abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78755473
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Tumtumm het volgende:

[..]

Heel herkenbaar!
Denk je trouwens dat je wel kan wennen aan dat huis? Heb je niet zo'n gevoel van "ik wil hier zo snel mogelijk weg"?
Enerzijds wel, want het herrinerd me erg aan ons. Anderzijds is het een geweldig appartement in een goede buurt in Amsterdam. Ik denk dat het op termijn wel steeds meer mijn huisje wordt, maar het idee is wel dat ik hier niet langer dan een jaar ga wonen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:50:28 #252
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78755635
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Tegan het volgende:
Msn-gesprek met een gewone vriend.

Hij: "Goh, ik heb zin in seks."

Bedankt voor mijn avond zonder gedachtes over ex verpesten .
Hmjah dubbel, maar ik mis de intimiteit ook wel
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78755824
Ik wil niet eens seks. Ik wil die persoon terug die ik altijd kan smsen/bellen, die me kan opvrolijken als ik down ben (zoals nu), ik wil een knuffel en dat alles goed komt (van hem), beetje stom, want het komt niet goed, en dus moet ik mezelf troosten ofzo.
pi_78756157
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet eens seks. Ik wil die persoon terug die ik altijd kan smsen/bellen, die me kan opvrolijken als ik down ben (zoals nu), ik wil een knuffel en dat alles goed komt (van hem), beetje stom, want het komt niet goed, en dus moet ik mezelf troosten ofzo.
Sluit ik me helemaal bij aan! Sex is in dit geval een bijzaak, ik wil m'n maatje terug die er onvoorwaardelijk voor me is..
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:06:53 #255
158518 Sjechov
pi_78756288
quote:
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Everlong het volgende:

[..]

Sluit ik me helemaal bij aan! Sex is in dit geval een bijzaak, ik wil m'n maatje terug die er onvoorwaardelijk voor me is..
Ik had het over intimiteit en niet direct over sex he, vind ik wel een verschil.
Correct me if i'm wrong.
pi_78756425
Oh, het kwam net iets anders over .
pi_78756565
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:06 schreef Sjechov het volgende:

[..]

[..]

Ik had het over intimiteit en niet direct over sex he, vind ik wel een verschil.
Correct me if i'm wrong.
Dan interpreteerde ik het verkeerd, sorry Intimiteit mis ik ook wel ja..
pi_78776024
Nee hè. Ben vandaag voor het eerst in 4 maanden weer langs het graf van mijn opa geweest. Hij is overleden in dezelfde periode als dat ik echte ruzie had met mijn vriendin. Kwamen vandaag even alle herinneringen terug. Ik voel me zelf op dit moment echt een sukkel, na alles wat ik gedaan heb. Krijg zo het gevoel dat alles mijn schuld is.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:21:21 #259
186676 Melro
Regelneef
pi_78778880
Het is inmiddels 3 maanden uit, eerste weken echt zwaar gehad... maar mede door afleiding en haar gedrag (verschikkelijk!!) kwam ik er heel goed uit en voelde me beter dan ooit. Maar nu zit ik al 3 dagen met dr in me hoofd en krijg haar er niet meer uit. Mis haar nu enorm, had niet verwacht maar toch gekomen. Help!
pi_78779102
quote:
Ja, maar het is ook goed dat je dat nu zelf allemaal moet oplossen. Het is natuurlijk heerlijk die steun die je van een vriend krijgt, maar uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf doen. En geloof me, je wordt er veel sterker door als je ergens alleen voor staat dan dat iemand je constant opvangt zeg maar. En echt, dat is ook een heel groot voordeel, en er is dus wel iets positiefs uit te halen!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_78779678
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, maar het is ook goed dat je dat nu zelf allemaal moet oplossen. Het is natuurlijk heerlijk die steun die je van een vriend krijgt, maar uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf doen. En geloof me, je wordt er veel sterker door als je ergens alleen voor staat dan dat iemand je constant opvangt zeg maar. En echt, dat is ook een heel groot voordeel, en er is dus wel iets positiefs uit te halen!
Maar samen is het zoveel leuker!
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78780947
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Faerie het volgende:

[..]

Dan ben ik ondertussen erg sterk...

Maar ik kan het allemaal wel, heb helemaal niemand nodig, voor niets. Het is alleen niet leuk, echt niet leuk, om dingen alleen te doen.
pi_78783815
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:40 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Maar samen is het zoveel leuker!
Dat vind ik nu ook se
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:43:56 #264
158518 Sjechov
pi_78787455
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar ik kan het allemaal wel, heb helemaal niemand nodig, voor niets. Het is alleen niet leuk, echt niet leuk, om dingen alleen te doen.
Helemaal eensch!
pi_78787547
quote:

[..]

Ben ik echt helemaal met je eens. Je hebt inderdaad helemaal niemand NODIG, maar dingen samen doen is gewoon fijn.

Vandaag samen met m'n ex onze auto's gewassen en gestofzuigd. Weird. Gister te horen gekregen dat m'n amandelen er inderdaad uitmoeten en vooralsnog VERGA ik van de pijn in m'n keel/tong/oren, dus ik ga m'n bed nu in met pijnstillers.

Ik wens jullie ondanks alle ex-drama toch een fijn weekend. Probeer er iets moois van te maken.
pi_78788859
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ben ik echt helemaal met je eens. Je hebt inderdaad helemaal niemand NODIG, maar dingen samen doen is gewoon fijn.

Vandaag samen met m'n ex onze auto's gewassen en gestofzuigd. Weird. Gister te horen gekregen dat m'n amandelen er inderdaad uitmoeten en vooralsnog VERGA ik van de pijn in m'n keel/tong/oren, dus ik ga m'n bed nu in met pijnstillers.

Ik wens jullie ondanks alle ex-drama toch een fijn weekend. Probeer er iets moois van te maken.
Jij ook een fijn weekend toegewenst. Hopelijk gaat het een beetje met je keel e.a.

Ik ga dit weekend maar eens proberen te genieten van mijn eigen leven. Mijn studie krijgt de klere, ik wil dit weekend eens het gevoel hebben dat ik leef!
pi_78791829
Daar zit je dan op vrijdagavond..alleen..thuis
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Sterkte dit weekend!!
pi_78793564
quote:

[..]

Mja het is ook leuker om dingen samen te doen, maar je moet er ook plezier in hebben om dingen alleen te kunnen doen, want je bent nu eenmaal vrijgezel, en anders heb je het helemaal niet leuk meer en ben je niet meer gelukkig. De harde waarheid is dat je uiteindelijk toch alleen over blijft. Uiteindelijk heb je alleen jezelf dus je moet ook plezier alleen kunnen hebben, en daar bedoel ik mee als vrijgezel, want je bent natuurlijk nooit echt alleen door vrienden etc.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:47:03 #269
158518 Sjechov
pi_78793958
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:12 schreef Everlong het volgende:
Daar zit je dan op vrijdagavond..alleen..thuis
[..]

Sterkte dit weekend!!
We moeten eigenlijk een uitje doen met zijn allen zo in het weekend
ipv allemaal op vrijdagavond thuiszitten ...
pi_78794145
Eergister weer sms gekregen van mijn ex. Hoe het met mij gaat en dat hij volgende week vrijdag gaat verhuizen. Natuurlijk iets teruggestuurd, toen weer sms van hem, en nu heb ik weer iets gestuurd.

Ik vind het nog steeds erg moeilijk om op deze manier contact met hem te hebben, als kennissen maar dan net ietsjes meer zeg maar. Ik vermaak me echt super goed, maar ik mis hem zo verschrikkelijk, zijn persoon. Niet zozeer die dingen zoals samen leuke dingen doen ofzo. Ja die mis ik wel, maar ik maak nu ook genoeg leuke dingen mee. Maar gewoon hoe hij is, waar we altijd over praatten samen, en de lol die we hadden.
Bah. En dan vinden jongens me leuk, laten ze me dat duidelijk merken, en dat vind ik echt zo ontzettend klote dan. Ik wil dat helemaal niet, geen nieuwe vriend, mijn ex ligt namelijk nog in mijn hart. Ik ben echt wel gelukkig hier, maar het lijkt wel alsof mijn hart op slot zit ofzo. Ik vind het echt verschrikkelijk dit. Ik heb absoluut geen zin meer in dat begin van een relatie, die twijfels enzo, al die moeite doen om iets op te bouwen. Het liefst zou ik het zoals in de films willen, dat ik meteen iemand leuk vind, maar kan dat wel? Ik ben bang van niet. Dan maar geen vriend meer...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:54:39 #271
158518 Sjechov
pi_78794401
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef Faerie het volgende:
Eergister weer sms gekregen van mijn ex. Hoe het met mij gaat en dat hij volgende week vrijdag gaat verhuizen. Natuurlijk iets teruggestuurd, toen weer sms van hem, en nu heb ik weer iets gestuurd.

Ik vind het nog steeds erg moeilijk om op deze manier contact met hem te hebben, als kennissen maar dan net ietsjes meer zeg maar. Ik vermaak me echt super goed, maar ik mis hem zo verschrikkelijk, zijn persoon. Niet zozeer die dingen zoals samen leuke dingen doen ofzo. Ja die mis ik wel, maar ik maak nu ook genoeg leuke dingen mee. Maar gewoon hoe hij is, waar we altijd over praatten samen, en de lol die we hadden.
Bah. En dan vinden jongens me leuk, laten ze me dat duidelijk merken, en dat vind ik echt zo ontzettend klote dan. Ik wil dat helemaal niet, geen nieuwe vriend, mijn ex ligt namelijk nog in mijn hart. Ik ben echt wel gelukkig hier, maar het lijkt wel alsof mijn hart op slot zit ofzo. Ik vind het echt verschrikkelijk dit. Ik heb absoluut geen zin meer in dat begin van een relatie, die twijfels enzo, al die moeite doen om iets op te bouwen. Het liefst zou ik het zoals in de films willen, dat ik meteen iemand leuk vind, maar kan dat wel? Ik ben bang van niet. Dan maar geen vriend meer...
Komt vanzelf allemaal wel weer.
Zo'n leuke meid als jij verdient een lieve vriend (op ut witte geval) en die komt vast wel een keer voorbij!
Ga gewoon leuke dingen doen en de rest komt vanzelf (houd ik mezelf ook voor)
pi_78794643
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Sjechov het volgende:

[..]

We moeten eigenlijk een uitje doen met zijn allen zo in het weekend
ipv allemaal op vrijdagavond thuiszitten ...
Ik ga straks nog weg! Het leven gaat hier toch door tot in de vroege uurtjes.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:59:09 #273
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78800722
Yeah, morgen ga ik mn ex tegen het lijf lopen tijdens een of andere bijeenkomst. Weet niet hoe ik me moet voelen. Ik hou me er niet zo mee bezig en probeer gewoon normaal / spontaan te doen... Ik heb er ondertussen vrede mee maar zit nog met rare gevoelens. Eigenlijk dat wat boven ook te lezen is, dat ik haar nu mis als persoon.

Ik heb mijn eigen dingen ondertussen op een rijtje en heb het een en ander in het vooruitzicht.
Graag wil ik dat dan tegen mn ex zeggen, maar die is meer bezig met haar eigen leven en mij bewust naar de achtergrond aan het zetten, toont geen interesse en wilt graag dingen doen zonder mij.

Faerie, ik heb het zelfde gevoel. Ik wil heul geen nieuwe vriendin. Er kunnen vast wel mensen zijn die je leuk vinden, maar wat heb je er aan als je nog helemaal ondersteboven bent. Je moet er voor open staan en zulks.

In het verleden was ik altijd wel verliefd of vond ik meisjes leuk, maar dat liep bijna nooit op iets uit. Bij mijn huidige ex heb ik het helemaal compleet laten gebeuren. Ze kwam naar me toe, vond me leuk, werd verliefd. Ik deed niet eens mijn best maar bleef gewoon me zelf. Gaandeweg kreeg ik ook kriebels voor haar. En zo kregen we wat. Het is tot nu toe de beste relatie ever geweest.

Dus laat alles maar gewoon gebeuren. Go with the flow en zo. Op een dag merk je dat je kriebels in je buik krijgt en tegelijkertijd besef je dat je al lang en breed over je ex heen bent.
Hij heeft nog wel een plekje in je hart, maar je bent opnieuw gelukkig en hebt dat gene opnieuw gevonden wat je kwijt was...

*stiekem hoop ik dat mn ex en ik ooit weer bij elkaar komen maar ain't gonna happen..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_78802078
Zo, net terug van wat vrienden. Ze gingen nog uit maar ik had niet zo'n zin. Dan rond 2:00 ga ik toch wel met mijn zatte hoofd mijn ex smsen en dat is niet slim. Kreeg nog wel de opmerking van een aangeschoten vriend of ik naar mijn ex ging . Bedankt voor de herinnering .

Voorlopig gaat het trouwens erg goed. Ik houd me steeds voor dat ik iemand die me zo kwetst niet meer in mijn leven wil hebben. En dat werkt wel.

Nu lekker opwarmen van de regen buiten .
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 03:52:52 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_78805199
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:41 schreef Tegan het volgende:
Ok jongens. Geen contact met mijn ex vanaf *nu*. Wish me luck, en alvast sorry voor alle zeurposts hierna .
Jammer hoor.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')