Heus niet. Even kijk hoelang ik er over zou doen om bij Stoep te komen.quote:
Ik doe er niet zo lang over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet. Even kijk hoelang ik er over zou doen om in Lisse te komen.
Voor een niet-babyface heb je dat toch wel over?quote:
Als ik naar jou ga dan moet ik met de bus en dan word ik misselijk. Bij naatje heb ik genoeg aan de treinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor een niet-babyface heb je dat toch wel over?
En hoelang naar Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet. Even kijk hoelang ik er over zou doen om bij Stoep te komen.
Ik lees meequote:
Ik ben niet gezelligquote:
Nee hoor, over een uurtje of 4 ben ik zo extreem sjaggoquote:
Nou en?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, over een uurtje of 4 ben ik zo extreem sjaggo
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HUPPEL, HUPPEL! IK HEB ZE TERUGGEPAKT!
HM is daar al sinds gisteravond naartoe aan het werken, over een uur of 4 zal het op een hoogtepunt zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:53 schreef justmattie het volgende:
Wat is er over 4 uur voor bijzonders aan de hand waardoor HM sjaggo wordt ?
Ons tekstueel gerickrolledquote:
quote:
Mij niet, ik stond nog in de badkamer.quote:
Jawel, jou ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij niet, ik stond nog in de badkamer.
Ik moet hier echt eens voorstellen over te stappen naar een andere provider, deze verbinding is echt rampzalig...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met Grabit, uTorrent en Soulseek aan
Nee, ik hoorde Ez alleen lachen.quote:
Ik niet.quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde Ez alleen lachen.
Hij staat in mijn FoBoquote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:02 schreef justmattie het volgende:
Ow kut ik zou 16:00 bij mn vriendin zijn. Tot sinas
Om de kosten hoef je het niet te latenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet hier echt eens voorstellen over te stappen naar een andere provider, deze verbinding is echt rampzalig...
Ik moet het op mijn werk eens proberen, glasvezelquote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee, daarom juist.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Om de kosten hoef je het niet te laten![]()
Dat kan lieverquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore Ez nogsteeds lief aankijkt
Waarom wil je mij rickroll;en?quote:
Hij is goed hequote:
Ik krijg bart nog wel een keer te pakkenquote:
Dan worden Raph en ik jaloers.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg bart nog wel een keer te pakken
niet op die manier schatquote:
Succes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
ik ga even kijken of ik de pomp kan halen
Wat een boefje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben ook al een zwakkeling, ik zit nu weer achter de PC, terwijl ik eick niet meer mag
een SEX SC in ELF die gedomineerd wordt door PUBersquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef justmattie het volgende:
Ah vermakelijke sc met de twee pubers
Jep. Net nogquote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een SEX SC in ELF die gedomineerd wordt door PUBers
De romantiekquote:
Haha, je weet zelluf. Nog Club Noa vanavond?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:25 schreef justmattie het volgende:
Jij hier.....
Nee manquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, je weet zelluf. Nog Club Noa vanavond?
Noaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, je weet zelluf. Nog Club Noa vanavond?
Ik voel me burgerlijk.quote:
Jij gaat anders naar Fire?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee manvanavond niet op stap ik ga een beetje normale tijd op bed vanavond en anders werd het geen Noa
Breezerboys bedoel jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |