abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78806749
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:38 schreef Tegan het volgende:
Voorlopig gaat het trouwens erg goed. Ik houd me steeds voor dat ik iemand die me zo kwetst niet meer in mijn leven wil hebben. En dat werkt wel.
Ik hield me altijd voor dat ze het niet zo bedoelde en dat ze van me hield. Maar nu ik daar vanaf ben zie ik pas hoe vaak en hoe diep ik gekwetst ben.

Ik geloof dat ik wel weer verliefd ga worden als mijn hart er klaar voor is. Meestal komt geluk toch op je pad als je er niet naar zoekt. Was dit maal ook zo. Ik heb vertrouwen in de toekomst.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78812780
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:34 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik hield me altijd voor dat ze het niet zo bedoelde en dat ze van me hield. Maar nu ik daar vanaf ben zie ik pas hoe vaak en hoe diep ik gekwetst ben.

Ik geloof dat ik wel weer verliefd ga worden als mijn hart er klaar voor is. Meestal komt geluk toch op je pad als je er niet naar zoekt. Was dit maal ook zo. Ik heb vertrouwen in de toekomst.
Vertrouwen in de toekomst hebben is gewoon heel belangrijk. Zodra je dat weer hebt kun je in mijn ogen weer écht verder en door met je leven.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Sjechov het volgende:

[..]

We moeten eigenlijk een uitje doen met zijn allen zo in het weekend
ipv allemaal op vrijdagavond thuiszitten ...
Da's nog best eens een idee om een keer een meet te houden met de mensen van dit topic!
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:12 schreef Everlong het volgende:
Daar zit je dan op vrijdagavond..alleen..thuis
[..]

Sterkte dit weekend!!
Thanks!
Ben je je vrijdagavond nog een beetje doorgekomen?

Ik zit ondertussen aan de diclofenac, en zelfs dat doet eigenlijk bar weinig. Ga van m'n bed naar de bank en weer terug. Voel me zo beroerd en heb echt veel pijn terwijl ik echt wel wat kan hebben en niet flauw ben. Zal niet snel zeggen dat iets écht zeer doet maar dat doet dit wel.
Mis m'n ex nu best wel. Wil hem gewoon bij me hebben op dit soort momenten.. maarja.
pi_78812881
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:56 schreef maartjeh het volgende:

Ik zit ondertussen aan de diclofenac, en zelfs dat doet eigenlijk bar weinig. Ga van m'n bed naar de bank en weer terug. Voel me zo beroerd en heb echt veel pijn terwijl ik echt wel wat kan hebben en niet flauw ben. Zal niet snel zeggen dat iets écht zeer doet maar dat doet dit wel.
Mis m'n ex nu best wel. Wil hem gewoon bij me hebben op dit soort momenten.. maarja.
Ik neem aan dat het je meer gaat om iemand die om je geeft. Dus dat hoeft toch niet per se je ex te zijn.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78813230
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:58 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het je meer gaat om iemand die om je geeft. Dus dat hoeft toch niet per se je ex te zijn.
Ik heb sinds 1,5 week weer contact met m'n ex en het gaat best okay tussen ons. We hebben dezelfde gevoelens voor elkaar en missen elkaar, maar voor nu werkt het gewoon niet somehow. Dus, jawel.
pi_78813272
. Beterschap maartjeh.
pi_78813539
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:11 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik heb sinds 1,5 week weer contact met m'n ex en het gaat best okay tussen ons. We hebben dezelfde gevoelens voor elkaar en missen elkaar, maar voor nu werkt het gewoon niet somehow. Dus, jawel.
Oh, ok. Dan sterkte maar
pi_78813582
Ik heb pas een paar dagen helemaal geen contact , maar ik heb gewoon de vrijdagavond overleefd zonder hem te smsen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:36:05 #283
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78814098
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb pas een paar dagen helemaal geen contact , maar ik heb gewoon de vrijdagavond overleefd zonder hem te smsen.
Het is een begin!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78814260
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Tegan het volgende:
. Beterschap maartjeh.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef Tegan het volgende:
Dankjewel Tegan!
&Supergoed van je! Het begin is 'even' lastig, maar geloof me; het gaat steeds makkelijker worden.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:20 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Oh, ok. Dan sterkte maar
Thanks! Ik heb hem een hele tijd niet gemist hoor, en inderdaad wel het gevoel van 'iemand' om me heen hebben om leuke dingen mee te doen, lekker tegen aan te kruipen op de bank, bepaalde dingen te vertellen etc., maar nu we weer contact hebben en ik weet dat hij hetzelfde voelt, komt dat gevoel van hem missen in bepaalde situaties wel terug. Missen is misschien een groot woord, trouwens.
pi_78818297
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:56 schreef maartjeh het volgende:

Thanks!
Ben je je vrijdagavond nog een beetje doorgekomen?

Ja, vrijdagavond overleefd, nu de zaterdagavond nog
Gaat je ex wel langs komen dit weekend, of is dat nog een beetje teveel contact?

Als het lukt, en dat gaat natuurlijk lukken, is het vandaag voor het eerst in de 5 weken dat het uit is dat we een dag geen contact hebben gehad.
Volgende week vrijdag gaat hij 10 dagen weg, dan kunnen we niet bellen. Zie daar nog behoorlijk tegen op Aan de andere kant ben ik waarschijnlijk weer zoveel sterker als ik die 10 dagen doorgekomen ben!
pi_78819176
Ik kom even hoi zeggen!
Wat goed dat we allemaal wel redelijk het weekend doorkomen voor zover ik kan concluderen uit de berichten Ik ben er nog maar een keer achtergekomen dat het toch echt makkelijker is om wat sociale dingen te doen in het weekend.. In plaats van alleen zitten en mezelf continu confronteren.

Wat gek, nu besef ik me dat dit de eerste keer is vandaag dat ik aan hem denk.. ik ga vooruit!
Zou er eigenlijk een moment zijn waarop je weet/denkt: ik ben er overheen? Ik weet dat het eigenlijk een proces is, en dat je misschien achteraf kunt zeggen wanneer je eroverheen was.. Maar ik hoop nu zo dat ik op een dag wakker word en denk: het is achter de rug!
pi_78819491
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:22 schreef Tumtumm het volgende:
Ik kom even hoi zeggen!
Wat goed dat we allemaal wel redelijk het weekend doorkomen voor zover ik kan concluderen uit de berichten Ik ben er nog maar een keer achtergekomen dat het toch echt makkelijker is om wat sociale dingen te doen in het weekend.. In plaats van alleen zitten en mezelf continu confronteren.

Wat gek, nu besef ik me dat dit de eerste keer is vandaag dat ik aan hem denk.. ik ga vooruit!
Zou er eigenlijk een moment zijn waarop je weet/denkt: ik ben er overheen? Ik weet dat het eigenlijk een proces is, en dat je misschien achteraf kunt zeggen wanneer je eroverheen was.. Maar ik hoop nu zo dat ik op een dag wakker word en denk: het is achter de rug!
Zou dat niet het moment zijn waarop je voelt dat je hart verlangt naar die ene (andere) persoon?
pi_78819847
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:31 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Zou dat niet het moment zijn waarop je voelt dat je hart verlangt naar die ene (andere) persoon?
Hmm, bedoel je dan een echt persoon? Dus dat je dan weer verliefd word? Of het moment waarop je je beseft dat je best weer met iemand anders (wie dan ook) zou kunnen zijn?

Ik denk inderdaad dat dat wel een goede "graadmeter" is.. Ik zit nu in een "fase" dat wat voor contact ik ook met een andere jongen, ik gewoon niets voel (behalve dat het goed voelt om met iemand te zijn, maar dat kan in principe met iedereen). En zolang ik dat nog merk bij mezelf, ben ik er sowieso nog niet overheen.
pi_78820081
Voor mezelf: ik denk op het moment dat ik weer het gevoel heb dat ik blijkbaar verliefd geworden ben op iemand anders, dat iemand anders haar weg naar mijn hart heeft gevonden.

Wanneer dat is weet ik niet, ik weet wel dat mijn hart nu nog redelijk versteend is, dat het op dit moment nog niet waarschijnlijk is.
pi_78820109
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Everlong het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag gaat hij 10 dagen weg, dan kunnen we niet bellen. Zie daar nog behoorlijk tegen op Aan de andere kant ben ik waarschijnlijk weer zoveel sterker als ik die 10 dagen doorgekomen ben!
Ik begrijp dat je ertegen op ziet, maar misschien geeft het je ook wat rust. Dan word je gedwongen om geen contact te hebben, en zit je niet iedere dag met het dilemma contact opnemen of niet. En ik weet niet of jullie dicht bij elkaar wonen, maar elkaar bij toeval tegenkomen kan dan ook niet, en dat weet je die 10 dagen dan in ieder geval zeker.
(is ervaringsdeskundige wat dit betreft)
pi_78820249
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:47 schreef Xanthas het volgende:
Voor mezelf: ik denk op het moment dat ik weer het gevoel heb dat ik blijkbaar verliefd geworden ben op iemand anders, dat iemand anders haar weg naar mijn hart heeft gevonden.

Wanneer dat is weet ik niet, ik weet wel dat mijn hart nu nog redelijk versteend is, dat het op dit moment nog niet waarschijnlijk is.
Ja, dat is bij mij ook zo denk ik. Maar ik vind het ook wel een vervelend idee dat er dus eerst iemand anders nodig is, om het verwerkingsproces "af te maken". Misschien komt dat ook wel omdat ik het me nu ook nog niet kan voorstellen, om verliefd te worden op iemand anders. Al kan ik me er wel op verheugen, dat is altijd zo'n heerlijke periode

Xanthas, jij bent wel vaak hier hè? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik bedoel dit helemaal niet gemeen, maar is dat omdat je er nog heel veel mee bezig bent en verder niet zoveel te doen hebt, of vind je het gewoon leuk om te internetten?
pi_78820369
Niet dat ik er iets mee bedoel, maar hoezo kan je die tien dagen geen contact hebben? Wij smsten elkaar gewoon dood als een van de twee ver weg was.
pi_78820482
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Everlong het volgende:

[..]

Ja, vrijdagavond overleefd, nu de zaterdagavond nog
Gaat je ex wel langs komen dit weekend, of is dat nog een beetje teveel contact?

Als het lukt, en dat gaat natuurlijk lukken, is het vandaag voor het eerst in de 5 weken dat het uit is dat we een dag geen contact hebben gehad.
Hm nee, denk niet dat hij langs komt. Is niet afgesproken en eigenlijk vind ik het 'too much' om hem weer hier in huis te halen. Dan komt hij voor mijn gevoel gewoon 'te dichtbij' me, al zou ik het wel fijn vinden. Ik denk gewoon dat dat te snel is.

Van die tien dagen geen contact zul je inderdaad zoveel sterker worden dan dat je nu al bent.
pi_78820664
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
Niet dat ik er iets mee bedoel, maar hoezo kan je die tien dagen geen contact hebben? Wij smsten elkaar gewoon dood als een van de twee ver weg was.
Als het nog aan is dan toch? Mijn ex is ook 10 dagen weggeweest laatst. Ik vond het toen makkelijker om geen contact te hebben en het gaf mij rust. Ik denk niet dat het gezond is om in deze situatie, terwijl het uit is en een bijvoorbeeld in het buitenland, te blijven sms-en etc.
pi_78820750
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ertegen op ziet, maar misschien geeft het je ook wat rust. Dan word je gedwongen om geen contact te hebben, en zit je niet iedere dag met het dilemma contact opnemen of niet. En ik weet niet of jullie dicht bij elkaar wonen, maar elkaar bij toeval tegenkomen kan dan ook niet, en dat weet je die 10 dagen dan in ieder geval zeker.
(is ervaringsdeskundige wat dit betreft)
Ik hoop dat het rust geeft inderdaad! We wonen heel dicht bij elkaar, maar elkaar per ongeluk tegen komen gebeurt hier niet zo makkelijk gelukkig.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hm nee, denk niet dat hij langs komt. Is niet afgesproken en eigenlijk vind ik het 'too much' om hem weer hier in huis te halen. Dan komt hij voor mijn gevoel gewoon 'te dichtbij' me, al zou ik het wel fijn vinden. Ik denk gewoon dat dat te snel is.

Van die tien dagen geen contact zul je inderdaad zoveel sterker worden dan dat je nu al bent.
Kan ik me wel voorstellen ja, als hij weer bij jou thuis is zal het al heel snel weer als vroeger voelen waarschijnlijk...
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
Dat deden wij voorheen natuurlijk ook. Maar nu is het uit en is het dus logisch dat je elkaar niet meer dood smst. Het is een mooie test om te kijken of het loslaten een beetje lukt. En natuurlijk zullen we wel af en toe een smsje sturen, maar niet 10 keer per dag.
In de afgelopen 7 jaar hebben we elkaar eigenlijk zo ongeveer elke dag gezien of gesproken, het is zo gek dat dat ineens weg is nu.
pi_78820815
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef Tumtumm het volgende:

[..]

Als het nog aan is dan toch? Mijn ex is ook 10 dagen weggeweest laatst. Ik vond het toen makkelijker om geen contact te hebben en het gaf mij rust. Ik denk niet dat het gezond is om in deze situatie, terwijl het uit is en een bijvoorbeeld in het buitenland, te blijven sms-en etc.
Precies, alhoewel ik natuurlijk wel graag wil weten of hij het naar z'n zin heeft enzo Maar goed, ergens is het wel een beetje dubbel, ik gun hem de vakantie van harte en ik hoop echt dat hij een leuke tijd heeft. Maar ergens is het niet eerlijk, want ik zit thuis.
pi_78820969
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:06 schreef Everlong het volgende:

Kan ik me wel voorstellen ja, als hij weer bij jou thuis is zal het al heel snel weer als vroeger voelen waarschijnlijk...
Ja precies. M'n hart wil hem gewoon heel dicht bij me hebben, maar m'n verstand heeft nu gewoon de overhand (eindelijk) en dat voelt goed. Ik weet gewoon dat ik de goede beslissing neem nu door een bepaalde afstand tussen ons te houden, voor mezelf.
pi_78821143
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:06 schreef Everlong het volgende:

[..]

Ik hoop dat het rust geeft inderdaad! We wonen heel dicht bij elkaar, maar elkaar per ongeluk tegen komen gebeurt hier niet zo makkelijk gelukkig.
[..]

[..]

Dat deden wij voorheen natuurlijk ook. Maar nu is het uit en is het dus logisch dat je elkaar niet meer dood smst. Het is een mooie test om te kijken of het loslaten een beetje lukt. En natuurlijk zullen we wel af en toe een smsje sturen, maar niet 10 keer per dag.
In de afgelopen 7 jaar hebben we elkaar eigenlijk zo ongeveer elke dag gezien of gesproken, het is zo gek dat dat ineens weg is nu.
Oh, ja natuurlijk, dat snap ik. Maar uit je eerdere post maakte ik op dat hoewel het uit was je elkaar nog iedere dag belde, en dan vond ik het zo raar dat dat niet over kon gaan in smsen als hij in het buitenland was .
pi_78821514
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oh, ja natuurlijk, dat snap ik. Maar uit je eerdere post maakte ik op dat hoewel het uit was je elkaar nog iedere dag belde, en dan vond ik het zo raar dat dat niet over kon gaan in smsen als hij in het buitenland was .
Ja, we belde idd elke dag nog. Maar dat was eigenlijk niet echt de bedoeling. Het contact moet nu gewoon afgebouwd worden, omdat we op deze manier niet los komen van elkaar. Die vakantie komt dus eigenlijk 'goed' uit omdat het dan veel geld kost om te bellen.
pi_78822816
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef Tumtumm het volgende:

[..]

Xanthas, jij bent wel vaak hier hè? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik bedoel dit helemaal niet gemeen, maar is dat omdat je er nog heel veel mee bezig bent en verder niet zoveel te doen hebt, of vind je het gewoon leuk om te internetten?
Ik ben niet echt meer bezig met het loslaten van mijn ex, dat heb ik afgelopen maandag afgesloten. Ik sprak toen met mijn ex maar ze was echt niet meer het meisje waar ik verliefd op geworden was. Loslaten wat niet bestaat, is niet echt moeilijk.

Ik zit veel achter de computer vanwege m'n studie, en dan is het erg makkelijk om hierheen te gaan ipv echt te studeren. Het helpt de rust in mijn hoofd als ik lees dat ik niet alleen ben met mijn problemen (op relationeel vlak, op emotioneel vlak, en zeker ook op het depressieve vlak). Als ik weer wat tijd over heb naast mijn verplichtingen dan is het wel weer het plan om vaker de deur uit te gaan en weer wat minder achter de computer te zitten. Maar op dit moment zit het er nog niet echt in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')