quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef koei het volgende:
Open relatie zonder je partner te vertellen
Nou dat is ook lekker :/quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef koei het volgende:
Wat een bullshit dat ze het überhaupt nog wil proberen danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef koei het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef koei het volgende:
Nog niets als consument. .quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat de neuk moet je ook als consument met 128GB Ram
[GAM SC #328] Meer Ram dan goed voor je is
Ooit een trailer van gezien, ik werd er best misselijk vanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Poultrygeist Night of the Chicken Dead 2006 1080p Bluray X264-DIMENSION
Seriously, what... the fuckquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Jammer dat deze film nergens te krijgen is in Nederland
(zou hem echt een keer willen zien)
Ik nu ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ooit een trailer van gezien, ik werd er best misselijk van
No shit .......quote:
Die heb ik in de bios gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Jammer dat deze film nergens te krijgen is in Nederland
(zou hem echt een keer willen zien)
Dat heb je idd bij de gemiddelde Troma-filmsquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat heb je idd bij de gemiddelde Troma-films
Echt van die bizar foute films die totaal nergens op slaan of willen slaan.
Quatro what the fuckquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat heb je idd bij de gemiddelde Troma-films
Echt van die bizar foute films die totaal nergens op slaan of willen slaan.
Thanks voor de tip , morgen voor het voetballen kijken danquote:
Morthill has lost his mojo?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:38 schreef Morthill het volgende:
damn, ik zag gewoon een plottwist in een politieserie niet aankomen. Meestal zijn die krengen zo voorspelbaar als de pest
Wellicht, maar eerlijk is eerlijk, het karakter dat plots evil bleek zat al iets van 4 seizoenen in de serie en leek altijd zo timide en plichtsgetrouw. Als dan in een aflevering het beeld wordt geschetst dat de newbie de landverrader is zie je niet aankomen dat hij dat toch niet was.quote:
quote:
Moet dat een melaatse voorstellen?quote:
Denk hetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet dat een melaatse voorstellen?
Meer is niet altijd beterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Lol @ TT.
Laat ik nu net naar 6 gig zijn gegaan.
Van 2. Eigenlijk wilde ik 4 maar de rest van het geheugen deed het ook nog dus waarom niet
Say what?quote:
I have had it with these monkey biting snakes, on this monday to friday planequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Say what?
Monkey fighting snakes on this money defrying plane???
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
I have had it with these monkey biting snakes, on this monday to friday plane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Die edit valt toch wel mee. Al was friggin' beter geweestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
In Shaun of the Dead had je die 'electro-scene'.
Voor televisie hebben ze van 'it's four in the fucking morning, and I need to fucking wake at ten in the fucking morning' hebben ze fucking ook vervangen voor funkin'![]()
IT'S FOUR IN THE FUNKIN' MORNING
Wat een werk heeft daarin gezetenquote:
Ja, gruwelijk awesome vond ik hetquote:Op zondag 14 maart 2010 10:21 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een werk heeft daarin gezetenAlle berichten zijn ook rond 19:40 tot 19:45 geplaatst
EDJUUUUUUUH!!!!!quote:
Morge, hoe is het met de twins.quote:
Met mijne goed, met die andere weet ik nietquote:
firggin' awesome!quote:
Ik ben blij dat ik me sociale bijdrage voor vandaag zo heb kunnen leveren.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Met mijne goed, met die andere weet ik niet, ik wist gewoon dat jij zou komen om er iets over te posten
Die zijn lelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 11:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik me sociale bijdrage voor vandaag zo heb kunnen leveren.
[ afbeelding ]
God hebben zijn ziel,voor degene die hun wel heeft amen.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Die zijn lelijk, die ik heb niet 14.gif
:/quote:Op zondag 14 maart 2010 11:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
God hebben zijn ziel,voor degene die hun wel heeft amen.
ik moest net ook ff gelijk me zondagse gevoel er uit persenquote:
Wow, wat hebben die een alien-hoofden gekregenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik me sociale bijdrage voor vandaag zo heb kunnen leveren.
[ afbeelding ]
Moet je na gaan welke kleur die zure sloot van hun nu zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wow, wat hebben die een alien-hoofden gekregen
Wit dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Moet je na gaan welke kleur die zure sloot van hun nu zijn.
Geloof mij maar, die zijn echt niet roze van binnen net als de iglo vissticks.
Je zou het bijna gaan denken, zeker als je in je gedachte houd dat ze continu uitgewoond worden.quote:
Top voetbal wedstrijden in Nederlandquote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik moest net ook ff gelijk me zondagse gevoel er uit persen.
En nu tot de orde van de dag, WELKE GVD'se verrekte kut mongol
verzint het om een top voetbal wedstrijd om 16:30 te laten spelen.
jij snapt toch niks van nederlands voetbalquote:Op zondag 14 maart 2010 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Top voetbal wedstrijden in Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom dat niveau van Nederlands voetbal zo gewaardeerd is.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij snapt toch niks van nederlands voetbal! Daar heb je al een topic over
Ik las het net jaquote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook grappig! Over downloaden praten vinden ze niet tof op fok, maar goed op de frontpage doen ze nergens moeilijk over, ze geven je zelfs een tip
'Band of Brothers' keert terug
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:43 schreef Solique het volgende:
Zo, ik kom ook maar eens mijn bed uit.
Middag allen.![]()
HOIquote:Op zondag 14 maart 2010 12:43 schreef Solique het volgende:
Zo, ik kom ook maar eens mijn bed uit.
Middag allen.![]()
Geen idee, half in coma erin gegaan. Werd wel lekker wakker.quote:
Fix.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, bezopen erin gegaan. Werd wel lekker wakker.
Holy crap, dat kan echt nietquote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook grappig! Over downloaden praten vinden ze niet tof op fok, maar goed op de frontpage doen ze nergens moeilijk over, ze geven je zelfs een tip
'Band of Brothers' keert terug
Sorry dat beroep ben ik jammer genoeg mis gelopen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie badboynova echt als iemand die in de uitkering zit en in de middag begint met het drinken van de goedkope euroshopper bier.
Elke 5 rondjes ook gewoonquote:
Daarom kijk ik nu dus ook naar BBC 1, geen gezeik met reclamequote:Op zondag 14 maart 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Elke 5 rondjes ook gewoonwat een fucking onzin zeg
Ik had dus bij RTL-Grandprix op de website gekeken hoe laat de race zou beginnen, staat daar rechts boven zo'n LG Mega-klok. Dus die gaf aan nog ongeveer een uur.... blijken ze al bijna een uur aan het racen te zijn. En ik wilde zo graag de start zien van het nieuwe seizoen....quote:Op zondag 14 maart 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Elke 5 rondjes ook gewoonwat een fucking onzin zeg
Ik heb geen BBC, ja Entertainment en World. Gelukkig is er Sporza nogquote:Op zondag 14 maart 2010 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nu dus ook naar BBC 1, geen gezeik met reclame!
wel reclame toch? Nja hier deden we altijd switchen tussen rtl7 en rtl duitslandquote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb geen BBC, ja Entertainment en World. Gelukkig is er Sporza nog
Sporza is geen reclame, kijk daar ook altijd tennisquote:Op zondag 14 maart 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel reclame toch? Nja hier deden we altijd switchen tussen rtl7 en rtl duitsland
me ookquote:
Hebben ze bij http://www.10voortaal.com/ geen mod nodig?quote:
daar houden ze niet van zure mensen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hebben ze bij http://www.10voortaal.com/ geen mod nodig?!
Btw ross, anders dadelijk frontlines proberen?
Kom op man, je zit op een forum.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hebben ze bij http://www.10voortaal.com/ geen mod nodig?!
Btw ross, anders dadelijk frontlines proberen?
Ik ben niet zuurquote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
daar houden ze niet van zure mensen.
Ik moet niks en als je aan mijn berichten stoort, dan heb je een handige functie om ze niet meer te zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur
Je moet gewoon Nederlands leren
Je kan het welquote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik moet niks en als je aan mijn berichten stoort, dan heb je een handige functie om ze niet meer te zien.
Maar val mij niet meer lastig met met dit soort berichten want het word nu wel boring.
En juist daarom! Je hebt je punt al gemaakt, je hoeft het niet in elk topic te meldenquote:
Dankje.quote:
ikkequote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga me xbox aanzetten, kunnen jullie hier verder gaan!
Heeft er iemand hier nog meer toy soldiers?
Commentaar is altijd zo vreselijk slecht, behalve tijdens het wielrennen. Ik kijk altijd op RTL 7 en in de reclames schakel ik over naar de BBC zoals Nick.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sporza is geen reclame, kijk daar ook altijd tennis
Mocht je meer mensen zoeken, je hebt me al in je friendslistquote:Op zondag 14 maart 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Commentaar is altijd zo vreselijk slecht, behalve tijdens het wielrennen. Ik kijk altijd op RTL 7 en in de reclames schakel ik over naar de BBC zoals Nick.
Zometeen frontlines is goed trouwens. Kan ik de game voor het eerst eens uit zijn doosje halen
Tsja, zonder BBC moet je toch wat andersquote:Op zondag 14 maart 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Commentaar is altijd zo vreselijk slecht, behalve tijdens het wielrennen. Ik kijk altijd op RTL 7 en in de reclames schakel ik over naar de BBC zoals Nick.
Zometeen frontlines is goed trouwens. Kan ik de game voor het eerst eens uit zijn doosje halen
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef badboynova het volgende:
Nog 35 minuten, en dan is er top voetbal.
oehquote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef badboynova het volgende:
FORZA AJAX.
Ga toch korfballen jij.quote:
Je bedoelt het overbetaalde voetbal dat de hele sport naar de klote helptquote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Ik ga liever echt voetbal kijken met kwaliteit
wat?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Ik ga liever echt voetbal kijken met kwaliteit
Ed verkloot toch graag alles, daarom kijkt hy met ze kleppen op alleen naarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt het overbetaalde voetbal dat de hele sport naar de klote helpt
Bijvoorbeeld.quote:
nja als jij dat liever kijkt, is dat jou ding! Je kan er niet omheen dat ajax-psv geen topper is !quote:Op zondag 14 maart 2010 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Gaat niet zo goed met Juventus de laatste tijd. Ze hebben zelfs gefaald om tegen Ajax te scoren in Amsterdam dit jaar
Dat zal ongetwijfeld voor Nederlandse begrippen een topper zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja als jij dat liever kijkt, is dat jou ding! Je kan er niet omheen dat ajax-psv geen topper is !
En siena
Je had geboren moeten worden met blond haar en blauwe ogen, en dan zou je van Duitsland gratis een paspoort krijgenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Gaat niet zo goed met Juventus de laatste tijd. Ze hebben zelfs gefaald om tegen Ajax te scoren in Amsterdam dit jaar
Omdat ik de fun in Nederlands voetbal niet zie?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had geboren moeten worden met blond haar en blauwe ogen, en dan zou je van Duitsland gratis een paspoort krijgen.
Nee niet omdat, maar je heb tegen iedereen wel wat te zeiken (volgens mij mag je gewoon het Nederlands volk niet).quote:Op zondag 14 maart 2010 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat ik de fun in Nederlands voetbal niet zie?
Moet jij niet die topper zien?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee niet omdat, maar je heb tegen iedereen wel wat te zeiken (volgens mij mag je gewoon het Nederlands volk niet).
Staat recht voor me aan, dus ik mis niks.quote:
Je zal ook niet zoveel missen als je het niet zou zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Staat recht voor me aan, dus ik mis niks.
dat is een intikker voor ed he!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef badboynova het volgende:
Het gebitch van BEPAALDE personen had ik graag wel gemist als het ff kon.
Wat een beauty!!quote:
Het eerste is ook voor het eerst, het tweede gebeurt al het hele seizoen!quote:
Jammer dat ik deel 1 heb gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 16:09 schreef RitseB het volgende:
Ik heb een e-mail van Alberto Stegeman gekregen!! #2
Dat wist ik! Die opmerking zou komenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het eerste is ook voor het eerst, het tweede gebeurt al het hele seizoen!
Ben blij dat ik aan de verwachting kan voldoen.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat wist ik! Die opmerking zou komen!
zie onzinnieuwsbericht op de frontpagequote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat ik deel 1 heb gemist! Wat heeft ie gedaan?!
Ik wacht zelf op een opmerking zoals "wat een lelijk doelpunt die 2-0"quote:Op zondag 14 maart 2010 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat wist ik! Die opmerking zou komen!
nou, dat was gewoon een mooie! Zo heb ik ze vroeger ook wekelijks gemaakt!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik wacht zelf op een opmerking zoals "wat een lelijk doelpunt die 2-0".
Dat was jij dus in '88.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou, dat was gewoon een mooie! Zo heb ik ze vroeger ook wekelijks gemaakt!
Eindelijk iemand die het door heeftquote:
hmm straks ook maar eens paar potjes doen danquote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef Rossdale het volgende:
Toy Soldiers is tofWel behoorlijk chaotisch maar net wel gelachen met petti
absoluutquote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef Rossdale het volgende:
Toy Soldiers is tofWel behoorlijk chaotisch maar net wel gelachen met petti
Tofquote:Op zondag 14 maart 2010 17:52 schreef Misan het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=&sll=52.755412,5.966949&sspn=0.029298,0.077162&ie=UTF8&ll=52.754217,5.965147&spn=0,359.922838&z=14&layer=c&cbll=52.754103,5.964994&panoid=C_VWBHqjSU0zEhjXqXGoIQ&cbp=12,73.45,,0,19.52
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nederland,+colorado&sll=52.754113,5.964975&sspn=0.029506,0.077162&ie=UTF8&hq=&hnear=Nederland,+Boulder,+Colorado,+Verenigde+Staten&ll=39.961432,-105.51085&spn=0.018552,0.038581&z=15
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nederland,+texas&sll=39.961432,-105.51085&sspn=0.018552,0.038581&ie=UTF8&hq=&hnear=Nederland,+Jefferson,+Texas,+Verenigde+Staten&z=13
Is dat een wraakfoto van je ex?quote:
spiderman onderbroekquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Toon van Driel
(met zijn flauwe kutstrips en voorspelbare woordgrappen)
Dat dus. Schoonmoedergrappen zijn zooooo 1999.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat dus. Schoonmoedergrappen zijn zooooo 1999.
Dat kan ik wel begrijpen, nu echt niet. Hoe snel zo'n game outdated kan rakenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
Frontlines is best een aardige game, althans dat was ie twee jaar terug
Agh, in 2008 was hij al niet geweldig of zo, gewoon vermakelijk. Na twee jaar is dat echt achterhaald, zeker als het op multiplayershooters aankomt.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen, nu echt niet. Hoe snel zo'n game outdated kan raken
Al zijn die drones wel heel geinig om mee te klooien
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh, Frontlines? Mis ik iets?!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima
Maar we kunnen ook Frontlines spelen
Het gaat hard tegenwoordig. Weinig games die de tand des tijds nog doorstaanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het gaat hard tegenwoordig. Weinig games die de tand des tijds nog doorstaan
we waren dus niet de enigste rossquote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Tain het volgende:
Vanmiddag Frontlines voor het eerst gedaanBest leuk hoor door levels heenrennen met een noobtube of moet ik het niet op normal gaan spelen
Kan die niet openenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:12 schreef Rossdale het volgende:Nee idd!
Deze is echt briljant gemaakt trouwens. Sims 2 editor gebruikt om een Lady gaga clip na te maken
AQuila360 bijvoorbeeld, die sluit elke zin met een uitroeptekenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Nick, waarom sluit je bijna elke vraag af alsof je hem schreeuwt?!
Bekend verhaal. Dat was ik gisteren dus ook. Wou nog even Simpsons kijken, maar ik mieterde gewoon in slaapquote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Misan het volgende:
ik ga zo gewoon pitten omdat ik gewoon moe ben
ik ben om 11 uur opgestaan, ben om 15 uur in slaap gevallen en rond 19 uurquote:Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bekend verhaal. Dat was ik gisteren dus ook. Wou nog even Simpsons kijken, maar ik mieterde gewoon in slaap
(om om 8.30 weer naast bed te staan, en dat terwijl ik voor het eerst in anderhalve maand wou UITSLAPEN)
Grappig, vorige week lukte het me totaal niet om uit te slapen, maar nu maak ik nachten van 12 uur. Gegeven, vorige week sliep ik op een bank van drie losse kussens en nu in mijn eigen bed, maar tochquote:Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bekend verhaal. Dat was ik gisteren dus ook. Wou nog even Simpsons kijken, maar ik mieterde gewoon in slaap
(om om 8.30 weer naast bed te staan, en dat terwijl ik voor het eerst in anderhalve maand wou UITSLAPEN)
dan was het wel in caps-lock knuppelquote:Op zondag 14 maart 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Nick, waarom sluit je bijna elke vraag af alsof je hem schreeuwt?!
Keienkopquote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan was het wel in caps-lock knuppel
Ik weet niet of je het weet, of ooit een stripboek hebt opengeslagen, maar als je deze zin leest:quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan was het wel in caps-lock knuppel
quote:Ben je nou helemaal gek geworden?!?
Een knuppel met een camel toequote:Op zondag 14 maart 2010 22:12 schreef Morthill het volgende:
knuppel?
[ afbeelding ]
of deze knuppel?
[ afbeelding ]
Geschreeuwt. Echt waarquote:
zoek maar even de regeltjes van 't kofschip enzo naquote:Op zondag 14 maart 2010 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geschreeuwt. Echt waar
(en vraag het anders aan grammatica-koningin Liz)
Je snapt niet dat er een verschil is tussen schreeuwt en geschreeuwd?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Google het maar eens. Ik krijg:
Bedoelde je Schreeuwt
Schreeuwde is met een D ja. (ik ben écht geen koning grammatica)
google past geen spellingsregels toequote:Op zondag 14 maart 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Google het maar eens. Ik krijg:
Bedoelde je Schreeuwt
Schreeuwde is met een D ja. (ik ben écht geen koning grammatica)
ga er lekker over doorquote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, of ooit een stripboek hebt opengeslagen, maar als je deze zin leest:
[..]
Dan weet je dat het personage iets doet dat krankzinnig of gevaarlijk is. Meestal wordt er dan ook NOG BIJ GESCHREEUWT!!!!
Hou jij lekker je muil jongen. Ik ben je 'kereltje' niet, bijdehand stuk vreten.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ga er lekker over doorals je gelijk wilt hebben, kun je dat ook gewoob vragen kereltje
het zit diep he kereltjequote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hou jij lekker je muil jongen. Ik ben je 'kereltje' niet, bijdehand stuk vreten.
Nee. Het is gewoon dat ik je 'maatje' 'kereltje' of wat dan ook niet ben. DAT is het probleem.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het zit diep he kereltje? Moet je zien hoe je tekeer gaat
kereltje en maatje is iets anders sufkutquote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon dat ik je 'maatje' 'kereltje' of wat dan ook niet ben. DAT is het probleem.
Dus wil je dat hij je maatje of kereltje word kereltje of heb je je dag niet kereltje?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon dat ik je 'maatje' 'kereltje' of wat dan ook niet ben. DAT is het probleem.
Ik moest me haasten, had de deur al open gedaan om de kraan alvast aan te zetten. Toen nog even snel naar de wc en inmiddels was de deur weer dicht gevallen. Vervolgens gewoon naar binnen stappen terwijl je naar de grond staartquote:
Nogal ja :/quote:
daarom dusquote:
Idd. Dan doet EA dat toch stukken beter. Als pre-order VIP kun je alle toekomstige downloads en maps voor nop eraf halen.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
1200 punten (15 euro) voor mappack MW2. Belachelijk
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
1200 punten (15 euro) voor mappack MW2. Belachelijk
is dat zoquote:Op maandag 15 maart 2010 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Die themes zijn ook echte onzin, je kunt gewoon van een foto oid op je PC een achtergrond maken op je kruisdoos
Dat ga ik zo eens checken. De coverart van BF:BC2 is baas, maar om 240 punten te dokkenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Die themes zijn ook echte onzin, je kunt gewoon van een foto oid op je PC een achtergrond maken op je kruisdoos
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef Rossdale het volgende:
Dat masker past nooit over haar hoofd heen. Hoax
Via TVersity of PS3 Media Server kun je ook plaatjes/foto's kijken op je Xbox. Maak op die manier verbinding met je PC en dan kun je ik dacht door simpelweg op Y te drukken die foto/pic instellen als achtergrondquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via TVersity of PS3 Media Server kun je ook plaatjes/foto's kijken op je Xbox. Maak op die manier verbinding met je PC en dan kun je ik dacht door simpelweg op Y te drukken die foto/pic instellen als achtergrond
Ik heb een foto van mijn katten als background
Maar de PS3 is vrij traag tov de 360quote:Op maandag 15 maart 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
PS3 media server werkt beter dan TVersity bij mijEn dat terwijl het programmaatje dus nooit voor de 360 ontworpen was
Video streamt met mn PS3 ook stukken slechter dan bij de 360quote:Op maandag 15 maart 2010 11:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar de PS3 is vrij traag tov de 360
(over een 4GB map openen doet de PS3 ruim 2 minuten, op de 360 binnen de minuut zichtbaar)
Moet ik ook maar eens doen, ik wil wel een prachtige peggle achtergrond aangezien ik toch nooit meer iets anders speelquote:Op maandag 15 maart 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Ross is een überbaas. Het werkt
(360 heeft een nieuwe background)
Ik weet het, maar toch fijn om het af en toe bevestigd te krijgenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Ross is een überbaas. Het werkt
(360 heeft een nieuwe background)
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
Eén op drie dieven Gouda is Marokkaan
JEEEJ!!
Gouda in het nieuws!!
Dat is dan dus prima in balansquote:Op maandag 15 maart 2010 12:49 schreef Misan het volgende:
[..]
één op de drie inwoners van Gouda is toch ook Marokkaan?
ja en nee. In het oude dashboard werkte het gewoon goed, nu word hij halverwege afgebroken door een lelijke grijze cirkel waar je avatar's op 'staan' Je ziet nog maar een half plaatje.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Denk het wel ja.. Zoiets..quote:Op maandag 15 maart 2010 12:49 schreef Misan het volgende:
[..]
één op de drie inwoners van Gouda is toch ook Marokkaan?
Op de PS3 loopt het gewoon perfect! En als ik dan via de xbox doe, loopt het beeld voor op het geluidquote:Op maandag 15 maart 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
PS3 media server werkt beter dan TVersity bij mijEn dat terwijl het programmaatje dus nooit voor de 360 ontworpen was
ja en maar smijten met gemeenschapsgeld (geld vanuit de bevolking, niet wat je aan een hoer betaalt) en lukraak subsidies uitkeren. Fucking asociaal eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk het wel ja.. Zoiets..
Maaruuh, weten jullie nog dat nieuwsbericht dat die marrokaanse jongeren met oud en nieuw geld gekregen zouden hebben van de gemeente om zo geen overlast te kunnen veroorzaken. Dikke uit z'n verband getrokken troep
Die gasten die dat feest georganiseerd hebben hadden een subsidie aangevraagd voor een buurtfeest. Daar is in Gouda een potje voor. Feestje was ook gewoon open voor iedereen en die "raddraaiers" waren ook welkom.
Het grappige is dat dit bericht door de VVD in Gouda richting de Telegraaf is gestuurd. Vermoedelijk om zo Gouda tot een grotere probleemstad te bombarderen dan het eigenlijk is en zo meer subsidie van de overheid te kunnen krijgen..
Droeftoeters..
Ik vind het fenomeen buurtfeest wel mooi. Een beetje sociale controle in een stad als Gouda kan geen kwaad..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:11 schreef Misan het volgende:
[..]
ja en maar smijten met gemeenschapsgeld (geld vanuit de bevolking, niet wat je aan een hoer betaalt) en lukraak subsidies uitkeren. Fucking asociaal eigenlijk
Klopt, als mensen in de buurt elkaar leren kennen verbetert de sfeer over het algemeen alleen maarquote:Op maandag 15 maart 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het fenomeen buurtfeest wel mooi. Een beetje sociale controle in een stad als Gouda kan geen kwaad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |