quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik ben niet echt meer bezig met het loslaten van mijn ex, dat heb ik afgelopen maandag afgesloten. Ik sprak toen met mijn ex maar ze was echt niet meer het meisje waar ik verliefd op geworden was. Loslaten wat niet bestaat, is niet echt moeilijk.
Ik zit veel achter de computer vanwege m'n studie, en dan is het erg makkelijk om hierheen te gaan ipv echt te studeren. Het helpt de rust in mijn hoofd als ik lees dat ik niet alleen ben met mijn problemen (op relationeel vlak, op emotioneel vlak, en zeker ook op het depressieve vlak). Als ik weer wat tijd over heb naast mijn verplichtingen dan is het wel weer het plan om vaker de deur uit te gaan en weer wat minder achter de computer te zitten. Maar op dit moment zit het er nog niet echt in.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:28 schreef maartjeh het volgende:
Shittttt. M'n ex smst me net dat 'ie in 't ziekenhuis is.![]()
![]()
Dat weet ik niet. Hij stuurde alleen dat 'ie in het ziekenhuis is. Heb gevraagd waarom, maar nog geen reactie. Ik maak me zorgen.quote:
Hopelijk reageert hij snel..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij stuurde alleen dat 'ie in het ziekenhuis is. Heb gevraagd waarom, maar nog geen reactie. Ik maak me zorgen.
Ja hij neemt z'n telefoon ook niet op. En tsja.. naar het ziekenhuis gaan heeft ook geen zin. Er zitten hier sowieso 2 ziekenhuizen en misschien is hij het helemaal niet zelf o.i.d.quote:
Tsja, hij smst ook niet meer en neemt z'n telefoon niet op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef Tegan het volgende:
Sterkte met het wachten. Het zal vast meevallen, anders dan had hij niet kunnen smsen.
Dat kan ook nog ja, is hij gewoon met iemand anders mee. Als het echt heel belangrijk was, was je wel gebeld. Succes met badderenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja hij neemt z'n telefoon ook niet op. En tsja.. naar het ziekenhuis gaan heeft ook geen zin. Er zitten hier sowieso 2 ziekenhuizen en misschien is hij het helemaal niet zelf o.i.d.
Hm ja, maar als hij de kans zou hebben om te SMSsen zou hij me toch ook wel even laten weten wát er is, en niet alleen dat 'ie in het ziekenhuis is? Nouja, ik SMS zo in bad wel even een gezamelijke vriend van ons, of hij misschien iets meer weet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:44 schreef Everlong het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, is hij gewoon met iemand anders mee. Als het echt heel belangrijk was, was je wel gebeld. Succes met badderen
Jawel hoor. Ik word over 8/10 weken geopereerd en mag na de operatie op m'n kamer gewoon bellen/smssen met m'n eigen telefoon.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
In het ziekenhuis zelf mag je trouwens niet bellen/smsen...
In specifieke ruimtes onderhand wel geloof ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij alleen in de buurt van OK's niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef Xanthas het volgende:
[..]
In specifieke ruimtes onderhand wel geloof ik.
In het VU ziekenhuis mag je gewoon bellen etc op de 1e hulp.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Tegan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij je snel smste toen hij het ziekenhuis inging. Maar bij de eerste hulp/behandelkamers etc. mag je niet bellen/smsen hoor.
Als je echt opgenomen wordt blijkbaar dus wel, maar alleen in je kamer.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
Ik werd toch vriendelijk verzocht naar buiten te gaan toen ik op de eerste hulp was in Eindhoven laatst...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:54 schreef Everlong het volgende:
[..]
In het VU ziekenhuis mag je gewoon bellen etc op de 1e hulp.
Dat is nou net een afdeling waar ze het niet willen hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werd toch vriendelijk verzocht naar buiten te gaan toen ik op de eerste hulp was in Eindhoven laatst...
Ik heb net een SMSje van hem gekregen, zo'n 40 minuten na de eerste dat hij in het ziekenhuis was. Hij stuurde nu dat hij niet kan SMSen en dat ik me geen zorgen moet maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Tegan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij je snel smste toen hij het ziekenhuis inging. Maar bij de eerste hulp/behandelkamers etc. mag je niet bellen/smsen hoor.
Als je echt opgenomen wordt blijkbaar dus wel, maar alleen in je kamer.
Hier heb je inderdaad echt niks aan. Vindt hij het leuk om je in spanning te houden ofzo? Of is dit misschien interessant doen? Ik zou het in ieder geval erg irritant vindenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb net een SMSje van hem gekregen, zo'n 40 minuten na de eerste dat hij in het ziekenhuis was. Hij stuurde nu dat hij niet kan SMSen en dat ik me geen zorgen moet maken.
Doe ik toch wel zolang ik niet weet wat er is.![]()
Maar goed, daar gaat dit hele topic niet over.
Ja vind ik ook een beetje. OF hij wil me niet vertellen wat er is omdat het wel erg is en hij me niet ongerust wil maken, of hij meent het echt dat ik me niet druk moet maken en dat 't dus allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Stom smsje, als hij niet kan smsen kan hij toch ook niet dat smsen, en als hij dan toch kan smsen kan hij ook ff snel zeggen wat er is...
Hm nee, daar ken ik hem lang genoeg voor. Maar aandacht wil hij wel van mij ja, alleen dat krijgt 'ie maar met mate de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef betty_sue het volgende:
Hij is opgenomen met aandachttekortstoornis klinkt het. Als er echt iets was had hij allang gezegd wat.
I don't get it anymore.quote:Maandag was echt rot voor mij.
Voor mij kunnen we geen vrienden zijn.
Daarom wil ik je liever niet meer zien.
Heeft ze je ook nog uitgelegd waarom het dan zo rot was??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef Xanthas het volgende:
![]()
![]()
Mijn ex speelt volgens mij een spelletje om mij zo down mogelijk te maken. Loopt ze al sinds het over is te zeiken om een vriendschap. Blijken maandag mijn gevoelens weg te zijn, dus zeg ik dat ik best vrienden kan zijn, krijg ik weer:
[..]
I don't get it anymore.
Ze zal wel meer voelen dan ze wil voelen. Dat gevoel kreeg ik tenminste. Ik bood haar mijn ondersteuning aan. Om het op te lossen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef Everlong het volgende:
[..]
Heeft ze je ook nog uitgelegd waarom het dan zo rot was??
Ik ken de situatie natuurlijk niet, dus ik kan er eigenlijk niet over oordelen, maar dat doe ik tochquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:14 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ze zal wel meer voelen dan ze wil voelen. Dat gevoel kreeg ik tenminste. Ik bood haar mijn ondersteuning aan. Om het op te lossen.
Ik stopte met mijn colleges om ons de ruimte te geven, nu krijg ik de neiging om gewoon college te gaan volgen, schijt aan haar. Dit gedrag pik ik niet.
Eenschquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:24 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik ken de situatie natuurlijk niet, dus ik kan er eigenlijk niet over oordelen, maar dat doe ik tochIk vind dat je absoluut niet je colleges moet skippen voor dit. Het is nu jouw toekomst en je colleges missen heb je echt helemaal niks aan. En een antwoord als dit krijg je er voor terug. Echt, ga aan jezelf denken en aan jouw toekomst!
Ik zou alleen al gaan om te laten zien dat jij doet wat goed voor JOU en je toekomst is en dat je je niets meer van haar aantrekt. Alleen al omdat ze zo egoïstisch doet en jij alleen maar wilde doen wat goed was voor jullie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef Xanthas het volgende:
Mijn probleem: de colleges leveren me meer stress en pijn op dan ik eigenlijk aan kan. Met thuis studeren kan ik het ook halen. Het is niet mijn klas, ik ben er nu al een jaar uit (dit gaat om mijn tweede studie, na de zomervakantie besloot ik ermee te stoppen, maar in december wilde ik toch maar doorgaan). Zij vermaakt zich wel in de klas, daar voel ik me dan rot onder. Maar deze reactie, zo egoïstisch.
Ah, oke, jullie volgen eigenlijk samen een college? Ik zou het dan een eerlijke deal vinden om de colleges eerlijk te verdelen. Jij stelt je al super loyaal op door de colleges niet te volgen en vervolgens krijg je een reactie als deze. Prima als zij besluit je niet meer te willen zien, maar zij kan toch niet van jou eisen dat je daarom maar je colleges niet meer kan volgen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef Xanthas het volgende:
Mijn probleem: de colleges leveren me meer stress en pijn op dan ik eigenlijk aan kan. Met thuis studeren kan ik het ook halen. Het is niet mijn klas, ik ben er nu al een jaar uit (dit gaat om mijn tweede studie, na de zomervakantie besloot ik ermee te stoppen, maar in december wilde ik toch maar doorgaan). Zij vermaakt zich wel in de klas, daar voel ik me dan rot onder. Maar deze reactie, zo egoïstisch.
Zij is echt een egoïst, ik hoef geen ene cent van haar te verwachten. Ik denk dat ik de komende weken tot de tentamens lekker aan mezelf ga werken. Ik moet alleen mijn sociale contacten anders gaan zoeken, maar dat lukt ook vast wel. Ik weet dat ik moet doen wat goed voor mij is, alleen is nu even de vraag wat ik zelf graag zou willen. Het hier afschrijven werkt goed, gelukkig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:36 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ah, oke, jullie volgen eigenlijk samen een college? Ik zou het dan een eerlijke deal vinden om de colleges eerlijk te verdelen. Jij stelt je al super loyaal op door de colleges niet te volgen en vervolgens krijg je een reactie als deze. Prima als zij besluit je niet meer te willen zien, maar zij kan toch niet van jou eisen dat je daarom maar je colleges niet meer kan volgen?
Dat zijn de betere gedachten!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Zij is echt een egoïst, ik hoef geen ene cent van haar te verwachten. Ik denk dat ik de komende weken tot de tentamens lekker aan mezelf ga werken. Ik moet alleen mijn sociale contacten anders gaan zoeken, maar dat lukt ook vast wel. Ik weet dat ik moet doen wat goed voor mij is, alleen is nu even de vraag wat ik zelf graag zou willen. Het hier afschrijven werkt goed, gelukkig.
Moet je zeker doen! Ook al is het een 2e studie, zonde om die door je ex te laten verpesten!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Xanthas het volgende:
Ik zag het wel, wilde het niet geloven, maar zag het wel. Na het overlijden van haar paard is ze veranderd![]()
Ik heb nog mijn main studie: economie, waarvoor ik nu mijn bachelor-scriptie moet schrijven. Daar focus ik me op. Ik heb een vriendin/collega die me waarschijnlijk wel door alle verloren vakken van mijn tweede studie kan trekken, als ik het vraag.
Wat zijn bepaalde exen weer sociaal vanavond... Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga slapen. Niets meer van m'n ex gehoord over het ziekenhuis, en nu ben ik een beetje boos want hij had me ondertussen écht wel even kunnen laten weten wat er aan de hand is/was.
Nouja whatever.
Als ik aanspraak had gehad, dan was ik gebleven. Maar ik ben er bijna een jaar uit geweest en heb het echt geprobeerd. Dat weet ik van mezelf. Soms loopt het leven gewoon anders.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Everlong het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Ook al is het een 2e studie, zonde om die door je ex te laten verpesten!
Precies. Achja, ik zie wel wat de toekomst ons brengt. Ik doe er iig niet veel meer aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Everlong het volgende:
[..]
Wat zijn bepaalde exen weer sociaal vanavond... Slaap lekker!
Hier heb ik mij de laatste tijd ook aan vast proberen te houden. Maar ik zie het eigenlijk niet. Ze is wel het zelfde, ze heeft intussen gewoon wat issues er bij en wilt afstand van mij. Maar zodra we elkaar zien is de chemie als van ouds en goed. Het bestaat dus nog steeds in mijn situatie... Dus ik zou zo weer verliefd kunnen worden op haar als zij ook open staat voor een relatie met mij. Nu is het slechts eenzijdig en dan maar goed om het contact op nul te houden. Damn nasty.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Xanthas het volgende:
Ik ben niet echt meer bezig met het loslaten van mijn ex, dat heb ik afgelopen maandag afgesloten. Ik sprak toen met mijn ex maar ze was echt niet meer het meisje waar ik verliefd op geworden was. Loslaten wat niet bestaat, is niet echt moeilijk.
Dat herken ik écht heel erg. Ik heb zelf half januari gezegd dat het genoeg was, heb een grens getrokken voor mezelf en hem dat duidelijk laten weten. Sinds die tijd geen contact meer gehad, tot 1,5 week geleden. Merk dat die weken zonder contact me enorm veel rust hebben gegeven. Voor die tijd had m'n gevoel nog de overhand over mijn hoofd, maar nu is dat andersom. Het voelt zó goed om te weten dat je de goede beslissingen neemt. Dat je weet dat het goed is om afstand te bewaren, ook al wil je bij diegene zijn. Dat helpt mij gewoon echt heel erg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:36 schreef MOD het volgende:
Hooi.
[..]
Hier heb ik mij de laatste tijd ook aan vast proberen te houden. Maar ik zie het eigenlijk niet. Ze is wel het zelfde, ze heeft intussen gewoon wat issues er bij en wilt afstand van mij. Maar zodra we elkaar zien is de chemie als van ouds en goed. Het bestaat dus nog steeds in mijn situatie... Dus ik zou zo weer verliefd kunnen worden op haar als zij ook open staat voor een relatie met mij. Nu is het slechts eenzijdig en dan maar goed om het contact op nul te houden. Damn nasty.![]()
Oja, tevens dikke vette TVP.
Groetjes.
Sprekend als man die twee maanden lang subtiele hints gemist heeft, weet hij wat jij vindt/voelt?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat herken ik écht heel erg. Ik heb zelf half januari gezegd dat het genoeg was, heb een grens getrokken voor mezelf en hem dat duidelijk laten weten. Sinds die tijd geen contact meer gehad, tot 1,5 week geleden. Merk dat die weken zonder contact me enorm veel rust hebben gegeven. Voor die tijd had m'n gevoel nog de overhand over mijn hoofd, maar nu is dat andersom. Het voelt zó goed om te weten dat je de goede beslissingen neemt. Dat je weet dat het goed is om afstand te bewaren, ook al wil je bij diegene zijn. Dat helpt mij gewoon echt heel erg.
Ik zou ook zó weer verliefd kunnen worden op hem als hij ook open staat voor een relatie met mij, en laat hem nou net in de afgelopen 1,5 week 2 keer duidelijk hebben gemaakt dat hij me mist en nog gevoelens voor me heeft. Maar hij doet er niets mee en wacht op een stap van mijn kant, en die krijgt hij niet. Het is aan hem nu, en aangezien ik nu met m'n hoofd denk en niet (meer) met m'n hart neem ik de juiste beslissing door het écht van hem af te laten hangen.
Nouja, ik weet eigenlijk niet of je hier iets aan hebt..
Dat denk ik niet, nee. Hij heeft zich maanden als een gevoelloze zak gedragen, totaal emotieloos. Zelfs toen ik zei dat het over was heeft hij nieteens gereageerd. Iedereen zegt dat het hem echt wel veel doet en dat hij er verdriet van heeft, maar ik merk er niets van.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:14 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Sprekend als man die twee maanden lang subtiele hints gemist heeft, weet hij wat jij vindt/voelt?
Ik denk dat hij of te trots is, of dat het hem inderdaad te veel pijn doet. Ik betwijfel dat hij de eerste stap gaat zetten.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, nee. Hij heeft zich maanden als een gevoelloze zak gedragen, totaal emotieloos. Zelfs toen ik zei dat het over was heeft hij nieteens gereageerd. Iedereen zegt dat het hem echt wel veel doet en dat hij er verdriet van heeft, maar ik merk er niets van.
---
Tuurlijk ben ik gek op hem en wil ik hem terug, maar ik ben bang voor die gevoelloze/emotieloze man, en dat er een reden is waarom wij niet samen kunnen zijn, dus ik laat vrij weinig merken eigenlijk.
Ja, als ik je verhalen zo lees betwijfel ik ook dat hij de eerste stap gaat zetten. Als jij hem echt terug wil moet je het misschien laten merken?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:41 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij of te trots is, of dat het hem inderdaad te veel pijn doet. Ik betwijfel of hij de eerste stap gaat zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |