abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 maart 2010 @ 12:02:19 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79248654
Alleen dat intro al
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:46:39 #228
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_79250324
Ga hem ook zeer binnenkort checken, heb hoge verwachtingen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_79250550
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alleen dat intro al
Ik vond hem niet zo geweldig, ze proberen te hard de intro van BoB te emuleren. Ik had liever iets nieuws gezien.
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:04:21 #230
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_79253266
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik erg benieuwd naar het vervolg.. Wat ik btw, als ik zelf in het leger zou zitten, nooit zou doen is het dragen van een tripod voor een machinegeweer... Sta je met je handen vol als ze ineens voor je staan..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had al wel gelijk een wrange smaak door een paar scènes wat het weer lekker persoonlijk maakt.. Zoals in BoB toen dat jongentje van 17 werd doodgeschoten..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_79254311
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef Yankee het volgende:

[..]

Noord-Afrika is in dat geval logischer
Wel minder interessant denk ik, maar tenminste nog twee fronten waar ze eventueel een serie op kunnen maken.
pi_79254405
Het meest logische lijkt mij een serie over het Rode Leger. Die waren ook behoorlijk vastbesloten om alles wat Duits was uit te roeien. Alleen dat zal wel niet interessant zijn voor de Amerikanen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:21:42 #233
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_79256323
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Rnnz het volgende:
Het meest logische lijkt mij een serie over het Rode Leger. Die waren ook behoorlijk vastbesloten om alles wat Duits was uit te roeien. Alleen dat zal wel niet interessant zijn voor de Amerikanen.
Nou de eerste hordes van het Rode leger was outcast.. Soms zelfs zonder wapens de vijand tegemoet.
-- zoek maar een wapen ergens. -
pi_79256395
Ik vond afl.1 echt geweldig!! Leuke serie!! Best wel confronterend ook!
pi_79256816
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou de eerste hordes van het Rode leger was outcast.. Soms zelfs zonder wapens de vijand tegemoet.
-- zoek maar een wapen ergens. -
Des te meer kun je er een serie over maken toch.
pi_79263025
Straks na LOST eens checken BoB was
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:21:39 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_79263318
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Rnnz het volgende:
Alleen dat zal wel niet interessant zijn voor de Amerikanen.
Net zo min als de Russen een Amerikaanse WW2 serie gaan opleveren zullen we maar zeggen hè.
Ze zouden het natuurlijk ook zelf kunnen produceren daar in Rusland.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:26:51 #238
104871 remlof
Europees federalist
pi_79263498
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef Dynd het volgende:

[..]

Des te meer kun je er een serie over maken toch.
Geen serie, maar wel een interessante documentaire lijkt me: Russia's War: Blood Upon the Snow.

En ja, het is een amerikaanse productie
pi_79265142
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Geen serie, maar wel een interessante documentaire lijkt me: Russia's War: Blood Upon the Snow.

En ja, het is een amerikaanse productie
Die ga ik eens kijken thanks.
pi_79280525
Idd leuke eerste keer en ook niet zo groot voor een 54 min. durende aflevering. Wat anders: Wie herkent onderstaande scene?

Ik vond dat wel een van de kenmerkende stukken waar de spanning wordt opgevoerd en de uiteindelijke uitvoering dan een beetje komisch aandoet omdat je onderstaande juist niet verwacht.

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_79280545
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:45 schreef rubje het volgende:
Idd leuke eerste keer en ook niet zo groot voor een 54 min. durende aflevering. Wat anders: Wie herkent onderstaande scene?

[ afbeelding ]

Ik vond dat wel een van de kenmerkende stukken waar de spanning wordt opgevoerd en de uiteindelijke uitvoering dan een beetje komisch aandoet omdat je onderstaande juist niet verwacht.

[ afbeelding ]
Nou toen ik ze stil zag staan en een beetje dom om zich heen zag kijken zag ik em wel aankomen hoor
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_79280720
Ik had toevallig laatst The Thin Red Line gelezen dus ik wist wel dat ze op een verlaten strand zouden aankomen.
Dat met die verminkte soldaten kwam overigens ook in dat boek voor.
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:23:43 #243
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79288075
Goed gisteravond Part One gekeken. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben nog niet helemaal onder de indruk. Ik denk dat je zo een serie wel eerst helemaal moet volgen, laten inkomen en dan nog een keer kijken. Het verschil met BoB vond ik wel dat BoB een veel betere opening had. Je had daar de training, hoe ze Band of Brothers werden. Hier mis ik de bond tussen de jongens. Het is er wel, maar je begrijpt het niet.

Ik hoop dat ze dat nog gaan uitwerken anders vind ik het wel erg simpel. Want tot nu toe is de verhaallijn erg mager. Hoewel er wel interessante characters voorkomen, die vriend van 18 die achter blijft omdat hij niet van zijn vader mag vanwege zijn hartproblemen, die lereaar daartussen is ook een beetje een dark character...

De scene met de Japanner die van alle kanten werd beschoten en niet gedood tot op het eind was wel ijzersterk en geeft een exact beeld van wat het is geweest in het echt. Het was een vieze oorlog. Uiteraard zijn alle oorlogen vies, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ik geloof dat ik wel al begrijp hoe deze serie gaat eindigen. Bijna iedereen overleeft het zo wat niet en enter bom op Hiroshima. Dat was toch ook de reden dat ze de bom lieten vallen omdat Amerika de oorlog anders niet ging winnen?
Friends don't let friends remain beardless...
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 11:33:42 #244
145738 superworm
is erbij
pi_79288458
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Dizer het volgende:
Goed gisteravond Part One gekeken. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben nog niet helemaal onder de indruk. Ik denk dat je zo een serie wel eerst helemaal moet volgen, laten inkomen en dan nog een keer kijken. Het verschil met BoB vond ik wel dat BoB een veel betere opening had. Je had daar de training, hoe ze Band of Brothers werden. Hier mis ik de bond tussen de jongens. Het is er wel, maar je begrijpt het niet.

Ik hoop dat ze dat nog gaan uitwerken anders vind ik het wel erg simpel. Want tot nu toe is de verhaallijn erg mager. Hoewel er wel interessante characters voorkomen, die vriend van 18 die achter blijft omdat hij niet van zijn vader mag vanwege zijn hartproblemen, die lereaar daartussen is ook een beetje een dark character...

De scene met de Japanner die van alle kanten werd beschoten en niet gedood tot op het eind was wel ijzersterk en geeft een exact beeld van wat het is geweest in het echt. Het was een vieze oorlog. Uiteraard zijn alle oorlogen vies, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ik geloof dat ik wel al begrijp hoe deze serie gaat eindigen. Bijna iedereen overleeft het zo wat niet en enter bom op Hiroshima. Dat was toch ook de reden dat ze de bom lieten vallen omdat Amerika de oorlog anders niet ging winnen?
Dat laatste lijkt me onzin. Ze hadden 400.000 doden op een bevolking van 150 miljoen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:40:50 #245
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79288736
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:33 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me onzin. Ze hadden 400.000 doden op een bevolking van 150 miljoen.
Er wordt overal van alles gesuggereerd, maar waarom nou uiteindelijk die beslissing zie ik nergens 100% zeker staan.
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 11:43:33 #246
145738 superworm
is erbij
pi_79288853
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

Er wordt overal van alles gesuggereerd, maar waarom nou uiteindelijk die beslissing zie ik nergens 100% zeker staan.
Welke beslissing? De atoombommen? Dat was puur om Japan volledig op de knietjes te krijgen. Ze hadden zich volgens mij eerder al overgegeven, met als voorwaarde dat ze de keizer mochten houden. Hier gingen de Ami's niet mee akkoord. (Tenminste, dat dacht ik). Uiteindelijk mochten ze alsnog hun keizer houden.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79288905
Goed begin.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:46:48 #248
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79288998
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef superworm het volgende:

[..]

Welke beslissing? De atoombommen? Dat was puur om Japan volledig op de knietjes te krijgen. Ze hadden zich volgens mij eerder al overgegeven, met als voorwaarde dat ze de keizer mochten houden. Hier gingen de Ami's niet mee akkoord. (Tenminste, dat dacht ik). Uiteindelijk mochten ze alsnog hun keizer houden.
Ik las net ergens op een site dat de Japanners zich niet wilden overgeven en zeiden dat ze gingen vechten totdat de doodgaan of zo. En inderdaad, had iets te maken met de keizer
pi_79289652
quote:

Maar je moet het nu dus niet gaan vergelijken met BoB. BoB was gebaseerd op een boek dat juist ging over die bond tussen de leden van één compagnie. The Pacific is gebaseerd op drie verschillende boeken van drie verschillende mariniers: Leckie (de journalist, geen leraar), Sledge (de jongen die eerst niet mag) en Basilone.

Het gaat dus niet om de bond tussen de jongens, het gaat om de drie persoonlijke verhalen van die verschillende soldaten. Dat hebben ze verweven tot één verhaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:12:15 #250
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_79290068
quote:
Ik geloof dat ik wel al begrijp hoe deze serie gaat eindigen.
Ah wacht, dus bij BoB zat je op het einde van de serie op het puntje van je stoel omdat je verwachtte dat de Duitsers stiekem gingen winnen? .
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')