TS wilT niet,ze wil.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef BeSimple het volgende:
Volgens mij wilt TS niet een man die veel kan praten. Maar een man die sympathie toont voor haar gevoelens. Zij geeft het opzetje en hij maakt het af...
Kan er niets meer van maken
Dat is toch geen gekke vraag? Het is 1 van die "te erge" dingen en je jaagt er mensen gegarandeerd mee weg.quote:
'ze wilt' kan ook, ondanks wat taaladvies.net zegtquote:
Laat me raden; je ging zelf ineens óók praten en toen was ie ineens wegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef bofkontje_ het volgende:
Het ligt misschien idd een beetje aan mij, had ik eindelijk iemand gevonden, jaag ik hem weg
Ja, JIJ. Jij linkt naar "je wilt", niet "zij wilt".quote:Op zondag 14 maart 2010 00:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
fout:
http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.php
Net nog gekregenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Statistisch gezien is die kans vrij groot...
De kans dat ze dan daarna nog dergelijke onzin over diepzinnige mannen uit zou slaan, is echter nihil.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef Armoed het volgende:
[..]
'ze wilt' kan ook, ondanks wat taaladvies.net zegt
Wtf? Wat zit je nou weer te ijlen?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:10 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Net nog gekregen![]()
maar dat staat er helemaal los van! Bij hem praat ik juist het meest en daarom miste ik het
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef jjjunior het volgende:
je wil tips?
knoop gesprekken aan met wat stillere types.. die hebben vaak diepgang (stille wateren, diepe gronden) en kunnen uren diepzinnige gesprekken houden in vertrouwde omgeving..
daarnaast kun je het beste in eerste instantie een 'oppervlakkig' gesprek aangaan.. een band opbouwen en daarna kun je wat dieper op zaken ingaan... je moet elkaar stap voor stap aftasten voordat je weet of je echt diep kan gaan praten over zaken.. In relatievorm dan he.. Sommige mensen hebben behoefte aan diepzinnigheid en veel mensen niet.. Omdat ze het liefst alles luchtig bekijken en niet te diep willen nadenken over zaken die niet worden gezien als dagelijkse bezigheden..
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wtf? Wat zit je nou weer te ijlen?
Second guess: Je zoekt een dergelijke man zodat hij het woord vóór je kan voeren bij het bestellen van een ijsje.
Taal is best wel je ding, zeg maarquote:
Geloof me maar er zijn nog veel ergere dingen, maar misschien maar goed dat je je die niet kan inbeelden.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch geen gekke vraag? Het is 1 van die "te erge" dingen en je jaagt er mensen gegarandeerd mee weg.
Buiten vreemdgaan is er weinig nog erger. Ja, emotioneel vreemdgaan.
Nou, wellicht ben je erachter gekomen dat je zijn biologische zus bent en ben je TOCH met hem het bed ingedoken en heb je hem dat in een dronken bui vertelt?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Geloof me maar er zijn nog veel ergere dingen, maar misschien maar goed dat je je die niet kan inbeelden.
en toch heeft hij gelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Taal is best wel je ding, zeg maar
Het is lomp, het klopt niet, het KLINKT ook niet.
Je mist de satyrische subtekstquote:Op zondag 14 maart 2010 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Taal is best wel je ding, zeg maar
Het is lomp, het klopt niet, het KLINKT ook niet.
Zijn penis uitlachen?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Geloof me maar er zijn nog veel ergere dingen, maar misschien maar goed dat je je die niet kan inbeelden.
Is dit een lokkertje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik mis het heel erg, iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten.. maar waar vind je weer zo iemand? En waar herken je die aan?
Dat is dan ook niet altijd even gemakkelijk op het internetquote:Op zondag 14 maart 2010 00:19 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je mist de satyrische subtekstmaar goed, ik heb geen zin in verbal jousting.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |