Het gaat natuurlijk om het stukje vanaf 2:25 he?quote:
Ik houd niet zo van chocolade/B&J. Ik heb eerder totaal geen eetlust in zo'n momentquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef Everlong het volgende:
[..]
Tip: Ben & Jerry's helpt nu best goed..
Tja, mannenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik hield gewoon meer van hem dan hij van mij. Nou ok. Maar als je dat weet en ik zeg dat ik zoveel ben afgevallen in die duidelijke moeilijke periode voor mij, dan vind ik het raar dat je die twee dingen niet kan optellen...
Ohh, oke, sorry. Ik wist niet dat je hier niet meer mocht komen 'klagen' als je advies van de mensen hier niet opvolgt, maar je eigen gevoel volgt. Het spijt me, ik wist niet dat dat de regel was van dit topic, maar dan zal ik vanaf nu me hier niet meer laten zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dan zou je hier eigenlijk ook niet moeten klagen dat het met horten en stoten gaat, want je kiest er zelf voor terwijl anderen je hebben gewaarschuwd in de vorige topics.
quote:En het is natuurlijk gewoon lulkoek dat je niet verder zou kunnen met je leven zonder je ex. Je geeft jezelf nu niet eens de kans om over hem/haar heen te komen en je idealiseert de dingen te veel wat jullie hadden. Want: het is niet voor niets uitgegaan he?
-10 kilo gedurende de zomervakantie breakup. En nu zit ik op -5, maar begin ik al weer te genieten van het eten, dus houdt het daar op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef Tegan het volgende:
Deze breakup was het hongergevoel maar een paar dagen weg. Die tien kilo had ik echt drie weken of meer voor nodig.
.
Tja ik ben ook 10 kg afgevallen, en mijn ex reageerde ook een beetje gelaten toen ik dat haar vertelde, van staat je wel beter en is gezonder. terwijl de aanleiding niet echt gezond is om af te vallen liefdes verdriet en stress. ik hou het maar even op desinteresse omdat het voor haar klaar is, en ze eigenlijk geen contact wil, ook ah eeft ze anders aan gegeven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik hield gewoon meer van hem dan hij van mij. Nou ok. Maar als je dat weet en ik zeg dat ik zoveel ben afgevallen in die duidelijke moeilijke periode voor mij, dan vind ik het raar dat je die twee dingen niet kan optellen...
Als je eenmaal aan het werk bent dan gaat het waarschijnlijk ook wel. Stel gewoon iets leuks voor jezelf in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Tegan het volgende:
Zucht. Ik voel een slecht weekend aankomen. En net nu ik heel belangrijke dingen af moet hebben begin volgende week.
Dit weekend voor het eerst helemaal alleen thuis sinds het uit is, kijk er niet echt naar uit. Nu toch weer even een dipje met dat weekend in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Tegan het volgende:
Zucht. Ik voel een slecht weekend aankomen. En net nu ik heel belangrijke dingen af moet hebben begin volgende week.
Heel herkenbaar!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef Everlong het volgende:
Dan gaat het de hele dag eigenlijk best wel redelijk en dan komt 's avonds toch weer de dip. Ik ben nog totaal niet gewend dat dit nu mijn huis is ipv ons huis. Ik wil dingen horen die hij me niet meer kan zeggen, maar tegen beter weten in vraag ik er toch naar. Gevolg dat ik weer verdrietig word omdat hij me niet meer geeft wat ik wil. Ik mis iets wat niet meer bestaat..Het is zo oneerlijk dat één iemand daarover beslist en dat het zo'n impact heeft op mijn leven.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef Tegan het volgende:
Ik was ook ruim 8 kilo kwijt na mijn "break-up".quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:48 schreef Everlong het volgende:
[..]
Tja, mannenIk had in de eerste week ook geen eetlust, maar dat is dus na een ruime week wel weer terug gekomen. Enerziijds jammer, had graag wat af willen vallen
Hmjah dat heb ik op zich ook wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
Denk je trouwens dat je wel kan wennen aan dat huis? Heb je niet zo'n gevoel van "ik wil hier zo snel mogelijk weg"?
Over weekenden alleen/niets te doen: Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand iets zei (Xanthas?) over het moeilijk vinden om alleen te zijn, vanuit het idee "anderen zijn nu ook leuke dingen aan het doen, of ik zou wat leuks moeten doen want het is vrijdagavond". Weet niet of ik het zo helemaal goed verwoord, maar dat herken ik ook wel.. Op sommige momenten vind ik het niet erg om even alleen te zijn, maar dan kan ik me wel eenzaam voelen omdat ik het gevoel heb dat ik wel iets zou moeten doen.
Dat was ik inderdaad. En dat gevoel heb ik nog steeds. Al denk ik al niet meer aan wat mijn ex aan het doen is, maar nu eigenlijk meer in z'n algemeenheid. Zo van ik zit nu tv te kijken, terwijl ik ook ... of .... had kunnen doen zoals anderen. Dat zorgt er soms voor dat ik me echt zo down voel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
Denk je trouwens dat je wel kan wennen aan dat huis? Heb je niet zo'n gevoel van "ik wil hier zo snel mogelijk weg"?
Over weekenden alleen/niets te doen: Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand iets zei (Xanthas?) over het moeilijk vinden om alleen te zijn, vanuit het idee "anderen zijn nu ook leuke dingen aan het doen, of ik zou wat leuks moeten doen want het is vrijdagavond". Weet niet of ik het zo helemaal goed verwoord, maar dat herken ik ook wel.. Op sommige momenten vind ik het niet erg om even alleen te zijn, maar dan kan ik me wel eenzaam voelen omdat ik het gevoel heb dat ik wel iets zou moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |