Ga weg man. Jij post altijd zo enorm zweverig.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:06 schreef Underverse het volgende:
*Zit een partij te dollen hier maar het diepe is onzichtbaar*
Een boomstam dan goed? Anders wil ik je wel een hand aanreiken..quote:Op zondag 14 maart 2010 01:04 schreef Underverse het volgende:
[..]
En dat is slim?![]()
Geef mij liever iets dat drijft! Wil je?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ga weg man. Jij post altijd zo enorm zweverig.
Wou je me gaan afzeiken?quote:
Ja daag! Wie garandeert nou dat je mij niet tussentijds loslaat (laat barsten?) ? 2quote:Op zondag 14 maart 2010 01:08 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Een boomstam dan goed? Anders wil ik je wel een hand aanreiken..
Ja.. je moet wel risico's durven nemen he, anders bereik je nooit wat.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:09 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja daag! Wie garandeert nou dat je mij niet tussentijds loslaat (laat barsten?) ? 2
Neuh...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wou je me gaan afzeiken?
Naja op dat gebied kan je bezig blijven bij mij dus begin er maar niet aan.
Jammer dat ik niet zo van diepere dingen hou! Als hij nu alleen had gezegd dat mijn haar stom zat. Tja, dan was het een aanlokkelijk aanbod geweest. Maar nu?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:06 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij hem eerst ff uitproberen
Wat een bofkont! Het durft onnodig "risico's" te nemen...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:10 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ja.. je moet wel risico's durven nemen he, anders bereik je nooit wat.
Je haar zit stom!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo van diepere dingen hou! Als hij nu alleen had gezegd dat mijn haar stom zat. Tja, dan was het een aanlokkelijk aanbod geweest. Maar nu?
Wat een eikels ga jij dan mee om als je dat beeld van mannen hebt zeg....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf dus hoe wil je daar een diepzinnig gesprek mee hebben dan?
En zo ja dan moeten ze vaak al op leeftijd zijn en niet zo penisgericht meer zijn..dus jij praat met hem, en hij kijkt niet perse alleen maar naar je tieten...dat dus!
Mja TS. Alleen diepzinnige gesprekken als eis is een beetje magertjes hoor. Iemand die regelmatig zegt hoe vadsig je kont wel niet is kan er ook nog wel bij hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo van diepere dingen hou! Als hij nu alleen had gezegd dat mijn haar stom zat. Tja, dan was het een aanlokkelijk aanbod geweest. Maar nu?
Volgens mij ligt het aan de waarnemer.. Precies zoals Einstein omschreef in zijn speciale relativiteitstheorie!quote:
Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn gasten...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Wat een eikels ga jij dan mee om als je dat beeld van mannen hebt zeg....
Kijk, vrouwen aan de andere kant....
In normale mensen praat... stom = relatief.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef Underverse het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de waarnemer.. Precies zoals Einstein omschreef in zijn speciale relativiteitstheorie!
Toch maar is bestuderen dan. Ik heb liever geen stom haar.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef Underverse het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de waarnemer.. Precies zoals Einstein omschreef in zijn speciale relativiteitstheorie!
Die is eigenlijk voor normale mensen best wel diep!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:15 schreef BeSimple het volgende:
[..]
In normale mensen praat... stom = relatief.
Ik heb ook nooit gezegd dat dat m'n enige eis is, maar daar heb je vriendinnen voor tochquote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja TS. Alleen diepzinnige gesprekken als eis is een beetje magertjes hoor. Iemand die regelmatig zegt hoe vadsig je kont wel niet is kan er ook nog wel bij hoor.
Heb je je kloon nou al een PM gestuurd?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:17 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat dat m'n enige eis is, maar daar heb je vriendinnen voor toch
Het feit is niet dat het aan het haar ligt, maar dat het relatief gezien geen zak uit maakt..quote:Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch maar is bestuderen dan. Ik heb liever geen stom haar.
welke kloon nembrionietje?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je je kloon nou al een PM gestuurd?
dan moeten ze het vast eerst even laten bezinkenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:19 schreef Underverse het volgende:
Ik ga nu zo diep dat de zwaartekracht mensen dwingt de feiten los te laten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |