quote:Op maandag 1 maart 2010 12:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Eerst een heel stuk over dat hij lang heeft nagedacht enzo en een goede vriend wil zijn en dat hij om me geeft enzo (omdat ik dus boos was geworden dat hij helemaal niet inhoudelijk had gereageerd op wat ik dit weekend allemaal had gezegd, staat op de vorige pagina). En of woensdag nog doorgaat?
Maarja, hij heeft nu nog niet eigenlijk iets gezegd over wat ik zei zaterdag. Hij doet ook alleen maar wat hem uitkomt. Pfff. Vandaag denk ik dat ik hem graag wil zien woensdag, maar dat ik mezelf er alleen pijn mee doe. Hoe vaak moet je iets aankaarten voordat het serieus wordt genomen zeg, volgens mij zal hij mijn gevoel nooit snappen. Ik heb geen zin om te reageren. Ik geef mezelf gewoon nog de tijd om te twijfelen wat ik doe.
Misschien hoop ik wel op meer. Of dat ik hiermee haar los kan laten. Of hoop ik dat ze weer een beetje normaal doet als ik haar zie (ik heb haar nu twee weken gemeden). Weet je, ik zie het vanmiddag ook wel. Ik moet me er niet zo druk over maken. Daar schiet ik niets mee op nu.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Waarom ga je er heen als je toch niets zegt zelf? Op die manier is de kans echt gewoon 99% aanwezig dat jij je rot(ter) voelt na dit gesprek dan voor dit gesprek.
Ik weet dat dit heel klote voeltquote:Op maandag 1 maart 2010 12:37 schreef CoendeW het volgende:
Nou de kogel is door de kerk..... ze wil ons huis te koop zetten.
6 maanden lang heeft ze getwijfeld en de hoop uitgesproken dat het weer allemaal goed zou komen tussen ons.
Ze heeft me signalen en hoop gegeven er ooit nog een keer voor te kunnen gaan.
Twee weken geleden wist ze me nog te vertellen dat ik gewoon niet besefte hoe enorm ze wel niet van me hield.
Gisteren geeft ze ineens aan dat het nu lang genoeg heeft geduurd en dat ze blijkbaar toch te weinig van me houdt om ons nog een kans te geven. WTF ?
Hoe labiel en vertwijfeld kan je zijn? Ene keer zo, dan weer zo....
Ik snap de wereld niet meer, ben emotioneel weer terug bij af, een wrak....
Ik denk dat ze je een beetje aan het lijntje heeft gehouden. Misschien heeft ze onderhand nieuw contact gevonden en ben je daardoor overbodig.... Life sucks.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:37 schreef CoendeW het volgende:
Nou de kogel is door de kerk..... ze wil ons huis te koop zetten.
6 maanden lang heeft ze getwijfeld en de hoop uitgesproken dat het weer allemaal goed zou komen tussen ons.
Ze heeft me signalen en hoop gegeven er ooit nog een keer voor te kunnen gaan.
Twee weken geleden wist ze me nog te vertellen dat ik gewoon niet besefte hoe enorm ze wel niet van me hield.
Gisteren geeft ze ineens aan dat het nu lang genoeg heeft geduurd en dat ze blijkbaar toch te weinig van me houdt om ons nog een kans te geven. WTF ?
Hoe labiel en vertwijfeld kan je zijn? Ene keer zo, dan weer zo....
Ik snap de wereld niet meer, ben emotioneel weer terug bij af, een wrak....
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een beetje aan het lijntje heeft gehouden. Misschien heeft ze onderhand nieuw contact gevonden en ben je daardoor overbodig.... Life sucks.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet dat dit heel klote voelt, maar na zes maanden kon je het wel zien aankomen toch, of gaf ze je tussendoor genoeg hoop, want dat is gewoon lullig en is ze gewoon een bitch
.
Aan het lijntje gehouden wil ik het liever niet noemen. Ze heeft wel degelijk hoop gehad dat het goed ging komen, dat ze er weer voor zou kunnen gaan. Helaas heeft ze dit gevoel nu niet meer. Ze is op zegt ze. Moe van het vechten en legt zich neer bij een definitief einde.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een beetje aan het lijntje heeft gehouden. Misschien heeft ze onderhand nieuw contact gevonden en ben je daardoor overbodig.... Life sucks.
Sommige dingen blijven altijd bij het oude!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:04 schreef Xanthas het volgende:
Typisch. ze is weer wat later. Sommige dingen veranderen nooit
Mis je niet gewoon de 'verbondenheid'?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef Xanthas het volgende:
Oke dan. Ik had het er niet moeilijk mee. Zij wel. Maar goed, er is niet meer aan te veranderen. Hier houdt het op. Ik vind het zonde, maar zij blijft bij haar keuze. En ik dus ook bij de mijne, geen vriendschap.
Typisch: ik vroeg naar haar weekend, zij lekker praten. En vervolgens wordt mij helemaal niets gevraagd. Ach, ik zal verder moeten. Alleen is niet leuk, maar ik heb het geprobeerd. Ik kreeg nog even allerlei verwijten, maar mijn schild bleef in stand. Ik ben over mijn gevoelens heen blijkbaar (ik voelde geen liefde, geen verbondenheid). Maar dan rest nog de vraag waarom ik me dan toch zo rot voel (niet zo zeer nu, als wel al maanden). Als het niet mijn relatie is, dan ligt het dus in mij..... 1 stap verder maar nog zo ver weg van de oplossing.
Ik stopte meer dan 100% in de relatie. Zij zal de herinnering blijven aan alles wat ik geprobeerd heb. Alles wat ik ben kwijt geraakt. Ik voel me er niet minder om, ik heb voor mezelf gekozen (voor het eerst in een half jaar, tov van haar)quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al jaren geen contact met mijn zus, omdat ze me toendertijd heel veel pijn heeft gedaan en het voor mij als ik haar zie steeds weer die wond opengooit. Ik denk dat met die reden het ook niet gaat werken tussen mij en mijn ex en tussen jou en je ex Xanthas, vriendschap is te pijnlijk, ookal zou ik hem zo graag nog willen blijven zien. Iig nu niet. Ik dacht aan mijn zus omdat ik vandaag ineens iets van haar hoorde dat ze weer contact wil, maar dat kan ik niet denk ik. En waarom zou ik mijn ex wel vergeven voor alles en het wel proberen.
Hoe pakkend geconcludeerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik stopte meer dan 100% in de relatie. Zij zal de herinnering blijven aan alles wat ik geprobeerd heb. Alles wat ik ben kwijt geraakt. Ik voel me er niet minder om, ik heb voor mezelf gekozen (voor het eerst in een half jaar, tov van haar)
De herinnering aan mijn falen, dat zal de altijd blijven. Helaas misschien. Wij hebben samen iets kapot gemaakt wat geweldig was.
Denken over wat?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Hoe pakkend geconcludeerd.![]()
Zet me aan het denken.
Over wat je zegt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Denken over wat?
Ik ben geen goed voorbeeld hoor. Echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |