Inderdaad, iedereen hier heeft BoB minstens 4 keer gezien ondertussen. Dus die karakters ken je door en door.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:27 schreef Professional het volgende:
Zo`n eerste aflevering is altijd even aftasten. Je moet er altijd even inkomen, dat had ik ook bij Band of Brothers.
Klopt, maar ik denk dat ze bewust het trainen er ditmaal uitgelaten hebben. Verder is WO2 voor Amerikanen veel meer de Pacific dan Europa, en behoeft zo'n intro dus veel minder uitleg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef HenryHill het volgende:
Ik moet zeggen dat de aanloop naar de oorlog wel erg snel ging. Meer dan de helft van de eerste aflevering was al "op locatie".
Nu kan ik me vanuit kijkcijferoogpunt goed voorstellen dat je niet een al te lange aanloop wil hebben, maar ik vond het bij BoB toch wel prettig om een stukje achtergrond / training te zien.
'Band of Brothers' speelt dan ook later in de oorlog, 'The Pacific' begint in 1942. Erg kort dag, nadat de VS pas in december 1941 bij de oorlog betrokken raakten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef HenryHill het volgende:
Ik moet zeggen dat de aanloop naar de oorlog wel erg snel ging. Meer dan de helft van de eerste aflevering was al "op locatie".
Nu kan ik me vanuit kijkcijferoogpunt goed voorstellen dat je niet een al te lange aanloop wil hebben, maar ik vond het bij BoB toch wel prettig om een stukje achtergrond / training te zien.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef jakkop het volgende:
Vond het erg goed. Vooral de dansende Jap-scene kwam aan.
Klopt, maar tussen Pearl Harbor en de daadwerkelijke landing op Guadalcanal zat toch nog zo'n acht maanden. Ze hadden bestwel wat meer uit die opbouw ernaartoe kunnen halen... (hoewel ik niet weet wat de drie mariniers daarover geschreven hebben)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
'Band of Brothers' speelt dan ook later in de oorlog, 'The Pacific' begint in 1942. Erg kort dag, nadat de VS pas in december 1941 bij de oorlog betrokken raakten.
Ik vond hem op Godfather van Generation Kill lijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef superworm het volgende:
Deed die generaal/hoge pief die hen inlichtte over de boel ook niet enorm aan Christopher Walken denken?
Enorm fan van Band of Brothers. Ik hoop dat ze na The Pacific door blijven gaan met dit soort series. Eentje over het Oostelijke front bijvoorbeeld.quote:
Die scène was inderdaad erg sterk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ze ons meteen in het diepe gooien.
Noord-Afrika is in dat geval logischerquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef Dynd het volgende:
[..]
Eentje over het Oostelijke front bijvoorbeeld.
Tom Hanksquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:32 schreef Game_Error het volgende:
van wie is die stem van de gast die de intro deed, hij kwam me zo ongeloofelijk bekend voor?
Ik zou daar niet op rekenen, niet genoeg Amerikanen gesneuveld daar volgens mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef Dynd het volgende:
[..]
Enorm fan van Band of Brothers. Ik hoop dat ze na The Pacific door blijven gaan met dit soort series. Eentje over het Oostelijke front bijvoorbeeld.
ja ik moest ook even nadenken voor ik hem herkende!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef husq het volgende:
Erg goeie eerste aflevering, dit gaat weer een topserie worden.![]()
Ik vroeg me alleen wel af waar ik Robert Leckie van kende, maar dat is dus Chase uit 24.
Hier ook nog wat info: http://www.pararesearchteam.com/ThePacific.html
anders gewoon met engels sprekende duitsersquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:35 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik zou daar niet op rekenen, niet genoeg Amerikanen gesneuveld daar volgens mij.
Ik reserveer er gewoon standaard de dinsdagavond voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ben nu eigenlijk aan't twijfelen of ik aflevering 1 al meteen ga kijken of eerst een paar afleveringen download. Een week wachten tussen iedere aflevering vond ik indertijd bij 'Band of Brothers' al een kwelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |