De meeste mannen denken alleen aan zichzelf dus hoe wil je daar een diepzinnig gesprek mee hebben dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik ben hier niet op zoek, maar in het echte leven
Tot nu toe pas 1 mannelijk iemand ontmoet, dus zo simpel is het niet volgens mij..

Ah... hij heeft je al geneukt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:26 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
jij vind jezelf wel heel geweldig, voor een op zateravond op de bankzittende communicatie trainer![]()
zo'n afknapper!

Nou niet te persoonlijk worden hequote:

Geen wonder dat niemand met je wil praten.quote:

Ook over het weer kun je diepzinnig lullen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen wonder dat niemand met je wil praten.

Als jij iemand wilt treffen met wie je het kunt hebben over wat jullie zoal bezig houdt, moet je denk ik naar plekken waar mensen zijn met dezelfde interesesses. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:30 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Nou niet te persoonlijk worden heIk denk gewoon de normale dingen
Je klinkt niet als iemand die zelf iets te melden heeft?quote:, maar ben meestal ook meer geinteresseerd in wat iemand anders bezig houdt.

diepzinnig Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooralquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:24 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Wilt mevrouw dan even heel snel het juiste woord aan mij melden

Mag hij wel tussendoor bier halen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
diepzinnig Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooral

Meestal is het juist andersom en praat de vrouw.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooral

quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
diepzinnig Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooral

Haha! Ik luister soms gewoon liever, maar kan ook uren lang aan een stuk praten. Soms word ik gewoon moe van m'n eigen stem geluid.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als jij iemand wilt treffen met wie je het kunt hebben over wat jullie zoal bezig houdt, moet je denk ik naar plekken waar mensen zijn met dezelfde interesesses. Vandaar mijn vraag.
En wat zijn de normale dingen? Ben je doorsnee?
[..]
Je klinkt niet als iemand die zelf iets te melden heeft?

En waarom zoekt jij dat? Wat is er zo leuk aan een man die verhalen verteld? Terwijl je bijvoorbeeld ook op andere manieren lol kan hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]

En daarom kun je geen vent vinden voor een diepzinning gesprek. Het ligt dus niet aan ons, maar aan jou.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:38 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Haha! Ik luister soms gewoon liever, maar kan ook uren lang aan een stuk praten. Soms word ik gewoon moe van m'n eigen stem geluid.

Zeker wel. Eigenlijk is Bofkontje de ultieme droomvrouw die almaar wil luisteren naar een kerel.quote:

Zo inderdaad, ik bedoel dan zal ik het ook even over mijn Steelix hebben... (langwerpige grote pokemon, lijkt op een slang en heeft een erg groot hoofdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:45 schreef Norbert704 het volgende:
Hou je van Pokemon? Zo ja, dan kunnen wij uren met elkaar praten.

Allicht, vrouwen die een man eisen voor diepzinnige gesprekken zijn Snorlaxen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:45 schreef Norbert704 het volgende:
Hou je van Pokemon? Zo ja, dan kunnen wij uren met elkaar praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |