Nou nou, 275 posts en dan hoef je alleen te scannen op de plaatjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nou dat kost wel wat erg veel tijd. maar ik vraag me dat ook wel af. waarom krijg ik hem b.v. wel? waar hangt het vanaf of je hem wel of niet krijgt dan?
Je geaardheid wereldkundig makenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ik in de krant doe?
Mooi is dat.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je geaardheid wereldkundig maken
Je bent niet boeiend genoeg om in de krant te komenquote:
Ik sta er ook niet in maar ik kreeg hem welquote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent niet boeiend genoeg om in de krant te komen
Gefeliciteerd je bent meer kwaliteitsuser dan dagodingquote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet in maar ik kreeg hem wel
YES YES YES MIJN TOPIC STAAT IN DE KRANT!!11quote:
Je moet gewoon fokvrienden makenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nou dat kost wel wat erg veel tijd. maar ik vraag me dat ook wel af. waarom krijg ik hem b.v. wel? waar hangt het vanaf of je hem wel of niet krijgt dan?
Houd jij van flessen in je kont?quote:
Moet jij niet naar Lonker toe? Misschien heeft die nog wel wat voor je om aan te zuigen.quote:
quote:
NIX GEKREGENquote:Op maandag 15 maart 2010 23:52 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie morgenochtend komt?
Wordt iedere maand gewoon netjes van je rekening afgeschreven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hem 1 keer gehad wil dat zeggen dat ik hem nu elke keer krijg? Is het trouwens wel een gratis krant? Zo nee wat kost het me?
Zonder dat je het doorhebt, of er iets aan kan doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wordt iedere maand gewoon netjes van je rekening afgeschreven.
Ohw dan is het goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wordt iedere maand gewoon netjes van je rekening afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |