxhaalbare ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef k_man het volgende:
53 punten.
Je zult trouwens maar Virginonderdelen in je team hebben zitten. Dan weet je dat je tijdens de races zeker geen enkel punt daarmee haalt.Australie kan je wel punten scoren wrs althans volgens LuizziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Het meest haalbare is natuurlijk al je onderdelen op plaats 1 en 2. Maar die zijn nog niet te betalen.quote:
ideetje voor de volgende manager om toch eens te kijken of je op basis van resultaten van de eerste managerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Het meest haalbare is natuurlijk al je onderdelen op plaats 1 en 2. Maar die zijn nog niet te betalen.
Het is niet helemaal doenlijk om nu uit te zoeken welke onderdelen die je nu kan betalen, het meeste aantal punten oplevert, de userteams zijn zo divers.
Het is een idee, maar laten we het voorlopig bij een (was!)lijst aan andere dev-dingetjes houden, zoals het weergeven van de punten per subleaguedeelnemer en het beter weergeven van de puntentelling enz.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ideetje voor de volgende manager om toch eens te kijken of je op basis van resultaten van de eerste manager
het ultieme team wat je kon samenstellen wat op dat moment de meeste punten opzou leveren, en zo verder te rekenen ? om te zien wat het maximaalhaalbare was geweest wanneer je de juiste keuzes had gemaakt ?
Ik neem aan dat dat niet pas volgend seizoen wordt opgelost , althans mag ik hopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is een idee, maar laten we het voorlopig bij een (was!)lijst aan andere dev-dingetjes houden, zoals het weergeven van de punten per subleaguedeelnemer en het beter weergeven van de puntentelling enz.
Wat heeft die met Virgin te maken dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Australie kan je wel punten scoren wrs althans volgens Luizzi
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hopelijk... Ik maak gebruik van de Virgin Motor...
50 puntjes btw, volgens de calculator![]()
Weet nietquote:
Ach fuck ik schrijf gewoon de verkeerde naamquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat heeft die met Virgin te maken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |