quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik ben niet echt meer bezig met het loslaten van mijn ex, dat heb ik afgelopen maandag afgesloten. Ik sprak toen met mijn ex maar ze was echt niet meer het meisje waar ik verliefd op geworden was. Loslaten wat niet bestaat, is niet echt moeilijk.
Ik zit veel achter de computer vanwege m'n studie, en dan is het erg makkelijk om hierheen te gaan ipv echt te studeren. Het helpt de rust in mijn hoofd als ik lees dat ik niet alleen ben met mijn problemen (op relationeel vlak, op emotioneel vlak, en zeker ook op het depressieve vlak). Als ik weer wat tijd over heb naast mijn verplichtingen dan is het wel weer het plan om vaker de deur uit te gaan en weer wat minder achter de computer te zitten. Maar op dit moment zit het er nog niet echt in.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:28 schreef maartjeh het volgende:
Shittttt. M'n ex smst me net dat 'ie in 't ziekenhuis is.![]()
![]()
Dat weet ik niet. Hij stuurde alleen dat 'ie in het ziekenhuis is. Heb gevraagd waarom, maar nog geen reactie. Ik maak me zorgen.quote:
Hopelijk reageert hij snel..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij stuurde alleen dat 'ie in het ziekenhuis is. Heb gevraagd waarom, maar nog geen reactie. Ik maak me zorgen.
Ja hij neemt z'n telefoon ook niet op. En tsja.. naar het ziekenhuis gaan heeft ook geen zin. Er zitten hier sowieso 2 ziekenhuizen en misschien is hij het helemaal niet zelf o.i.d.quote:
Tsja, hij smst ook niet meer en neemt z'n telefoon niet op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef Tegan het volgende:
Sterkte met het wachten. Het zal vast meevallen, anders dan had hij niet kunnen smsen.
Dat kan ook nog ja, is hij gewoon met iemand anders mee. Als het echt heel belangrijk was, was je wel gebeld. Succes met badderenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja hij neemt z'n telefoon ook niet op. En tsja.. naar het ziekenhuis gaan heeft ook geen zin. Er zitten hier sowieso 2 ziekenhuizen en misschien is hij het helemaal niet zelf o.i.d.
Hm ja, maar als hij de kans zou hebben om te SMSsen zou hij me toch ook wel even laten weten wát er is, en niet alleen dat 'ie in het ziekenhuis is? Nouja, ik SMS zo in bad wel even een gezamelijke vriend van ons, of hij misschien iets meer weet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:44 schreef Everlong het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, is hij gewoon met iemand anders mee. Als het echt heel belangrijk was, was je wel gebeld. Succes met badderen
Jawel hoor. Ik word over 8/10 weken geopereerd en mag na de operatie op m'n kamer gewoon bellen/smssen met m'n eigen telefoon.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
In het ziekenhuis zelf mag je trouwens niet bellen/smsen...
In specifieke ruimtes onderhand wel geloof ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij alleen in de buurt van OK's niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef Xanthas het volgende:
[..]
In specifieke ruimtes onderhand wel geloof ik.
In het VU ziekenhuis mag je gewoon bellen etc op de 1e hulp.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Tegan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij je snel smste toen hij het ziekenhuis inging. Maar bij de eerste hulp/behandelkamers etc. mag je niet bellen/smsen hoor.
Als je echt opgenomen wordt blijkbaar dus wel, maar alleen in je kamer.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
Ik werd toch vriendelijk verzocht naar buiten te gaan toen ik op de eerste hulp was in Eindhoven laatst...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:54 schreef Everlong het volgende:
[..]
In het VU ziekenhuis mag je gewoon bellen etc op de 1e hulp.
Dat is nou net een afdeling waar ze het niet willen hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werd toch vriendelijk verzocht naar buiten te gaan toen ik op de eerste hulp was in Eindhoven laatst...
Ik heb net een SMSje van hem gekregen, zo'n 40 minuten na de eerste dat hij in het ziekenhuis was. Hij stuurde nu dat hij niet kan SMSen en dat ik me geen zorgen moet maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Tegan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij je snel smste toen hij het ziekenhuis inging. Maar bij de eerste hulp/behandelkamers etc. mag je niet bellen/smsen hoor.
Als je echt opgenomen wordt blijkbaar dus wel, maar alleen in je kamer.
Hier heb je inderdaad echt niks aan. Vindt hij het leuk om je in spanning te houden ofzo? Of is dit misschien interessant doen? Ik zou het in ieder geval erg irritant vindenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb net een SMSje van hem gekregen, zo'n 40 minuten na de eerste dat hij in het ziekenhuis was. Hij stuurde nu dat hij niet kan SMSen en dat ik me geen zorgen moet maken.
Doe ik toch wel zolang ik niet weet wat er is.![]()
Maar goed, daar gaat dit hele topic niet over.
Ja vind ik ook een beetje. OF hij wil me niet vertellen wat er is omdat het wel erg is en hij me niet ongerust wil maken, of hij meent het echt dat ik me niet druk moet maken en dat 't dus allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Stom smsje, als hij niet kan smsen kan hij toch ook niet dat smsen, en als hij dan toch kan smsen kan hij ook ff snel zeggen wat er is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |