Ik denk dat ik gewoon niet bij hem weg kan gaan, en alle contacten verbreken, als de kans nog zo groot is dat het weer goedkomt..En gezien hoe we met elkaar omgaan..Alles hoe we doen is een relatie, het enige wat het geen relatie maakt is dat hij het niet een vaste relatie wil noemen ivm. de dingen die gebeurd zijn, en eerst tijd te willen om te zien waar het heengaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat had ik ook en toen ging de kogel door de kerk. Je moet niet te veel verwachten anders doet het alleen maar meer pijn. Ik snap je wel, want je wilt elkaar vast houden natuurlijk. Maar misschien is het juist verstandig om alles los te laten. De geschiedenis van jullie rolt nog steeds door elkaars hoofd. Het spookt wel door je gedachte dat het goed komt, maar met welke zekerheid dat het niet weer fout gaat?
Ik wens je succes, je laat het in ieder geval niet aan je voorbij gaan. Maar doe je zelf geen onnodig veel pijn okay?
Heel veel succes ermee. Het is echt goed voor mijzelf, voor jou hoop ik dan ook maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:41 schreef Tegan het volgende:
Ok jongens. Geen contact met mijn ex vanaf *nu*. Wish me luck, en alvast sorry voor alle zeurposts hierna.
2 november is mijn horrordatum. Dat is nog zoooooo ver weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef Tegan het volgende:
Voorlopig ben ik redelijk druk dus deze maand overleef ik wel, zie alleen tegen Koninginnenacht op, dan zouden we net drie jaar samen zijn en dus is die maand vol met herinneringen. Maar dat duurt nog ff.
En hoe voelt die vreemde gewaarwording? Ik heb het ook als ik foto's terugkijk, geef mij wel een goed gevoel..dat ik die persoon op de foto's niet meer dezelfde vind als degene die hij nu is/de laatste tijd was. Een gevoel van afstand!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef Xanthas het volgende:
Vreemde gewaarwording.... Ik zit foto's te bekijken van mijn ex en ik in Londen en ik zie gewoon een hele andere meid dan waarmee ik het laatste half jaar een relatie heb gehad. Op de foto's staat zo'n schatje. Lijkt echt helemaal niet op mijn ex.
Hmp. Ga je iets speciaals doen of is dat gewoon omdat jullie elkaar zouden zien vandaag?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
Bah, smsje van ex. Hij wenst me een fijne avond (ookal zien we elkaar niet).
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Haar ex zou haar ophalen om naar haar werk te brengen omdat haat auto kapuut was.
Hopelijk was de situatie in de auto nog een beetje positief???
Haha wat een slowchat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef brunette82 het volgende:
Het is te hopen dat hij haar opgehaald heeft..
Ik denk dat tweede, want ik heb geen plannen dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hmp. Ga je iets speciaals doen of is dat gewoon omdat jullie elkaar zouden zien vandaag?
Het voelde eigenlijk echt goed. Ik weet nu dat het echt niet gewerkt had want we zijn allebei niet meer dat schattige koppeltje. De herinnering aan die vakantie geeft me wel weer even een highquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:18 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
En hoe voelt die vreemde gewaarwording? Ik heb het ook als ik foto's terugkijk, geef mij wel een goed gevoel..dat ik die persoon op de foto's niet meer dezelfde vind als degene die hij nu is/de laatste tijd was. Een gevoel van afstand!
Yep, we zijn het nog een keer aan het proberen, voor de 2e keer..quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:18 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
VeerEli, als ik het goed begrijp zijn jullie het dus nog een keer aan het proberen samen? Ik vind, dat als hij een tweede kans heeft gekregen hij wel vol ervoor moet gaan.. Ook als hij druk is. Als het dan nu al begint met "ik heb geen tijd blabla" klinkt dat niet echt positief. Sorry als ik misschien te snel een conclusie trek, ik hoop natuurlijk voor je dat het goed komt maar blijf ook aan jezelf denken he, en wees realistisch!
Ik denk dat je daar heel duidelijk in moet zijn naar hem toe.. Dat hij zich beseft dat hij niet maar wat "aan moet kloten", want het gaat wel om jouw gevoel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij er voor 100% voor moet gaan.
Ik genoot van elk moment, tot de eerste echte ruzie. Daarna volgden verkeerde keuze op verkeerde keuze. En daar baal ik dan wel weer van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel duidelijk in moet zijn naar hem toe.. Dat hij zich beseft dat hij niet maar wat "aan moet kloten", want het gaat wel om jouw gevoel.
Lastige situatie, veel succes morgen als jullie face to face gaan praten![]()
Xanthas, ik vind dat je daar echt iets goeds zegt.. dat jullie niet meer het leuke koppeltje van toen waren.
Ik hoop dat ik me dat binnenkort ook besef. Dat het achteraf gezien al langer niet meer echt goed zat, dat het vanzelfsprekend werd, dat we niet meer veel leuke dingen deden samen.. en op dat moment vond ik dat wel prima, maar eigenlijk zou je van elk moment samen moeten genieten..
Dan zou je hier eigenlijk ook niet moeten klagen dat het met horten en stoten gaat, want je kiest er zelf voor terwijl anderen je hebben gewaarschuwd in de vorige topics.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yep, we zijn het nog een keer aan het proberen, voor de 2e keer..
Ik vind ook dat hij er voor 100% voor moet gaan. Zijn drukte snap ik, afstuderen, veel op de uni moeten zijn, carrierebeurzen hebben enz.
Maar moeilijk doen om die paar minuten dat ik een x langer aan de telefoon hang vind ik gewoon belachelijk...en dat was weer ff de druppel van frustratie waardoor er weer ff een bom ontplofte bij me..
Ik blijf vrij realistisch..alleen twijfel ik gewoon heel erg wat het beste is..en wat ik moet doen..ik wil hem niet kwijt snap je, maar deze situatie houd ook een keer op..vroeg of laat.
Pff
Heb ik ook wel eens. Ik weet niet wat ze aan het doen is dus zal ze wel met een ander jongen aan het vozen zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef Tegan het volgende:
I feel bad. Heb steeds van die wangedachten dat hij bezig is met andere meisjes.
Ik wil het niet weten, ik wil het niet horen. Ik wil er niet aan denken, echt niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik weet niet wat ze aan het doen is dus zal ze wel met een ander jongen aan het vozen zijn
Gedver. Dat was de enige gedachte die ik nog niet had gehad vandaag. Nu dus welquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef Tegan het volgende:
I feel bad. Heb steeds van die wangedachten dat hij bezig is met andere meisjes.
Het hart zat er nog, ik mocht het alleen niet meer aanraken.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doet me denken aan dat 'kuthoeren' stukje van Hans Teeuwen uit zijn 'Dat Dan Weer Wel' show:
'Veel lekkerder dan Hans! Veel lekkerder dan Hans!!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |