quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:44 schreef Dottey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik dusquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
een kale gast..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef maok het volgende:
Gefeliciteerd![]()
[..]
Dat was ik dus
Hadden jullie trouwens gezien wie er in het lijstje rechtsonder zit?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:50 schreef Dottey het volgende:
[..]Ik heb geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* doet ToT over z'n bol aaien * sorry![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:53 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zegt zakelijk
Wilt de winnaar een nieuwe foto plaatsen zodat de nieuwe battle kan starten?
bij mij niet..quote:
Ik verwacht minimaal 2x een "this is spartaah!"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze
Deadline: 17.30 (?)
Inleveren: Maringo.
ik zal hem in deze OP erbij zetten.. Thanksquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:56 schreef henkde_j het volgende:
Misschien een goede bron voor foto's
http://www.flickr.com/photos/nationaalarchief/
(zakelijke tvp)
of www.worth1000.comquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:56 schreef henkde_j het volgende:
Misschien een goede bron voor foto's
http://www.flickr.com/photos/nationaalarchief/
(zakelijke tvp)
Jahquote:
Nou ja, een van de grappen mislukt (als niemand hem herkend)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Of "Kick the ginger"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal 2x een "this is spartaah!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |