Ik denk eerlijk gezegd niet dat je met zo'n topic echt de juiste aandacht zal krijgen. Ik denk dat je over dat soort mensen struikelt en echt zoeken niet zinnig is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik mis het heel erg, iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten.. maar waar vind je weer zo iemand? En waar herken je die aan?
van alles, dingen die je bezig houden of gewoon onzin..quote:
Wordt pot, want een man wil OF neuken en faked zijn diepzinnige gesprekken met je, of is gewoon verveeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik mis het heel erg, iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten.. maar waar vind je weer zo iemand? En waar herken je die aan?
Oke diepzinnig is misschien niet helemaal het juiste woordquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef BeSimple het volgende:
Diepzinnige topics zijn topics die over politiek, sociologie of psychologie gaan lijkt mij? Vooral die laatste 2 vind ik behoorlijk diepzinnig. En anders mag TS uitleggen wat diepzinnig is. En waarom zou iemand diepzinnige gesprekken nodig hebben, vooral een 'man'?
Dus het was toch fakequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wordt pot, want een man wil OF neuken en faked zijn diepzinnige gesprekken met je, of is gewoon verveeld.
Je zoekt gewoon een kerel die slap kan lullen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Oke diepzinnig is misschien niet helemaal het juiste woord
Onzin.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wordt pot, want een man wil OF neuken en faked zijn diepzinnige gesprekken met je, of is gewoon verveeld.
Tip: Ga naar POL.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:03 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
van alles, dingen die je bezig houden of gewoon onzin..
Heb ondekt dat ik echt kan genieten van een man die goed kan vertellen.
Die gaan nogal snel vervelen, vertellen steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Tip: Ga naar POL..
Daar zitten nogal wat ventjes die vol met onzin Wilders als een prima kerel weten te brengen.
En pic´s.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:07 schreef drumminggod het volgende:
beetje stats van jezelf? (leeftijd etc.)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Tip: Ga naar POL..
Daar zitten nogal wat ventjes die vol met onzin Wilders als een prima kerel weten te brengen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik zoek een man voor diepzinnige gesprekken over onzin" heeft inderdaad veel diepgang.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Moet toch lekker simpel zijn, zo'n kortzichtig leven...
FOK! is het echte levenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef bofkontje_ het volgende:
maar in het echte leven
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:07 schreef Kabolter het volgende:
Je zoekt dus een man die niet iets impulsiefs zegt en ongeveer dezelfde ideeën heeft?
Anders zijn ze namelijk al snel raar.
Als je er naar op zoek ben vind je niet zo iemand. Gewoon go with the flow en je komt hem van zelf wel tegen. Het moet je maar overkomen. Ondertussen gewoon je eigen ding doen en ze komen van zelf wel naar je toe.. Nergens op zitten wachten iig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik ben hier niet op zoek, maar in het echte leven
Tot nu toe pas 1 mannelijk iemand ontmoet, dus zo simpel is het niet volgens mij..
Ja, daar reageer ik ook op....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik zoek een man voor diepzinnige gesprekken over onzin" heeft inderdaad veel diepgang.
Ik haak af nu.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:19 schreef kastanova het volgende:
Ik geef communicatietrainingen...
Niet omdat ik er voor gestudeerd heb, maar omdat ik dusdanig geweldig kan lullen dat mannen spontaan bier voor me halen en vrouwen zowaar hun bek eens houden omdat ze ademloos zijn.
Enige nadeel is dat jij als vrouw zijnde doodsaai bent en ik dus na een half uurtje al verveeld weg loop.
25 jr., altijd vrolijk, bijna altijd lief. Ooit omschreven door iemand; je bent echt mooi, maar ook echt een kutwijf!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:07 schreef drumminggod het volgende:
beetje stats van jezelf? (leeftijd etc.)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten
Wilt mevrouw dan even heel snel het juiste woord aan mij meldenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Oke diepzinnig is misschien niet helemaal het juiste woord
Als je dusdanig bijzonder bent, waarom is het dan nodig om op deze omslachtige en krampachtige manier aandacht te vragen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
25 jr., altijd vrolijk, bijna altijd lief. Ooit omschreven door iemand; je bent echt mooi, maar ook echt een kutwijf!
verder ben ik erg gesteld op mn privacy
jij vind jezelf wel heel geweldig, voor een op zateravond op de bankzittende communicatie trainerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:19 schreef kastanova het volgende:
Ik geef communicatietrainingen...
Niet omdat ik er voor gestudeerd heb, maar omdat ik dusdanig geweldig kan lullen dat mannen spontaan bier voor me halen en vrouwen zowaar hun bek eens houden omdat ze ademloos zijn.
Enige nadeel is dat jij als vrouw zijnde doodsaai bent en ik dus na een half uurtje al verveeld weg loop.
Wat houdt jou zoal bezig?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:03 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
van alles, dingen die je bezig houden of gewoon onzin..
Heb ondekt dat ik echt kan genieten van een man die goed kan vertellen.
Ik vroeg om tips.. niet om aandachtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je dusdanig bijzonder bent, waarom is het dan nodig om op deze omslachtige en krampachtige manier aandacht te vragen?.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Hehe, helaas kwam er nou juist wel de aandacht en niet de tips.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik vroeg om tips.. niet om aandacht
Ik geloof niet in de authenticiteit van altijd vrolijke mensen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
25 jr., altijd vrolijk, bijna altijd lief. Ooit omschreven door iemand; je bent echt mooi, maar ook echt een kutwijf!
verder ben ik erg gesteld op mn privacy
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf dus hoe wil je daar een diepzinnig gesprek mee hebben dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik ben hier niet op zoek, maar in het echte leven
Tot nu toe pas 1 mannelijk iemand ontmoet, dus zo simpel is het niet volgens mij..
Ah... hij heeft je al geneukt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:26 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
jij vind jezelf wel heel geweldig, voor een op zateravond op de bankzittende communicatie trainer![]()
zo'n afknapper!
Nou niet te persoonlijk worden hequote:
Geen wonder dat niemand met je wil praten.quote:
Ook over het weer kun je diepzinnig lullen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen wonder dat niemand met je wil praten.
Als jij iemand wilt treffen met wie je het kunt hebben over wat jullie zoal bezig houdt, moet je denk ik naar plekken waar mensen zijn met dezelfde interesesses. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:30 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Nou niet te persoonlijk worden heIk denk gewoon de normale dingen
Je klinkt niet als iemand die zelf iets te melden heeft?quote:, maar ben meestal ook meer geinteresseerd in wat iemand anders bezig houdt.
diepzinnig Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooralquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:24 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Wilt mevrouw dan even heel snel het juiste woord aan mij melden
Mag hij wel tussendoor bier halen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
diepzinnig Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooral
Meestal is het juist andersom en praat de vrouw.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooral
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
diepzinnig Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooral
Haha! Ik luister soms gewoon liever, maar kan ook uren lang aan een stuk praten. Soms word ik gewoon moe van m'n eigen stem geluid.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als jij iemand wilt treffen met wie je het kunt hebben over wat jullie zoal bezig houdt, moet je denk ik naar plekken waar mensen zijn met dezelfde interesesses. Vandaar mijn vraag.
En wat zijn de normale dingen? Ben je doorsnee?
[..]
Je klinkt niet als iemand die zelf iets te melden heeft?
En waarom zoekt jij dat? Wat is er zo leuk aan een man die verhalen verteld? Terwijl je bijvoorbeeld ook op andere manieren lol kan hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
En daarom kun je geen vent vinden voor een diepzinning gesprek. Het ligt dus niet aan ons, maar aan jou.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:38 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Haha! Ik luister soms gewoon liever, maar kan ook uren lang aan een stuk praten. Soms word ik gewoon moe van m'n eigen stem geluid.
Zeker wel. Eigenlijk is Bofkontje de ultieme droomvrouw die almaar wil luisteren naar een kerel.quote:
Zo inderdaad, ik bedoel dan zal ik het ook even over mijn Steelix hebben... (langwerpige grote pokemon, lijkt op een slang en heeft een erg groot hoofdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:45 schreef Norbert704 het volgende:
Hou je van Pokemon? Zo ja, dan kunnen wij uren met elkaar praten.
Allicht, vrouwen die een man eisen voor diepzinnige gesprekken zijn Snorlaxen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:45 schreef Norbert704 het volgende:
Hou je van Pokemon? Zo ja, dan kunnen wij uren met elkaar praten.
Op welke manier heb je ´m ´weggejaagd´ dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef bofkontje_ het volgende:
Het ligt misschien idd een beetje aan mij, had ik eindelijk iemand gevonden, jaag ik hem weg
Kijk, de aap komt uit de mouw. De ware aard van dit topicquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef bofkontje_ het volgende:
Het ligt misschien idd een beetje aan mij, had ik eindelijk iemand gevonden, jaag ik hem weg
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, en voor de witte internetridders...TS schijnt vaak vergeleken te worden met:
[ afbeelding ]
dus sla je slag
Ik ben dan ook geen witte internetridderquote:
En hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef bofkontje_ het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Op welke manier heb je ´m ´weggejaagd´ dan?
Diepzinnige mannen neuken en stappen nooit, maar lezen op zaterdagavond Annping Chin van Confucius...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:26 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
jij vind jezelf wel heel geweldig, voor een op zateravond op de bankzittende communicatie trainer![]()
zo'n afknapper!
Dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef bofkontje_ het volgende:
die is echt te erg, vergeef het mezelf nooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Oh, je bent vreemd gegaan?quote:
Ach meisje toch... Deze schreeuw om aandacht is al net zo doorzichtig als een doorsnee Userfoto-mokkel met een "Ik denk dat ik maar op dieet ga"-opmerking onder een bikini-fotoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik vroeg om tips.. niet om aandacht
Vertel...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
die is echt te erg, vergeef het mezelf nooit!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach meisje toch... Deze schreeuw om aandacht is al net zo doorzichtig als een doorsnee Userfoto-mokkel met een "Ik denk dat ik maar op dieet ga"-opmerking onder een bikini-foto
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef JarnoF het volgende:
Als je een goed gesprek wilt hebben, dien je toch eerst meer over jezelf te vertellen. Deel van het kennismakingsritueel. Met zoveel privacy kom je namelijk niet over als de ideale gesprekspartner
quote:
Nee. Er zijn meer dan 3 miljard mannen maar deze was toch echt uniek.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:01 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Zal m'n straf wel zijn dat ik hem zo mis.
Daarom vroeg ik me dus ook af, is hij alleen zo, of zijn er nog meer mannen zoals hem?
Statistisch gezien is die kans vrij groot...quote:
Met alle informatie die wij telepatisch hebben kunnen vergaren concludeer ik: nee, die zijn er niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:01 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Zal m'n straf wel zijn dat ik hem zo mis.
Daarom vroeg ik me dus ook af, is hij alleen zo, of zijn er nog meer mannen zoals hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |