Mja meer dan heel duidelijk maken dat zij juist degene is die jij wilt kan je niet doen. Door het zowel te zeggen als te laten zien.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef Xanthas het volgende:
[..]
"je verdient zeker meer.
Veel meer zelfs!
En ik kan je dat niet geven."
..... Ach, ik weet niet meer wat ik er mee moet. Ik heb maar niet meer gereageerd.

Kluitje -> rietveld. Kan zijn dat ze het miss fijn vindt om te weten dat je nog steeds aan haar denkt ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Niet wat ik gezien heb. Ik kreeg wel van haar te horen dat ze een half jaar voordat wij definitief uit elkaar gingen, al het gevoel had dat ze me ging kwijtraken. Terwijl zij er een punt achter zette. Volgens mij wil ze mij niet kwetsen, maar ja, wat moet ik met dit soort onzin.

quote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
You go girl.
...gewoon hier effe lekker van je afzeuren als het weer opspeelt.
 .
 .

-Snif-quote:Op zondag 28 februari 2010 22:44 schreef Faerie het volgende:
Mijn ex is een sukkel. Hij verliest. Hij heeft het misschien niet in de gaten, maar hij is gek dat hij mij laat lopen. We hadden namelijk dezelfde dromen en zo snel vind je niet iemand die dezelfde dromen heeft.
Ik wil ook niet meer bij hem zijn, met dat geredeneer van hem constant. Alles kapot relativeren met zijn verstand. Ben blij dat ik er vanaf ben. Ik ben een gevoelsmens, maar kan tegelijkertijd ook hard zijn als het moet. Verder heb ik heel veel fantasie en hou ik onwijs veel van literatuur. En dat heb ik in die tijd met hem eigenlijk nooit zo beseft, maar hij was helemaal niet zo. Hij was altijd maar bezig met werken, werken, werken en doelen voor zichzelf stellen in de toekomst. Het gaat erom dat je gelukkig bent en je moet gelukkig zijn met wat je hebt. Geluk zit vaak in de kleine dingen, maar bij hem niet.
Ik heb ook veel doelen voor mezelf, maar ik heb dus geen zin meer in iemand die daar echt constant mee bezig is. Ik wil iemand die ook van het leven geniet en relaxt en het leven niet al te serieus neemt. Ik droom er de laatste tijd over dat ik iets krijg met een Australische man en dat we dan uiteindelijk gaan wonen op een farm of huis midden in de natuur en dat we dan dieren fokken en eten etc, en ik ben dan altijd heel gelukkig in mijn droom. Mijn dromen proberen me duidelijk te maken dat geluk vooral in de kleine dingetjes zit, en dat het er omgaat dat je je er goed bij voelt. Als je je er echt goed bij voelt, kun je er later ook geen spijt van hebben.

Ik kreeg zo ongeveer dezelfde tekst om mijn oren gesmeten:quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef Xanthas het volgende:
[..]
"je verdient zeker meer.
Veel meer zelfs!
..... Ach, ik weet niet meer wat ik er mee moet. Ik heb maar niet meer gereageerd.

Wat een domme beredenatiequote:Op maandag 1 maart 2010 01:37 schreef GoedeMan76 het volgende:
[..]
Ik kreeg zo ongeveer dezelfde tekst om mijn oren gesmeten:
Je verdient veel beter dan ik,
je verdient een vrouw die je meer kan geven
Volgens mij mag je altijd zelf kiezen wat je verdient en behoort een ander dat niet voor je te doen.
Maar ja, ze was altijd al erg onzeker, en volgens mijn vrienden heeft ze ook nog eens gelijk ook...

quote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Niet wat ik gezien heb. Ik kreeg wel van haar te horen dat ze een half jaar voordat wij definitief uit elkaar gingen, al het gevoel had dat ze me ging kwijtraken. Terwijl zij er een punt achter zette. Volgens mij wil ze mij niet kwetsen, maar ja, wat moet ik met dit soort onzin.

Zit je nou overal kritiek op te leveren.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wilde je niet pijn doen maar maakte het uit op valentijnsdag

Je bent niet de enige die zulke argumenten naar zich toe krijgt geworpen. Mijn ex zei precies hetzelfde, ze had me niet de aandacht en liefde gegeven die ik verdiend had en zij kon daar op dat moment ook geen verandering in brengen. Best wel slappe argumenten om hiervoor je relatie van zes jaar te beeindigenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef Xanthas het volgende:
[..]
"je verdient zeker meer.
Veel meer zelfs!
 . En waarom is de maandag toch altijd de moeilijkste en meest deprimerende dag van de week
. En waarom is de maandag toch altijd de moeilijkste en meest deprimerende dag van de week  

Als dat de norm is doe ik het inderdaad veel beterquote:Op maandag 1 maart 2010 03:20 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Zit je nou overal kritiek op te leveren.
Jij doet het vast allemaal veel beter..

Mij geeft het een rust om haar te zien, een heel veilig gevoel. Tot we allebei weer weg gaan.. dan slaat het verdriet toe.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef Xanthas het volgende:
Vanmiddag een afspraak gemaakt met mijn ex. Let's finish this. Iemand nog goede vragen of opmerkingen voor me? Mijn doel is vrede krijgen met de situatie.

Haar.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me mosterd na de maaltijd, zou hem haar lekker in zijn sop gaar laten koken

Verman jezelfquote:

Zij wilde praten. Ook goed. Ik laat haar waarschijnlijk praten, en zelf houd ik mijn mond. Zolang ik haar niet in de ogen hoef te kijken kom ik er wel doorheen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Mij geeft het een rust om haar te zien, een heel veilig gevoel. Tot we allebei weer weg gaan.. dan slaat het verdriet toe.
Dus kies ik er nog steeds voor weinig contact te hebben, om niet weer een tijdje van slag te zijn. Verpest ook een vriendschap die we allebei wel zien zitten... Maar het is kiezen uit twee kwaden, ik kies nu voor mezelf.
Je moet voor jezelf kiezen of je je verdriet in haar bijzijn de vrije loop laat, of je groot houdt... en het bewaart tot ze weg is. Het 2e is moeilijker, maar maakt je wel sterker.
Begin niet te vragen over 'waarom' en 'hoezo dit' 'hoezo dat '.. Er is maar één antwoord dat je echt wil op die vragen: 'dat ze bij je terug komt'. En helaas.. hoe verdrietig het ook is, dat antwoord ga je niet krijgen.
Heb het over de toekomst, over onbenullige dingen. Blijf niet terug vallen. Succes!

Balen joh. Zegt hij af?quote:

Waarom ga je er heen als je toch niets zegt zelf? Op die manier is de kans echt gewoon 99% aanwezig dat jij je rot(ter) voelt na dit gesprek dan voor dit gesprek.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Zij wilde praten. Ook goed. Ik laat haar waarschijnlijk praten, en zelf houd ik mijn mond. Zolang ik haar niet in de ogen hoef te kijken kom ik er wel doorheen.
Ik denk dat ik in de illusie leef dat ik door te praten er beter overheen kom. Maar goed, zij voelt waarschijnlijk niets meer. We zullen het zien. Nog 3 uur heb ik om mijn gedachten op een rijtje te krijgen.
(ik voel me bang)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |