Idd, ik maak een fout.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee die wilde naar de pacific maar aangezien hij op VE day nog in Europa was acht ik de kans klein dat hij ook in de pacific is geweest
Vind ik wel een goed idee van jou, misschien doe ik het ook wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering, maar ik ga de volgende aflevering pas kijken als alle afleveringen uit zijn gezonden.
Precies, vond dit redelijk veel actie voor de eerste aflevering!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Jivis het volgende:
Ach, ik vond de eerste aflevering van Band of Brothers ook nog niet echt bijzonder.
Ik zit vol goede ideeënquote:Op maandag 15 maart 2010 16:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind ik wel een goed idee van jou, misschien doe ik het ook wel.
Don't think so, holmes!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Sgt. John Basilone (John Seda) speelde ook toch mee in BoB of Saving Private Ryan?
Had natuurlijk vrij weinig met z'n Ford te maken.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef tralalala het volgende:
Die pa die niet gewoon even normaal afscheid van zijn zoon nam, omdat zijn Ford raar deed.
GeenStijl-redactie zit ook massaal te fokkenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:47 schreef mediaconsument het volgende:
Ben benieuwd wat dit gaat worden.
Geenstijl is overigens ook goed bezig, zie het artikel: http://www.geenstijl.nl/m(...)d_of_brothers_g.html
Die vond ik echt briljant trouwensquote:Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Best grappig op het moment dat al die jochies in het amfibisch voertuig zaten, toen die klep open ging bij het strand, dat ze niet allemaal stuk voor stuk door de gehaktmolen werden gehaald..
Deja Vu momentje naar BoB en Saving Private Ryan.
dit dus, geweldige spannende setting.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Die vond ik echt briljant trouwens
Ik vond juist dat de sfeer op Guadalcanal goed werd neergezet, een paradijs dat op ieder moment in een hel kan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |