abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78823729
De kunst van het loslaten van je ex #109
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik ben niet echt meer bezig met het loslaten van mijn ex, dat heb ik afgelopen maandag afgesloten. Ik sprak toen met mijn ex maar ze was echt niet meer het meisje waar ik verliefd op geworden was. Loslaten wat niet bestaat, is niet echt moeilijk.

Ik zit veel achter de computer vanwege m'n studie, en dan is het erg makkelijk om hierheen te gaan ipv echt te studeren. Het helpt de rust in mijn hoofd als ik lees dat ik niet alleen ben met mijn problemen (op relationeel vlak, op emotioneel vlak, en zeker ook op het depressieve vlak). Als ik weer wat tijd over heb naast mijn verplichtingen dan is het wel weer het plan om vaker de deur uit te gaan en weer wat minder achter de computer te zitten. Maar op dit moment zit het er nog niet echt in.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:28 schreef maartjeh het volgende:
Shittttt. M'n ex smst me net dat 'ie in 't ziekenhuis is.
pi_78823785
Wat is er gebeurd maartjeh?
pi_78823841
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:31 schreef Tegan het volgende:
Wat is er gebeurd maartjeh?
Dat weet ik niet. Hij stuurde alleen dat 'ie in het ziekenhuis is. Heb gevraagd waarom, maar nog geen reactie. Ik maak me zorgen.
pi_78823914
In ieder geval sterkte! Hopen op het beste.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78823924
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:33 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Hij stuurde alleen dat 'ie in het ziekenhuis is. Heb gevraagd waarom, maar nog geen reactie. Ik maak me zorgen.
Hopelijk reageert hij snel..
pi_78823967
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:36 schreef Everlong het volgende:

[..]

Hopelijk reageert hij snel..
Ja hij neemt z'n telefoon ook niet op. En tsja.. naar het ziekenhuis gaan heeft ook geen zin. Er zitten hier sowieso 2 ziekenhuizen en misschien is hij het helemaal niet zelf o.i.d.
pi_78823995
Sterkte met het wachten . Het zal vast meevallen, anders dan had hij niet kunnen smsen.
pi_78824027
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef Tegan het volgende:
Sterkte met het wachten . Het zal vast meevallen, anders dan had hij niet kunnen smsen.
Tsja, hij smst ook niet meer en neemt z'n telefoon niet op. Goed, ik ga wel even badderen want m'n bad staat al 2 uur koud te worden.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:41:06 #9
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78824078
Sterkte maartjeh
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:44:03 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78824177
Ik doe ook weer mee...
censuur :O
pi_78824182
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja hij neemt z'n telefoon ook niet op. En tsja.. naar het ziekenhuis gaan heeft ook geen zin. Er zitten hier sowieso 2 ziekenhuizen en misschien is hij het helemaal niet zelf o.i.d.
Dat kan ook nog ja, is hij gewoon met iemand anders mee. Als het echt heel belangrijk was, was je wel gebeld. Succes met badderen
pi_78824333
In het ziekenhuis zelf mag je trouwens niet bellen/smsen...
pi_78824408
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:44 schreef Everlong het volgende:

[..]

Dat kan ook nog ja, is hij gewoon met iemand anders mee. Als het echt heel belangrijk was, was je wel gebeld. Succes met badderen
Hm ja, maar als hij de kans zou hebben om te SMSsen zou hij me toch ook wel even laten weten wát er is, en niet alleen dat 'ie in het ziekenhuis is? Nouja, ik SMS zo in bad wel even een gezamelijke vriend van ons, of hij misschien iets meer weet.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
Jawel hoor. Ik word over 8/10 weken geopereerd en mag na de operatie op m'n kamer gewoon bellen/smssen met m'n eigen telefoon.
pi_78824412
quote:
In specifieke ruimtes onderhand wel geloof ik.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78824436
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef Xanthas het volgende:

[..]

In specifieke ruimtes onderhand wel geloof ik.
Volgens mij alleen in de buurt van OK's niet.
pi_78824443
Ik kan me voorstellen dat hij je snel smste toen hij het ziekenhuis inging. Maar bij de eerste hulp/behandelkamers etc. mag je niet bellen/smsen hoor.

Als je echt opgenomen wordt blijkbaar dus wel, maar alleen in je kamer.
pi_78824489
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Tegan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij je snel smste toen hij het ziekenhuis inging. Maar bij de eerste hulp/behandelkamers etc. mag je niet bellen/smsen hoor.

In het VU ziekenhuis mag je gewoon bellen etc op de 1e hulp.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:55:10 #18
158518 Sjechov
pi_78824499
quote:
Zeker wel.
Alleen op de aangegeven plekken niet (laboratoria, IC etc...)
Gewoon op de verpleegafdelingen is het geen probleem meer.
Werk er zelf
pi_78824522
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:54 schreef Everlong het volgende:

[..]

In het VU ziekenhuis mag je gewoon bellen etc op de 1e hulp.
Ik werd toch vriendelijk verzocht naar buiten te gaan toen ik op de eerste hulp was in Eindhoven laatst...
pi_78824615
En ookal is het wat jullie zeggen, denk dat hij niet kan smsen/opnemen als hij op dit moment wordt behandeld .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:09:05 #21
158518 Sjechov
pi_78824953
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik werd toch vriendelijk verzocht naar buiten te gaan toen ik op de eerste hulp was in Eindhoven laatst...
Dat is nou net een afdeling waar ze het niet willen hebben.
Maar dat is meer omdat het voor onnodige onrust zorgt
pi_78826070
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Tegan het volgende:

Ik heb net een SMSje van hem gekregen, zo'n 40 minuten na de eerste dat hij in het ziekenhuis was. Hij stuurde nu dat hij niet kan SMSen en dat ik me geen zorgen moet maken.

Doe ik toch wel zolang ik niet weet wat er is.
Maar goed, daar gaat dit hele topic niet over.
pi_78826159
Stom smsje, als hij niet kan smsen kan hij toch ook niet dat smsen, en als hij dan toch kan smsen kan hij ook ff snel zeggen wat er is...
pi_78826290
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik heb net een SMSje van hem gekregen, zo'n 40 minuten na de eerste dat hij in het ziekenhuis was. Hij stuurde nu dat hij niet kan SMSen en dat ik me geen zorgen moet maken.

Doe ik toch wel zolang ik niet weet wat er is.
Maar goed, daar gaat dit hele topic niet over.
Hier heb je inderdaad echt niks aan. Vindt hij het leuk om je in spanning te houden ofzo? Of is dit misschien interessant doen? Ik zou het in ieder geval erg irritant vinden
pi_78826324
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Stom smsje, als hij niet kan smsen kan hij toch ook niet dat smsen, en als hij dan toch kan smsen kan hij ook ff snel zeggen wat er is...
Ja vind ik ook een beetje. OF hij wil me niet vertellen wat er is omdat het wel erg is en hij me niet ongerust wil maken, of hij meent het echt dat ik me niet druk moet maken en dat 't dus allemaal wel meevalt.

Nouja, afwachten dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')