het was 15:00quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Keios het volgende:
hoe? was het niet 15.15? of is het weer veranderd?
Die komt vaak zat langs!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:09 schreef mista het volgende:
ik heb 2 eerder gezien in een andere vorm... weet alleen niet meer welk topic.
toch krijgt ie mijn stem
Ja het valt ook niet echt op als er eentje niet zichtbaar is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:11 schreef Dottey het volgende:
stemmen voor je alles ziet is zo DOM
mannen die niet op kruizen letten.... ik geloof der geen donder vanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het valt ook niet echt op als er eentje niet zichtbaar is.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
mannen die niet op kruizen letten.... ik geloof der geen donder van
plaatjes tellen is ook lastigquote:
Thx.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
het was 15:00
dus.. eigenljk te laat.. maar ik heb je der bij gezet..
nieuwe stemronde dus op de poll!!!!!
natuurlijk....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof je dat doet terwijl je op de plaatjes zelf let!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. veel minder duidelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Dottey het volgende:
half uurtje na posten?
ik heb trouwens de "pollkeuze nummertjes" verzet bij de foto waar te kiezen....
is dat handig?
Nou , misschien klikken mensen dan te snel ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Dottey het volgende:
half uurtje na posten?
is dat handig?
Neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Dottey het volgende:
half uurtje na posten?
is dat handig?
Wat ik zeiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
[..]
NeeDan gaan mensen stemmen voordat ze de rest hebben gezien
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef shadowflash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
zijn mensen zo domquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
[..]
NeeDan gaan mensen stemmen voordat ze de rest hebben gezien
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:31 schreef Dottey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tabernar.com/wp-content/csi.jpg is een van de vele die op internet rondhangenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:09 schreef mista het volgende:
ik heb 2 eerder gezien in een andere vorm... weet alleen niet meer welk topic.
toch krijgt ie mijn stem
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef ToT het volgende:
Zelden is een battle ZO gelijk opgegaan, volgens mij!
begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:44 schreef Maringo het volgende:
* Maringo vind dat er genoeg gestemd is
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:44 schreef Dottey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik dusquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
een kale gast..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef maok het volgende:
Gefeliciteerd![]()
[..]
Dat was ik dus
Hadden jullie trouwens gezien wie er in het lijstje rechtsonder zit?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:50 schreef Dottey het volgende:
[..]Ik heb geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* doet ToT over z'n bol aaien * sorry![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:53 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zegt zakelijk
Wilt de winnaar een nieuwe foto plaatsen zodat de nieuwe battle kan starten?
bij mij niet..quote:
Ik verwacht minimaal 2x een "this is spartaah!"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze
Deadline: 17.30 (?)
Inleveren: Maringo.
ik zal hem in deze OP erbij zetten.. Thanksquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:56 schreef henkde_j het volgende:
Misschien een goede bron voor foto's
http://www.flickr.com/photos/nationaalarchief/
(zakelijke tvp)
of www.worth1000.comquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:56 schreef henkde_j het volgende:
Misschien een goede bron voor foto's
http://www.flickr.com/photos/nationaalarchief/
(zakelijke tvp)
Jahquote:
Nou ja, een van de grappen mislukt (als niemand hem herkend)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Of "Kick the ginger"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal 2x een "this is spartaah!"
Neuh ik moet nog een schilderij maken.. dus daar ga ik eens aan starten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur maar naar mij danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:45 schreef Maringo het volgende:
Code red.... ik moet ervandoor. Kan de battle niet doen, wil iemand hm aub overnemen?
PM DOTTEY DUS!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze
Deadline: 17.30 (?)
Inleveren: Maringo.
okequote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
stuur maar naar mij dan
[..]
PM DOTTEY DUS!
quote:
NEE NAAR MIJ !!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Net terug van voetbal, snel nog eentje gemaakt.
Edit; oeps sorry dottey verkeerde . Moet naar maringo zie ik nu![]()
Datquote:
*slotje* maar doen danquote:
jij hebt je recht op stemmen ergens verloren..quote:
seequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef Chinless het volgende:
IK STEM NIET.
Mijn rechten zijn ontnomen.
In the way off johan darcon..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:54 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, ik zie nu pas dat ik in de haast een typfout heb gemaakt!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
vond hem wel leuk heb hem zelf gemaaktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de bedoeling van deze reeks niet echt he?
Hij is slechtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
vond hem wel leuk heb hem zelf gemaaktmag dat niet dan
of visserslatijn..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:12 schreef ToT het volgende:
Met Bean kun je idd wel HEEL erg veel dingen doen!
Hoeveel Titanicjes zullen er komen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Kunnen we de deadline niet morgen doen? Of blijven jullie allemaal thuis!
Village peoplequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:12 schreef ToT het volgende:
Met Bean kun je idd wel HEEL erg veel dingen doen!
Hoeveel Titanicjes zullen er komen?
niet naar mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef haakon het volgende:
ik heb em al afnaar wie moet ik hem sturen ?
9 uur ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:51 schreef mwaterl het volgende:
Ik heb een leuk ideeWat is de deadline?
net op tijdquote:
Ik dacht dat het 20.00 wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:06 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 25 minuten, snelllL!L
Weet ik veel, laat hem op een militair complex rondlopen, of in een scene van LOTR, of ergens in een Amerikaanse ghetto, of bij een stel hongernegers of wat dan ook!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:05 schreef shadowflash het volgende:
Inspiratieloos , sorry mensen , dan ben ik deze keer een brave stemmer
Hmmm als ik nog even snel ben.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik veel, laat hem op een militair complex rondlopen, of in een scene van LOTR, of ergens in een Amerikaanse ghetto, of bij een stel hongernegers of wat dan ook!
Knip, plak, klieder, kleur, verf, gum....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef shadowflash het volgende:
* haast haast haast *
Ik kijk niet op 2 minuten hoor.quote:
Prima.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:27 schreef Dottey het volgende:
ik ben der bijna.. secondjes werk.. (lees minuutje of zo)
je hebt hem al ..quote:
dat maken ze pas bekend na de stemmingsronde.quote:
Toch kan ik vaak zien welke ToT en Hajee gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat maken ze pas bekend na de stemmingsronde.
Zéker deze keer he!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch kan ik vaak zien welke ToT en Hajee gemaakt hebben
Ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:40 schreef Dottey het volgende:
ik vind de manier van stemmen zo best oke hoor..
Dank.quote:
eerder werd er nog gezegd over domme mensen en zulks..quote:
Hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
eerder werd er nog gezegd over domme mensen en zulks..
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dan wel weer geniaal!
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Pff, ik ben ook niet bijster origineel. Er kwam even wat tussen, en had dus geen tijd om shop af te maken![]()
Atlas check
Jezus check
[ afbeelding ]
Ik heb bij deze op 1 gestemd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen die op 5 stemt krijg een kusje.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef henkde_j het volgende:
Trouwens, de poster van 4 zoekt een date.
(ik ben dat niet)
Of een boontje met een mooie vrouw er in.quote:
Wut?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of een boontje met een mooie vrouw er in.
Dat is 7, Sjonnie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of een boontje met een mooie vrouw er in.
HOAX!!! Fok!kers zitten 24 uur per dag aan hun computer gekluisterd!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef onderjas het volgende:
Stemmen mensen, ik wil naar de kroeg!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef henkde_j het volgende:
Trouwens, de poster van 4 zoekt een date.
(ik ben dat niet)
Ik niet, heb zelfs geen kloons!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
HOAX!!! Fok!kers zitten 24 uur per dag aan hun computer gekluisterd!!!
niet, ik ga ook dalijk, zit ook te wachtenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
HOAX!!! Fok!kers zitten 24 uur per dag aan hun computer gekluisterd!!!
Ik ga ook zo...quote:
Da's knap, zeker als je bedenkt dat ik niet eens mee doe.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch kan ik vaak zien welke ToT en Hajee gemaakt hebben
op 7 om een date met bean princes:Pquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:10 schreef onderjas het volgende:
Zul je zien dat als er nog iemand stemt dat ze op eentje stemmen die nog geen stem heeft.
Met dit plaatje voorzie ik ongeveer 20 explosies. Wel een uitdagend plaatje dus om iets origineels te maken.quote:
Of fietsbanden die opgeblazen worden, of pogo-sticks, of stratenmaakster met drilboor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Met dit plaatje voorzie ik ongeveer 20 explosies. Wel een uitdagend plaatje dus om iets origineels te maken.
Nog nooit gedaan!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef kutkabouter het volgende:
ToT, ben jij een beetje goed met gifjes maken?
iemand hier dan? ik zuig namelijk aars daarinquote:
Pm me volgende keer even welke jij gemaakt hebt. Wordt het nog makkelijker om niet op jou te stemmen. Nu moest ik weer gokken.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pm me volgende keer even welke jij gemaakt hebt. Wordt het nog makkelijker om niet op jou te stemmen. Nu moest ik weer gokken.
Jaaaajaaaa zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pm me volgende keer even welke jij gemaakt hebt. Wordt het nog makkelijker om op jou te stemmen. Nu moest ik weer gokken.
Wat is er zo moeilijk aan het woordje "niet" ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jaaaajaaaa zo kan ik het ookhahahaha samenzweerders , schavuiten * balt vuist *
Oeps hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan het woordje "niet" ?
Is de volgende battle wel met dat zwartwitplaatje ? Kan ik vast wat proberen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:52 schreef ToT het volgende:
Kweenie, voor vanavond heb ik ff geen puf meer.
Vind ik goed en hopelijk volgen er dan nog wat meer deelnemers. Thanx !quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:56 schreef ToT het volgende:
Yup, die dus!
Deadline morgen 14.00 doen of zo?
Ja Hajee slowchat is verbodenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sssssssst, slowchat ist hier verboten !
Aardig van je maar ik sla vanavond maar even over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja Hajee slowchat is verboden
biertje ?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Aardig van je maar ik sla vanavond maar even over.
Dat is je geraden !quote:Op zondag 14 maart 2010 00:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, was de hele dag weg dus kon niet mee doen. Vandaag misschien maar weer
nice, alleen ik heb met de lasso tool iets uitgeknipt en in een nieuwe layer gezet, hoe krijg ik die selectie nu weer in het origineel?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef -Datdus- het volgende:
Mensjes zonder photoshop http://www.sumopaint.com/home/ is een goed alternatief!
Gratis en je kan het in je browser gebruiken
EDIT: lezen is moeilijkquote:Op zondag 14 maart 2010 11:24 schreef mista het volgende:
goedemorgen![]()
[..]
nice, alleen ik heb met de lasso tool iets uitgeknipt en in een nieuwe layer gezet, hoe krijg ik die selectie nu weer in het origineel?
weet nu niet precies wat ik heb gedaan maar het is geluktquote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
EDIT: lezen is moeilijk![]()
volgens mijn kan je wel ergens mergen?
Nice, maar Pixlr vind ik fijnerquote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef -Datdus- het volgende:
Mensjes zonder photoshop http://www.sumopaint.com/home/ is een goed alternatief!
Gratis en je kan het in je browser gebruiken
Dat wou ik net zeggen , al vind ik die sumo ook wel nice uitzien.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nice, maar Pixlr vind ik fijner
http://www.pixlr.com/editor/
Je je hebt er een paar, deze is ook wel goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen , al vind ik die sumo ook wel nice uitzien.
mag ik m naar jou sturen, dat jij hem voor mij doorstuurt naar de vrijwilliger? de wedstrijd begint om half 3 namelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Klaar, nu nog iemand hebben om naar toe te sturen
Vielen dank !quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Is het half 3 geworden? Dan offer ik me wel opStuur maar naar mij.
er aan houden..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef HaJee het volgende:
Houdt iedereen zich zo keurig aan het slowchatverbod of is hier gewoon bijna niemand ?
nope.. ik ben eens gestopt met uberslechte inzendingen postenquote:
-ik heb nix gezegd-quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Maringo het volgende:
Zo daar ben ik weer.... Dottey, nog bedankt voor het overnemen van de challenge.
Alle drie grappig, nummer 2 het mooist gemaakt, nummer 2 dus!
Nee gisteren.. nam ik hem over.quote:
Your welcome..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Maringo het volgende:
Zo daar ben ik weer.... Dottey, nog bedankt voor het overnemen van de challenge.
dat dacht ik al..quote:
paleis op de achtergrond zette je ook niet aan het denken?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:00 schreef onderjas het volgende:
Oh, zie nu pas dat bernard op die foto staat.
Bedankt Guitar JJ !quote:Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Congratz HaJee![]()
---
mista
[ afbeelding ]
GuitarJJ
[ afbeelding ]
HaJee = winner
[ afbeelding ]
Vergeet de witte anjer niet en het "Duitse accent"quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
paleis op de achtergrond zette je ook niet aan het denken?
Oh ja, nu je het zegt zie ik hem idd. Ben nog beetje brak van gister.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
paleis op de achtergrond zette je ook niet aan het denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |