Mja, Castermans heeft 'm niet genegeerd in de hoorcollegesquote:
Precies dezelfde opzet als inleiding burgerlijk en verbintenissen vind ik. Gewoon een verdieping van het goederenrechtelijke deel wat we vorig jaar hebben gehad, bescherming 3:86, natrekking en arresten enzo.quote:
Ik zie 'm niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
D'r zit nog een vaudje in de OP....
Dat doet me denken aan een meisje dat tijdens de inzage bij de docent ging smeken of haar 5 een 6 mocht worden. Ze kon namelijk geen herkansing doen omdat ze dan op wintersport was.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
En de UL is idd niet makkelijk. In dit geval trouwens wel terecht. Tssssss....... een beetje gaan skiën tijdens je tentamen en dan gaan huilebalken bij de docent![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:52 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een meisje dat tijdens de inzage bij de docent ging smeken of haar 5 een 6 mocht worden. Ze kon namelijk geen herkansing doen omdat ze dan op wintersport was.
Doet me gelijk vermoeden dat het zo'n verwend mens isquote:Op zondag 14 maart 2010 15:52 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een meisje dat tijdens de inzage bij de docent ging smeken of haar 5 een 6 mocht worden. Ze kon namelijk geen herkansing doen omdat ze dan op wintersport was.
Hmm, nabesprekingen. Die zijn vaak echt wel de moeite waard (antwoorden verkeerd begrepen, punten verkeerd geteld etc.). Ik heb me er soms wel schuldig gevoeld.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Doet me gelijk vermoeden dat het zo'n verwend mens is
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:52 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook. Niet terugkrabbelen Roberto!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(en we laten de OP voorlopig maar ff met rust..... )
Leiden?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:51 schreef Orbis het volgende:
TVP.
Over anderhalve week tentamen goederenrecht en belastingrecht. Het leren van goederenrecht wil prima vlotten, leuk vak met goede boeken (kudo's voor het Compendium!), maar ik kan me werkelijk niet aan belastingrecht zetten... Wat een buitengewoon oninteressant vak is dat, zeg.
Ik heb ze ook, vind belastingrecht ook een slecht georganiseerd vak trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:51 schreef Orbis het volgende:
TVP.
Over anderhalve week tentamen goederenrecht en belastingrecht. Het leren van goederenrecht wil prima vlotten, leuk vak met goede boeken (kudo's voor het Compendium!), maar ik kan me werkelijk niet aan belastingrecht zetten... Wat een buitengewoon oninteressant vak is dat, zeg.
Nee joh, d'r zit geen vaud in, ik zit maar wat te fokken...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook. Niet terugkrabbelen Roberto!
Ja, je zou toch zeggen dat het niet heel moeilijk is om in één keer de juiste studiestof op te geven of om de vragen juist te nummeren... Sowieso vind ik het vrij knullig dat je de opgaven uit moet printen. Maar soit, over anderhalve week hoef ik er nooit meer aan te denkenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, vind belastingrecht ook een slecht georganiseerd vak trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |