abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78713896
Dan gaat het de hele dag eigenlijk best wel redelijk en dan komt 's avonds toch weer de dip. Ik ben nog totaal niet gewend dat dit nu mijn huis is ipv ons huis. Ik wil dingen horen die hij me niet meer kan zeggen, maar tegen beter weten in vraag ik er toch naar. Gevolg dat ik weer verdrietig word omdat hij me niet meer geeft wat ik wil. Ik mis iets wat niet meer bestaat..Het is zo oneerlijk dat één iemand daarover beslist en dat het zo'n impact heeft op mijn leven.
pi_78713984
Eens .
pi_78714006
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef Tegan het volgende:
Eens .
Tip: Ben & Jerry's helpt nu best goed..
pi_78714544
quote:
Het gaat natuurlijk om het stukje vanaf 2:25 he?
pi_78714564
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef Everlong het volgende:

[..]

Tip: Ben & Jerry's helpt nu best goed..
Ik houd niet zo van chocolade/B&J. Ik heb eerder totaal geen eetlust in zo'n moment . Ben na een eerdere breakup 10 kilo afgevallen, vertelde dat later aan mijn ex toen, en hij allemaal, oh hoe komt het, helemaal geschrokken .
pi_78714663
Misschien trek je het jezelf wel meer aan dan je ex(en) dan.

Of het is gewoon een sukkel.
pi_78714723
Nouja, ik hield gewoon meer van hem dan hij van mij. Nou ok. Maar als je dat weet en ik zeg dat ik zoveel ben afgevallen in die duidelijke moeilijke periode voor mij, dan vind ik het raar dat je die twee dingen niet kan optellen...
pi_78714928
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik hield gewoon meer van hem dan hij van mij. Nou ok. Maar als je dat weet en ik zeg dat ik zoveel ben afgevallen in die duidelijke moeilijke periode voor mij, dan vind ik het raar dat je die twee dingen niet kan optellen...
Tja, mannen Ik had in de eerste week ook geen eetlust, maar dat is dus na een ruime week wel weer terug gekomen. Enerziijds jammer, had graag wat af willen vallen
pi_78715060
Deze breakup was het hongergevoel maar een paar dagen weg. Die tien kilo had ik echt drie weken of meer voor nodig .

.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:02:28 #235
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78715307
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dan zou je hier eigenlijk ook niet moeten klagen dat het met horten en stoten gaat, want je kiest er zelf voor terwijl anderen je hebben gewaarschuwd in de vorige topics.
Ohh, oke, sorry. Ik wist niet dat je hier niet meer mocht komen 'klagen' als je advies van de mensen hier niet opvolgt, maar je eigen gevoel volgt. Het spijt me, ik wist niet dat dat de regel was van dit topic, maar dan zal ik vanaf nu me hier niet meer laten zien
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_78715654
Het is ook geen regel, dus als jij lekker wil klagen dan moet je dat gewoon doen. Het is maar een mening, hoef je je niks van aan te trekken. Niet zo lichtgeraakt doen hoor.

Overigens vind ik dit belangrijker aan mijn bericht:
quote:
En het is natuurlijk gewoon lulkoek dat je niet verder zou kunnen met je leven zonder je ex. Je geeft jezelf nu niet eens de kans om over hem/haar heen te komen en je idealiseert de dingen te veel wat jullie hadden. Want: het is niet voor niets uitgegaan he?
pi_78718793
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef Tegan het volgende:
Deze breakup was het hongergevoel maar een paar dagen weg. Die tien kilo had ik echt drie weken of meer voor nodig .

.
-10 kilo gedurende de zomervakantie breakup. En nu zit ik op -5, maar begin ik al weer te genieten van het eten, dus houdt het daar op.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78718891
Ook maar weer eens ene berichtje van mij.
Het gaat hier wel hard zeg, ik kijk even aan aantal dagen niet, en er is weer een complete topic vol.
Mij mij gaat het wel redelijk de afgelopen weken. probeer in elke geval omde weekenden zo vol mogelijk te plannen met bezoekjes, of klussen in huis.
Heb ook contact gezocht met een oud klasgenote van vroeger. Wat heen en weer gemaild, en een keer samen wezen eten. Was wel gezellig, en gaf wel een goed gevoel om zulke dingen te doen. Maar ben er zo wel achter gekomen dat ik op het moment nog niet klaar ben voor een andere.
Zit er nog steeds erg mee dat ze niet heeft gereageerd op mijn mail wat ze verder wou met ons contact nu ze een anders had, en dat ze me zonder uitleg van hyves en msn heeft afgehaald. Als ze nou gewoon had geantwoord wat ze wou, of aan had gegeven dat ze geen contact wil/kan hebben dan voelt dat heel anders,als nu want die mogelijkheid om dat aan te geven heb ik haar expliciet gevraagd. Dan doet dat wel gewoon pijn lal het wordt genegeerd, en alle banden gewoon worden weggesneden

Heb haar pa nog wel een kaartje gestuurd om hem stekte te wensen met zijn ziekte, want hij is al 1 1/2 jaar ziek, en ze kunnen niet vinden wat, en de klachten worden steeds erger. Ik heb begrepen dat hij steeds meer pijn kreeg, vond het dus wel nodig om hem een kaartje te sturen. Heb zelf van hem een bedank smsje gekregen, waar ik helemaal niet op had gerekend, deed me wel even goed.
Vanochtend nog wel ineens onder de douche een dip moment, zo'n verloren gevoel, toch vreemd dat zoiets ineens uit het niets kan komen

Iedereen hier nog een keer sterkte
quote:
Tja ik ben ook 10 kg afgevallen, en mijn ex reageerde ook een beetje gelaten toen ik dat haar vertelde, van staat je wel beter en is gezonder. terwijl de aanleiding niet echt gezond is om af te vallen liefdes verdriet en stress. ik hou het maar even op desinteresse omdat het voor haar klaar is, en ze eigenlijk geen contact wil, ook ah eeft ze anders aan gegeven.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_78729432
Voor mij was 10 kilo echt teveel. Had totaal geen energie meer, altijd koud, etc. Was toen net een paar weken vrij van werk. Ik zat echt alleen thuis, geen vriend, geen werk, etc. Waarom zou je dan uit bed komen (om te gaan eten) ? Gelukkig is het daarna weer goedgekomen omdat ik weer ging werken, dan krijg je vanzelf honger van al het 'zware' werk enzo.
pi_78734614
Zucht. Ik voel een slecht weekend aankomen. En net nu ik heel belangrijke dingen af moet hebben begin volgende week .
pi_78734890
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Tegan het volgende:
Zucht. Ik voel een slecht weekend aankomen. En net nu ik heel belangrijke dingen af moet hebben begin volgende week .
Als je eenmaal aan het werk bent dan gaat het waarschijnlijk ook wel. Stel gewoon iets leuks voor jezelf in het vooruitzicht.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78734992
Dinsdagavond heb ik iets leuks te doen, maar ik moet nog kijken of ik daar wel bij kan zijn ivm school. Dus dat helpt ook niet...
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:35:54 #243
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78735708
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Tegan het volgende:
Dit weekend voor het eerst helemaal alleen thuis sinds het uit is, kijk er niet echt naar uit. Nu toch weer even een dipje met dat weekend in het vooruitzicht.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:37:32 #244
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78735799
Kan me er op dit moment ook echt niet toe zetten om iets te gaan doen en ik 'moet' toch nog aardig wat dingen doen.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_78741330
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef Everlong het volgende:
Dan gaat het de hele dag eigenlijk best wel redelijk en dan komt 's avonds toch weer de dip. Ik ben nog totaal niet gewend dat dit nu mijn huis is ipv ons huis. Ik wil dingen horen die hij me niet meer kan zeggen, maar tegen beter weten in vraag ik er toch naar. Gevolg dat ik weer verdrietig word omdat hij me niet meer geeft wat ik wil. Ik mis iets wat niet meer bestaat..Het is zo oneerlijk dat één iemand daarover beslist en dat het zo'n impact heeft op mijn leven.
Heel herkenbaar!
Denk je trouwens dat je wel kan wennen aan dat huis? Heb je niet zo'n gevoel van "ik wil hier zo snel mogelijk weg"?

Over weekenden alleen/niets te doen: Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand iets zei (Xanthas?) over het moeilijk vinden om alleen te zijn, vanuit het idee "anderen zijn nu ook leuke dingen aan het doen, of ik zou wat leuks moeten doen want het is vrijdagavond". Weet niet of ik het zo helemaal goed verwoord, maar dat herken ik ook wel.. Op sommige momenten vind ik het niet erg om even alleen te zijn, maar dan kan ik me wel eenzaam voelen omdat ik het gevoel heb dat ik wel iets zou moeten doen.
pi_78745901
Zit dr ook middenin.. In het begin nergens last van nu echt aanvallen van dat ik dr mis. Begin ook dwangmatig dr Hyves in de gaten te houden erg irritant.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:42:39 #247
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78746440
quote:
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:48 schreef Everlong het volgende:

[..]

Tja, mannen Ik had in de eerste week ook geen eetlust, maar dat is dus na een ruime week wel weer terug gekomen. Enerziijds jammer, had graag wat af willen vallen
Ik was ook ruim 8 kilo kwijt na mijn "break-up".
Sonja Bakker .... sjit aan sonja
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:44:34 #248
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78746519
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Tumtumm het volgende:

[..]

Heel herkenbaar!
Denk je trouwens dat je wel kan wennen aan dat huis? Heb je niet zo'n gevoel van "ik wil hier zo snel mogelijk weg"?

Over weekenden alleen/niets te doen: Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand iets zei (Xanthas?) over het moeilijk vinden om alleen te zijn, vanuit het idee "anderen zijn nu ook leuke dingen aan het doen, of ik zou wat leuks moeten doen want het is vrijdagavond". Weet niet of ik het zo helemaal goed verwoord, maar dat herken ik ook wel.. Op sommige momenten vind ik het niet erg om even alleen te zijn, maar dan kan ik me wel eenzaam voelen omdat ik het gevoel heb dat ik wel iets zou moeten doen.
Hmjah dat heb ik op zich ook wel.
Maargoed mijn situatie is 3 voudig complex denk ik soms weleens ....
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78748040
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Tumtumm het volgende:

[..]

Heel herkenbaar!

Dat was ik inderdaad. En dat gevoel heb ik nog steeds. Al denk ik al niet meer aan wat mijn ex aan het doen is, maar nu eigenlijk meer in z'n algemeenheid. Zo van ik zit nu tv te kijken, terwijl ik ook ... of .... had kunnen doen zoals anderen. Dat zorgt er soms voor dat ik me echt zo down voel.

Ach, nu heb ik even een momentje van het missen van de ex, ook niet echt fijn. Ik mis de relatie, ik wil haar niet meer missen. Ik verdien meer!
pi_78750911
Msn-gesprek met een gewone vriend.

Hij: "Goh, ik heb zin in seks."

Bedankt voor mijn avond zonder gedachtes over ex verpesten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')