Kankers, moet je een printscreen?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat ben je ook een aandachtshoer, dat heb ik nooit gestuurd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat ben je ook een aandachtshoer, dat heb ik nooit gestuurd
[ afbeelding ]
Hoe kom jij uberhaupt in mijn PM boxquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kankers, moet je een printscreen?
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:04 schreef RadioSlut het volgende:
Zo'n toffe krant
wanneer komt ie uit op papier?
JE HOEFT NIET ZO TE ROEPEN HOORquote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
OH BEDANKT HET STOND OOK NOG NIET GEPOST DOOR EEN KWALITEITSUSER.
WTFquote:
Doe ik mooi wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE ROEPEN HOOR
OK
quote:
Die scoop had ik een week geleden al van een FOK!Kwalbert.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben heul geen stelletje met Lonker.
Ook AdvancedPower dus?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die scoop had ik een week geleden al van een FOK!Kwalbert.
Dat weet alleen eindredacteur AP.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ik in de krant doe?
Lees het topic door.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:24 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Wat is dit, waarom heb ik er nog nooit van gehoord en waarom krijg ik er een PM over?
nou dat kost wel wat erg veel tijd. maar ik vraag me dat ook wel af. waarom krijg ik hem b.v. wel? waar hangt het vanaf of je hem wel of niet krijgt dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |