nee een win/win is als iedereen behoefte heeft aan deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de grap![]()
De winnaar komt nooit meer terug, de mensen die wel terugkomen krijgen permban.
Win/win
Je mag wel kijken maar niets zeggen op het forum/fotoboek/fpquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef PiRANiA het volgende:
Het langste neit posten of het langste niet kijken? En telt de FP mee?
Ja, dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag wel kijken maar niets zeggen op het forum/fotoboek/fp
quote:
Dan ben ik jarig!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef JanPiraat het volgende:
17 maart ook echt pas beginnen zo verslaafd ben je nou
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef appeltjap het volgende:
Dus wie het eerste weer post verliest of gaan daarna de andere nog door om de eerste plek?
Mag ik die O zijn die het wel kan dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
PAUL PAUL HE'S THE MAN
IF HE CAN'T DO IT O ONE CAN![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |