TS wilT niet,ze wil.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef BeSimple het volgende:
Volgens mij wilt TS niet een man die veel kan praten. Maar een man die sympathie toont voor haar gevoelens. Zij geeft het opzetje en hij maakt het af...
Kan er niets meer van maken
Dat is toch geen gekke vraag? Het is 1 van die "te erge" dingen en je jaagt er mensen gegarandeerd mee weg.quote:
'ze wilt' kan ook, ondanks wat taaladvies.net zegtquote:
Laat me raden; je ging zelf ineens óók praten en toen was ie ineens wegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef bofkontje_ het volgende:
Het ligt misschien idd een beetje aan mij, had ik eindelijk iemand gevonden, jaag ik hem weg
Ja, JIJ. Jij linkt naar "je wilt", niet "zij wilt".quote:Op zondag 14 maart 2010 00:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
fout:
http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.php
Net nog gekregenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Statistisch gezien is die kans vrij groot...
De kans dat ze dan daarna nog dergelijke onzin over diepzinnige mannen uit zou slaan, is echter nihil.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef Armoed het volgende:
[..]
'ze wilt' kan ook, ondanks wat taaladvies.net zegt
Wtf? Wat zit je nou weer te ijlen?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:10 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Net nog gekregen![]()
maar dat staat er helemaal los van! Bij hem praat ik juist het meest en daarom miste ik het
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef jjjunior het volgende:
je wil tips?
knoop gesprekken aan met wat stillere types.. die hebben vaak diepgang (stille wateren, diepe gronden) en kunnen uren diepzinnige gesprekken houden in vertrouwde omgeving..
daarnaast kun je het beste in eerste instantie een 'oppervlakkig' gesprek aangaan.. een band opbouwen en daarna kun je wat dieper op zaken ingaan... je moet elkaar stap voor stap aftasten voordat je weet of je echt diep kan gaan praten over zaken.. In relatievorm dan he.. Sommige mensen hebben behoefte aan diepzinnigheid en veel mensen niet.. Omdat ze het liefst alles luchtig bekijken en niet te diep willen nadenken over zaken die niet worden gezien als dagelijkse bezigheden..
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wtf? Wat zit je nou weer te ijlen?
Second guess: Je zoekt een dergelijke man zodat hij het woord vóór je kan voeren bij het bestellen van een ijsje.
Taal is best wel je ding, zeg maarquote:
Geloof me maar er zijn nog veel ergere dingen, maar misschien maar goed dat je je die niet kan inbeelden.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch geen gekke vraag? Het is 1 van die "te erge" dingen en je jaagt er mensen gegarandeerd mee weg.
Buiten vreemdgaan is er weinig nog erger. Ja, emotioneel vreemdgaan.
Nou, wellicht ben je erachter gekomen dat je zijn biologische zus bent en ben je TOCH met hem het bed ingedoken en heb je hem dat in een dronken bui vertelt?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Geloof me maar er zijn nog veel ergere dingen, maar misschien maar goed dat je je die niet kan inbeelden.
en toch heeft hij gelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Taal is best wel je ding, zeg maar
Het is lomp, het klopt niet, het KLINKT ook niet.
Je mist de satyrische subtekstquote:Op zondag 14 maart 2010 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Taal is best wel je ding, zeg maar
Het is lomp, het klopt niet, het KLINKT ook niet.
Zijn penis uitlachen?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Geloof me maar er zijn nog veel ergere dingen, maar misschien maar goed dat je je die niet kan inbeelden.
Is dit een lokkertje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik mis het heel erg, iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten.. maar waar vind je weer zo iemand? En waar herken je die aan?
Dat is dan ook niet altijd even gemakkelijk op het internetquote:Op zondag 14 maart 2010 00:19 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je mist de satyrische subtekstmaar goed, ik heb geen zin in verbal jousting.
quote:
Heel irritant dit. Vertel nou gewoon wat je gedaan hebt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik kan mij niets ergers voorstellen dat een man een te kleine lul heeft en dat er daarom wordt onthouden van sex...quote:
Ik praat wel over m'n gevoel, maar alleen als het echt nodig is. Maar dat wil toch niet zeggen dat je niet over allerlei andere dingen kan praten. Ik denk dat het er meer aan ligt of je elkaar goed aanvult en idd dezelfde interesse hebt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:19 schreef Fortitude het volgende:
Maar TS ik hoop niet dat je dit serieus meent. Vrouwen praten nou eenmaal veel meer dan mannen. Vrouwen willen bijvoorbeeld vaak over hun gevoelens praten. Mannen niet, die reiken direct oplossingen aan. Misschien kan hij het op het begin nog faken maar later zou jij waarschijnlijk toch wel het voortouw trekken kwa slap lullen.
Het grappige is dat ze aandacht wil en daardoor mysterieus doet. Maar misschien krijgt ze nog veel meer aandacht als ze het gewoon zegt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heel irritant dit. Vertel nou gewoon wat je gedaan hebt.
En dat beweert dan verstand te hebben van de Nederlandse grammaticaquote:Op zondag 14 maart 2010 00:19 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je mist de satyrische satirische subtekstmaar Maar goed, ik heb geen zin in verbal jousting verbaal degengekletter.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om iemand te vinden die ook van ''normale dingen'' houdt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:24 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik denk dat het er meer aan ligt of je elkaar goed aanvult en idd dezelfde interesse hebt.
eindelijk iemand die me begrijptquote:Op zondag 14 maart 2010 00:23 schreef jjjunior het volgende:
ja weet niet of die vergelijking altijd opgaat maar als ik kijk naar mezelf dan klopt dat.. ik treed niet op de voorgrond met mijn mening over zaken wanneer er veel oppervlakkige argumenten worden gegeven en daarom kom ik over als een wat stiller type.. maar soms heb je de juiste groep mensen om je heen en dan gaan je gesprekken vanzelf op diepzinnig niveau.. voor mij zijn diepzinnige gesprekken, gesprekken waarbij je elkanders visie kenbaar maakt en dat er uiteindelijk gediscussieerd wordt om uiteindelijk tot een bepaalde conclusie te komen waarin je je allebei kan vinden en dat die conclusie door beiden onderstreept wordt met aanvullende argumenten.. Je krijgt dan het gevoel alsof je samen het ei van columbus hebt ontdekt.. Veel van dat soort gesprekken brengt je op 1 lijn met 1 persoon en wanneer je dat hebt in een relatie dan geeft dat bijna net zoveel voldoening als sex haha
Mja ok das waar. Een discussie zal wel anders gaan. Maar dan nog; ik weet het precieze aantal niet meer maar een vrouw spreekt gemiddeld minimaal 2x zoveel woorden dan een man.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:24 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik praat wel over m'n gevoel, maar alleen als het echt nodig is. Maar dat wil toch niet zeggen dat je niet over allerlei andere dingen kan praten. Ik denk dat het er meer aan ligt of je elkaar goed aanvult en idd dezelfde interesse hebt.
Je bent bijna net zo irritant als ik in dit topicquote:Op zondag 14 maart 2010 00:29 schreef Underverse het volgende:
[..]
"You'll digg harder you find more gold they say..."
Ik geloof niet dat ik daar wakker van zal liggen.. Het zal de arrogantie wel zijn!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo irritant als ik in dit topic
-edit- bovendien is je engelands nie goe.
Trek even een klaslokaal open bij de gemiddelde SPW- of kapstersopleiding, daar zijn uitsluitend mensen die van "normale dingen houden", "top 40 muziek luisteren" en er van houden om "leuke dingen te doen."quote:Op zondag 14 maart 2010 00:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om iemand te vinden die ook van ''normale dingen'' houdt.
Maar daar zitten alleen maar vrouwen.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Trek even een klaslokaal open bij de gemiddelde SPW- of kapstersopleiding, daar zijn uitsluitend mensen die van "normale dingen houden" en "top 40 muziek luisteren" en er van houden om "leuke dingen te doen."
Jackpot city kennelijk.
En diepzinnige homo's.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar daar zitten alleen maar vrouwen.
Dan zal ik maar eens wat dieper gaan graven..quote:Op zondag 14 maart 2010 00:29 schreef Underverse het volgende:
[..]
"You'll digg harder you find more gold they say..."
En Kastanova uiteraard.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar daar zitten alleen maar vrouwen.
Bedankt voor het uitleggen van mijn post. Dat was echt even nodig ook, want niemand begreep het zonder jouw toegevoegde uitleg. Bedankt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef Underverse het volgende:
Zodat je die flinke tarzan van jou eens goed onderdak kan bieden...
*Niet diep*
Ik heb een straatverbod na dat tepelketting-incident.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van mijn post. Dat was echt even nodig ook, want niemand begreep het zonder jouw toegevoegde uitleg. Bedankt.
Groetjes,
Krea.
Dat is al gedaan eigenlijk! Als je de posts eens goed doorbladert... Staat het antwoord er al tussenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:36 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens wat dieper gaan graven..
Begeef je anders wat vaker naar concerten. En dan niet van Guus Meeuwis. Maar muziek wat mensen van niveau aantrekt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:36 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens wat dieper gaan graven..
Quote het antwoord dan maar gewoon even. Wij zijn lui.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dat is al gedaan eigenlijk! Als je de posts eens goed doorbladert... Staat het antwoord er al tussen
Maar dat gebeurt zo vaak ondanks mensen blijkbaar daar zich niet van bewust kunnen maken!
Dat kan dus egt wel, het is een ingeburgerde contaminatie net zo als 'over het algemeen'.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat beweert dan verstand te hebben van de Nederlandse grammatica.
En niet te vergeten homo. Dus daar heeft TS niets aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar die is te druk bezig voor diepzinnige gesprekken.
Misschien moet je je eigen topic openen, of je moet zelf ook heel diep kunnen gaanquote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van mijn post. Dat was echt even nodig ook, want niemand begreep het zonder jouw toegevoegde uitleg. Bedankt.
Groetjes,
Krea.
Je bent echt kreasarcastisch!.. Ik moest dat ook even uitleggen aan de mensen, want stel je nou eens voor!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Groetjes,
Krea.
"Nee, het zijn mijn beste vrienden. Ik ken er zelfs een paar!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik ben extreem intellectueel, maar dat is voor het plebs van Fok meestal te hoog gegrepen. Net als mijn verschijning.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:39 schreef bofkontje_ het volgende:
Misschien moet je je eigen topic openen, of je moet zelf ook heel diep kunnen gaan
Hahahaa!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:41 schreef GummyGadGet het volgende:
Veel zinnigs zul je niet aan mij hebben, maar diep ga ik wel
Och kijk, een unieke grap in dit topic.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:41 schreef GummyGadGet het volgende:
Veel zinnigs zul je niet aan mij hebben, maar diep ga ik wel
Kun je het niet ff kort samen vattenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dat is al gedaan eigenlijk! Als je de posts eens goed doorbladert... Staat het antwoord er al tussen
Maar dat gebeurt zo vaak ondanks mensen blijkbaar daar zich niet van bewust kunnen maken!
Ja je bent extreem intelligent... Maar zodra je balzak in zicht komt, vervaagd dat intelligente beeld spontaan!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben extreem intellectueel, maar dat is voor het plebs van Fok meestal te hoog gegrepen. Net als mijn verschijning.
Voorkauwen zit vóór het diepe.. Dus ik duik je niet achterna!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:42 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Kun je het niet ff kort samen vatten
Sinds je het presteerde in slechts 2 zinnen 3 fouten te maken, neemt niemand je meer serieus.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dat kan dus egt wel, het is een ingeburgerde contaminatie net zo als 'over het algemeen'.
Zal wel weer ja. Man wat ben jij irritant.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:44 schreef Underverse het volgende:
[..]
Voorkauwen zit vóór het diepe.. Dus ik duik je niet achterna!
Maar weet je ook waarom, of houd het diepe "hier" op!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zal wel weer ja. Man wat ben jij irritant.
Maar in die post spotte ik de grap wel! Je denkt toch niet egt dat 'ie denkt dat egt egt zo geschreven wordt?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sinds je het presteerde in slechts 2 zinnen 3 fouten te maken, neemt niemand je meer serieus.
En ga nu maar weer een stopcontact dichtschroeven ofzo, VMBO-zwakstromer.
Maar wat komt er daarna.. naar de haaien?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:44 schreef Underverse het volgende:
[..]
Voorkauwen zit vóór het diepe.. Dus ik duik je niet achterna!
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef jjjunior het volgende:
ja ik begrijp wel wat je zoekt en net als jij ben ik ook iemand kwijtgeraakt waarmee ik die connectie had... Nu zit ik ook op fucking zaterdagavond te fokken terwijl ik beter op pad had kunnen gaan..
Dat! Bovendien heel vermoeiend ook, zo'n heppie de peppieërdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de authenticiteit van altijd vrolijke mensen.
Omdat je dom bent.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef Underverse het volgende:
[..]
Maar weet je ook waarom, of houd het diepe "hier" op!
Een 80- IQ zou denken dat het juist gespeld was.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
Maar in die post spotte ik de grap wel! Je denkt toch niet egt dat 'ie denkt dat egt egt zo geschreven wordt?
Ik hoop maar voor je dat je er fantastisch uitziet, want van je gevoel voor humor hoef jij het duidelijk niet te hebben. Hoewel ik wel zie dat je erg je best doet, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:43 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja je bent extreem intelligent... Maar zodra je balzak in zicht komt, vervaagd dat intelligente beeld spontaan!
het zit em zeg maar in je eikel! Verder niet!
Omdat die zegt wat ze denkt? Ook als het beledigend is?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat! Bovendien heel vermoeiend ook, zo'n heppie de peppieërdEn hoe kan het dat iemand die altijd vrolijk is en meestal lief toch een kutwijf is?? Intrigerend!!
Precies een antwoord die ik zou verwachten! Dat zegt genoeg over diegene die het uitspreekt!..quote:
whehequote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een 80- IQ zou denken dat het juist gespeld was.
De 80-120 sjappies gaan er op in met een opmerking.
De 140+ers gaan er aan voorbij omdat ze 2 stappen verder denken.
Daar weet ik meer van en jij blijkbaar veel minder!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je er fantastisch uitziet, want van je gevoel voor humor hoef jij het duidelijk niet te hebben. Hoewel ik wel zie dat je erg je best doet, dat dan weer wel.
Mensen met een IQ van 120 zijn sjappies?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een 80- IQ zou denken dat het juist gespeld was.
De 80-120 sjappies gaan er op in met een opmerking.
De 140+ers gaan er aan voorbij omdat ze 2 stappen verder denken.
Echt he zoquote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef jjjunior het volgende:
ja ik begrijp wel wat je zoekt en net als jij ben ik ook iemand kwijtgeraakt waarmee ik die connectie had... Nu zit ik ook op fucking zaterdagavond te fokken terwijl ik beter op pad had kunnen gaan..
Weten we gelijk in welke groep jij thuishoort. Sjappiequote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen met een IQ van 120 zijn sjappies?Gemiddeld IQ op WO is volgens mij iets lager dan dat.
Ik zie een sociale wind opsteken... Tijd om afstand te nemen tegen de besmettelijkheid!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Echt he zohoe kon ik zo dom zijn!? Ze heeft je toch niet weggejaagd toch?
Ik mag hopen dat hij zijn boeken aan jou uitgeleend heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef Underverse het volgende:
[..]
Precies een antwoord die dat ik zou verwachten! Dat zegt genoeg over diegene die het uitspreekt!..
Terug in de boeken met jou!
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weten we gelijk in welke groep jij thuishoort. Sjappie
Nee het topic begint eindelijk weer eens wat karakter te krijgen en jij verpest het de hele tijd...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zie een sociale wind opsteken... Tijd om afstand te nemen tegen de besmettelijkheid!
Je beantwoordt je eigen vraag al, chapeau.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen met een IQ van 120 zijn sjappies?Gemiddeld IQ op WO is volgens mij iets lager dan dat.
Je bent autistischquote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zie een sociale wind opsteken... Tijd om afstand te nemen tegen de besmettelijkheid!
Nou! Als jij dat gelooft! Dan zou ik zeggen...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nee het topic begint eindelijk weer eens wat karakter te krijgen en jij verpest het de hele tijd...
Jarloers omdat ik wel aan een baan kan komen waar markt voor is, in tegenstelling tot jij met je alpha-studies?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sinds je het presteerde in slechts 2 zinnen 3 fouten te maken, neemt niemand je meer serieus.
En ga nu maar weer een stopcontact dichtschroeven ofzo, VMBO-zwakstromer.
Groetjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef Kreator het volgende:
Te makkelijk dit. Ik ga pitten. Tot ooit, toffe fokkers.
Groetjes,
Krea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |