Klopt denk ga ff kijken maar print screen lukt niet vlc loopt dan vastquote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef Symer het volgende:
Anyway, ik lees net dat 1 van die mariniers die vastgebonden zaten aan die boom z'n penis was afgesneden, welke bij die andere marinier in z'n mond gestopt was
Was me inderdaad ook niet opgevallen (zie spoiler).quote:Op maandag 15 maart 2010 20:25 schreef afro het volgende:
[..]
Klopt denk ga ff kijken maar print screen lukt niet vlc loopt dan vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The world is a mess and I just need to rule it!"
Ik zou zeggen, kijk eerst Flags of our Fathers (of niet, film op zich is matig), en daarna Letters from Iwo Jima (en deze is wel heel goed). Beide films zijn van Clint Eastwood en behandelen de oorlog in de pacific vanuit verschillende gezichtspunten.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:13 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het blijft moeilijk om niet telkens alles in zwart-wit te blijven denken in deze oorlogssituaties en toch betrap ik me er telkens op.
Je had net zo makkelijk in andere cultuur kunnen opgroeien met andere redenen van gerechtvaardigdheid, maar telkens waren het de jonge gasten die het voor hun land moesten uitvechten, die uiteindelijk toch niet zoveel van elkaar verschillen.
Ik had een idee dat ze 2 tijdlijnen gingen gebruiken maar volgens mij is dat niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Eerste aflevering zojuist gekeken. De ontwikkelingen van de personages gingen idd wel erg snel, maar god wat ziet t er weer fingerlicking good uit allemaal.
Ik ben het met ieder woord hier eens! Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik de personages ken (hoewel die brieven op het einde wel hielpen) maar het decor, de kostuums, alles ziet er krankzinnig goed uit. Sterkste moment wat mij betreft: die Japanner in de ochtend, huilend in de rivier.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Eerste aflevering zojuist gekeken. De ontwikkelingen van de personages gingen idd wel erg snel, maar god wat ziet t er weer fingerlicking good uit allemaal.
Ik wil MEER!!
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Was me inderdaad ook niet opgevallen (zie spoiler).
Hmm, soms moet ik blij zijn dat ik niet alle details mee krijg in de XviD versie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
(nederlandse) ondertiteling komt morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |