Enerzijds wel, want het herrinerd me erg aan ons. Anderzijds is het een geweldig appartement in een goede buurt in Amsterdam. Ik denk dat het op termijn wel steeds meer mijn huisje wordt, maar het idee is wel dat ik hier niet langer dan een jaar ga wonen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
Denk je trouwens dat je wel kan wennen aan dat huis? Heb je niet zo'n gevoel van "ik wil hier zo snel mogelijk weg"?
Hmjah dubbel, maar ik mis de intimiteit ook welquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Tegan het volgende:
Msn-gesprek met een gewone vriend.
Hij: "Goh, ik heb zin in seks."
Bedankt voor mijn avond zonder gedachtes over ex verpesten.
Sluit ik me helemaal bij aan! Sex is in dit geval een bijzaak, ik wil m'n maatje terug die er onvoorwaardelijk voor me is..quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet eens seks. Ik wil die persoon terug die ik altijd kan smsen/bellen, die me kan opvrolijken als ik down ben (zoals nu), ik wil een knuffel en dat alles goed komt (van hem), beetje stom, want het komt niet goed, en dus moet ik mezelf troosten ofzo.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet eens seks. Ik wil die persoon terug die ik altijd kan smsen/bellen, die me kan opvrolijken als ik down ben (zoals nu), ik wil een knuffel en dat alles goed komt (van hem), beetje stom, want het komt niet goed, en dus moet ik mezelf troosten ofzo.
Ik had het over intimiteit en niet direct over sex he, vind ik wel een verschil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Everlong het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan! Sex is in dit geval een bijzaak, ik wil m'n maatje terug die er onvoorwaardelijk voor me is..
Dan interpreteerde ik het verkeerd, sorryquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:06 schreef Sjechov het volgende:
[..]
[..]
Ik had het over intimiteit en niet direct over sex he, vind ik wel een verschil.
Correct me if i'm wrong.
Ja, maar het is ook goed dat je dat nu zelf allemaal moet oplossen. Het is natuurlijk heerlijk die steun die je van een vriend krijgt, maar uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf doen. En geloof me, je wordt er veel sterker door als je ergens alleen voor staat dan dat iemand je constant opvangt zeg maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Tegan het volgende:
Maar samen is het zoveel leuker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook goed dat je dat nu zelf allemaal moet oplossen. Het is natuurlijk heerlijk die steun die je van een vriend krijgt, maar uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf doen. En geloof me, je wordt er veel sterker door als je ergens alleen voor staat dan dat iemand je constant opvangt zeg maar.En echt, dat is ook een heel groot voordeel, en er is dus wel iets positiefs uit te halen!
Dan ben ik ondertussen erg sterk...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook goed dat je dat nu zelf allemaal moet oplossen. Het is natuurlijk heerlijk die steun die je van een vriend krijgt, maar uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf doen. En geloof me, je wordt er veel sterker door als je ergens alleen voor staat dan dat iemand je constant opvangt zeg maar.En echt, dat is ook een heel groot voordeel, en er is dus wel iets positiefs uit te halen!
Helemaal eensch!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan ben ik ondertussen erg sterk...
Maar ik kan het allemaal wel, heb helemaal niemand nodig, voor niets. Het is alleen niet leuk, echt niet leuk, om dingen alleen te doen.
Ben ik echt helemaal met je eens. Je hebt inderdaad helemaal niemand NODIG, maar dingen samen doen is gewoon fijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik kan het allemaal wel, heb helemaal niemand nodig, voor niets. Het is alleen niet leuk, echt niet leuk, om dingen alleen te doen.
Jij ook een fijn weekend toegewenst. Hopelijk gaat het een beetje met je keel e.a.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ben ik echt helemaal met je eens. Je hebt inderdaad helemaal niemand NODIG, maar dingen samen doen is gewoon fijn.
Vandaag samen met m'n ex onze auto's gewassen en gestofzuigd. Weird. Gister te horen gekregen dat m'n amandelen er inderdaad uitmoeten en vooralsnog VERGA ik van de pijn in m'n keel/tong/oren, dus ik ga m'n bed nu in met pijnstillers.![]()
Ik wens jullie ondanks alle ex-drama toch een fijn weekend. Probeer er iets moois van te maken.
Sterkte dit weekend!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ben ik echt helemaal met je eens. Je hebt inderdaad helemaal niemand NODIG, maar dingen samen doen is gewoon fijn.
Vandaag samen met m'n ex onze auto's gewassen en gestofzuigd. Weird. Gister te horen gekregen dat m'n amandelen er inderdaad uitmoeten en vooralsnog VERGA ik van de pijn in m'n keel/tong/oren, dus ik ga m'n bed nu in met pijnstillers.![]()
Ik wens jullie ondanks alle ex-drama toch een fijn weekend. Probeer er iets moois van te maken.
Mja het is ook leuker om dingen samen te doen, maar je moet er ook plezier in hebben om dingen alleen te kunnen doen, want je bent nu eenmaal vrijgezel, en anders heb je het helemaal niet leuk meer en ben je niet meer gelukkig. De harde waarheid is dat je uiteindelijk toch alleen over blijft. Uiteindelijk heb je alleen jezelf dus je moet ook plezier alleen kunnen hebben, en daar bedoel ik mee als vrijgezel, want je bent natuurlijk nooit echt alleen door vrienden etc.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een uitje doen met zijn allen zo in het weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:12 schreef Everlong het volgende:
Daar zit je dan op vrijdagavond..alleen..thuis![]()
[..]
Sterkte dit weekend!!
Komt vanzelf allemaal wel weer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef Faerie het volgende:
Eergister weer sms gekregen van mijn ex. Hoe het met mij gaat en dat hij volgende week vrijdag gaat verhuizen. Natuurlijk iets teruggestuurd, toen weer sms van hem, en nu heb ik weer iets gestuurd.
Ik vind het nog steeds erg moeilijk om op deze manier contact met hem te hebben, als kennissen maar dan net ietsjes meer zeg maar. Ik vermaak me echt super goed, maar ik mis hem zo verschrikkelijk, zijn persoon. Niet zozeer die dingen zoals samen leuke dingen doen ofzo. Ja die mis ik wel, maar ik maak nu ook genoeg leuke dingen mee. Maar gewoon hoe hij is, waar we altijd over praatten samen, en de lol die we hadden.
Bah.En dan vinden jongens me leuk, laten ze me dat duidelijk merken, en dat vind ik echt zo ontzettend klote dan. Ik wil dat helemaal niet, geen nieuwe vriend, mijn ex ligt namelijk nog in mijn hart. Ik ben echt wel gelukkig hier, maar het lijkt wel alsof mijn hart op slot zit ofzo. Ik vind het echt verschrikkelijk dit. Ik heb absoluut geen zin meer in dat begin van een relatie, die twijfels enzo, al die moeite doen om iets op te bouwen. Het liefst zou ik het zoals in de films willen, dat ik meteen iemand leuk vind, maar kan dat wel? Ik ben bang van niet. Dan maar geen vriend meer...
Ik ga straks nog weg! Het leven gaat hier toch door tot in de vroege uurtjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Sjechov het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een uitje doen met zijn allen zo in het weekend![]()
ipv allemaal op vrijdagavond thuiszitten ...
Jammer hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:41 schreef Tegan het volgende:
Ok jongens. Geen contact met mijn ex vanaf *nu*. Wish me luck, en alvast sorry voor alle zeurposts hierna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |