quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef Kreator het volgende:
Te makkelijk dit. Ik ga pitten. Tot ooit, toffe fokkers.
Groetjes,
Krea.
Je insteek is correct, maar je overzicht is bagger!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Kijk iedereen hier lopen matten om de aandacht van TS...
Ontopic: hoax.
Je kan nou eenmaal niet iedereen gelukkig maken, maar ik doe m'n best!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Omdat die zegt wat ze denkt? Ook als het beledigend is?
Er is er maar ééntje die daarop geilt en dat is "jjjunior"quote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Kijk iedereen hier lopen matten om de aandacht van TS...
Ontopic: hoax.
Ssst... Die moet ook niet door iedereen gesnapt worden...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor antwoorden man. Echt geen touw aan vast te knopen.
"Die is niet goed hoor"quote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor antwoorden man. Echt geen touw aan vast te knopen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is er maar ééntje die daarop geilt en dat is "jjjunior"
Ik heb last van hetzelfde karakter op dat gebied. Als ik vind dat iemand zijn haar niet zit, dan zeg ik dat gewoon. En nog wel wat diepere dingen dan dat. Ik ben een grove klootzak daarin eigenlijk... maarja so-be-it beter eerlijk zijn dan liegen.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Je kan nou eenmaal niet iedereen gelukkig maken, maar ik doe m'n best!
Ah ja voorkauwen zeker.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ssst... Die moet ook niet door iedereen gesnapt worden...
Zeggen wat je vindt != diepgang.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik heb last van hetzelfde karakter op dat gebied. Als ik vind dat iemand zijn haar niet zit, dan zeg ik dat gewoon. En nog wel wat diepere dingen dan dat. Ik ben een grove klootzak daarin eigenlijk... maarja so-be-it beter eerlijk zijn dan liegen.
Maar je doet natuurlijk je best en dat is een hele geruststelling![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:01 schreef jjjunior het volgende:
@nembrionic..
thnx voor het plaatje, ik kon weer ff lachen..
@bofkontje
volgens haar wel ja maar dat is lang verhaal.. Eerlijk gezegd moet ik nembrionic trouwens gelijk geven.. ik heb mijn hengel naar je uitgegooid als je wil bijten neuke, maar moet je me maar pm-en..
Misschien is het een match made in heaven dan.!!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik heb last van hetzelfde karakter op dat gebied. Als ik vind dat iemand zijn haar niet zit, dan zeg ik dat gewoon. En nog wel wat diepere dingen dan dat. Ik ben een grove klootzak daarin eigenlijk... maarja so-be-it beter eerlijk zijn dan liegen.
Maar je doet natuurlijk je best en dat is een hele geruststelling![]()
Wil wel een steiger naar beneden gooienquote:Op zondag 14 maart 2010 00:59 schreef Underverse het volgende:
*Zoekt een touwtje om uit de diepte te klimmen!*
En dat is slim?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:03 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Wil wel een steiger naar beneden gooien
Maar BeSimple is niet geintresseerd en gooit niet zijn hengeltje uit zoals jjjunior...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is het een match made in heaven dan.!!Bofkontje, je hebt hem gevonden hoor!! BeSimpel hier is er klaar voor!! Hij zegt diepere dingen ook!!
Misschien moet jij hem eerst ff uitproberenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is het een match made in heaven dan.!!Bofkontje, je hebt hem gevonden hoor!! BeSimpel hier is er klaar voor!! Hij zegt diepere dingen ook!!
Ik ben geen held in Nederlands, maar ik begrijp wat je bedoeld!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Eerste post van jou waar ik me kan in vinden.
sneaky ninja edit!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Eerste post van jou waar ik me kan in vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |