quote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef jjjunior het volgende:
ja ik begrijp wel wat je zoekt en net als jij ben ik ook iemand kwijtgeraakt waarmee ik die connectie had... Nu zit ik ook op fucking zaterdagavond te fokken terwijl ik beter op pad had kunnen gaan..
Dat! Bovendien heel vermoeiend ook, zo'n heppie de peppieërdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de authenticiteit van altijd vrolijke mensen.
Omdat je dom bent.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef Underverse het volgende:
[..]
Maar weet je ook waarom, of houd het diepe "hier" op!
Een 80- IQ zou denken dat het juist gespeld was.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
Maar in die post spotte ik de grap wel! Je denkt toch niet egt dat 'ie denkt dat egt egt zo geschreven wordt?
Ik hoop maar voor je dat je er fantastisch uitziet, want van je gevoel voor humor hoef jij het duidelijk niet te hebben. Hoewel ik wel zie dat je erg je best doet, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:43 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja je bent extreem intelligent... Maar zodra je balzak in zicht komt, vervaagd dat intelligente beeld spontaan!
het zit em zeg maar in je eikel! Verder niet!
Omdat die zegt wat ze denkt? Ook als het beledigend is?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat! Bovendien heel vermoeiend ook, zo'n heppie de peppieërdEn hoe kan het dat iemand die altijd vrolijk is en meestal lief toch een kutwijf is?? Intrigerend!!
Precies een antwoord die ik zou verwachten! Dat zegt genoeg over diegene die het uitspreekt!..quote:
whehequote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een 80- IQ zou denken dat het juist gespeld was.
De 80-120 sjappies gaan er op in met een opmerking.
De 140+ers gaan er aan voorbij omdat ze 2 stappen verder denken.
Daar weet ik meer van en jij blijkbaar veel minder!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je er fantastisch uitziet, want van je gevoel voor humor hoef jij het duidelijk niet te hebben. Hoewel ik wel zie dat je erg je best doet, dat dan weer wel.
Mensen met een IQ van 120 zijn sjappies?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een 80- IQ zou denken dat het juist gespeld was.
De 80-120 sjappies gaan er op in met een opmerking.
De 140+ers gaan er aan voorbij omdat ze 2 stappen verder denken.
Echt he zoquote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef jjjunior het volgende:
ja ik begrijp wel wat je zoekt en net als jij ben ik ook iemand kwijtgeraakt waarmee ik die connectie had... Nu zit ik ook op fucking zaterdagavond te fokken terwijl ik beter op pad had kunnen gaan..
Weten we gelijk in welke groep jij thuishoort. Sjappiequote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen met een IQ van 120 zijn sjappies?Gemiddeld IQ op WO is volgens mij iets lager dan dat.
Ik zie een sociale wind opsteken... Tijd om afstand te nemen tegen de besmettelijkheid!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Echt he zohoe kon ik zo dom zijn!? Ze heeft je toch niet weggejaagd toch?
Ik mag hopen dat hij zijn boeken aan jou uitgeleend heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef Underverse het volgende:
[..]
Precies een antwoord die dat ik zou verwachten! Dat zegt genoeg over diegene die het uitspreekt!..
Terug in de boeken met jou!
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weten we gelijk in welke groep jij thuishoort. Sjappie
Nee het topic begint eindelijk weer eens wat karakter te krijgen en jij verpest het de hele tijd...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zie een sociale wind opsteken... Tijd om afstand te nemen tegen de besmettelijkheid!
Je beantwoordt je eigen vraag al, chapeau.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen met een IQ van 120 zijn sjappies?Gemiddeld IQ op WO is volgens mij iets lager dan dat.
Je bent autistischquote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zie een sociale wind opsteken... Tijd om afstand te nemen tegen de besmettelijkheid!
Nou! Als jij dat gelooft! Dan zou ik zeggen...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nee het topic begint eindelijk weer eens wat karakter te krijgen en jij verpest het de hele tijd...
Jarloers omdat ik wel aan een baan kan komen waar markt voor is, in tegenstelling tot jij met je alpha-studies?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sinds je het presteerde in slechts 2 zinnen 3 fouten te maken, neemt niemand je meer serieus.
En ga nu maar weer een stopcontact dichtschroeven ofzo, VMBO-zwakstromer.
Groetjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef Kreator het volgende:
Te makkelijk dit. Ik ga pitten. Tot ooit, toffe fokkers.
Groetjes,
Krea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |