Ik ook dus.quote:
Die wil ik nog zienquote:
Feestje van een vriendinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
vroeg naar bed denk ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zoek je ruzie?quote:
Fast and Furious kijken en spaghetti eten bij Ez en DW!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Underworld - Born slippyquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Fast and Furious kijken en spaghetti eten bij Ez en DW!![]()
![]()
Koken voor Erwin en Ez.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die moet ik niet vergeten mee te nemen dinsdag.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Want drukke week gehadquote:
spaghettiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Fast and Furious kijken en spaghetti eten bij Ez en DW!![]()
![]()
Dat ookquote:
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die moet ik niet vergeten mee te nemen dinsdag.
Ik krijg vodka als beloning.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt er echt veel zin in of niet?
Hmm jij, ik Johnny en Kate.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die moet ik niet vergeten mee te nemen dinsdag.
Jij mag ook wel komen hoorquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm jij, ik Johnny en Kate.
Uhm ik denk dat jij dinsdag vastgebonden en opgesloten in purm zit
lege tank, lege portemonnee, lastige eilandhopperquote:
Ik weet ;tquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lege tank, lege portemonnee, lastige eilandhopper
Doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
Boh, mijn moeder viert vanavond pas haar verjaardag. Ik kan gewoon naar Purmerend toe.
Nu de durf nog vindenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
Boh, mijn moeder viert vanavond pas haar verjaardag. Ik kan gewoon naar Purmerend toe.
We komen je wel ophalen.quote:
Je wordt ook weer thuisgebracht. Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemkleding mee.quote:
Ik dacht alleen een schone onderbroek.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wordt ook weer thuisgebracht. Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemkleding mee.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wordt ook weer thuisgebracht. Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemkleding mee.
Is ook goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht alleen een schone onderbroek.
PM je adres. Dan komen we je halen. En dat is geen bluf.quote:
Hm. Dilemma, dilemma.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PM je adres. Dan komen we je halen. En dat is geen bluf.
Werkt dat ook als ik mn adres PMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PM je adres. Dan komen we je halen. En dat is geen bluf.
Heet jij Stoep?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werkt dat ook als ik mn adres PM
WIj hebben jouw adres al.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werkt dat ook als ik mn adres PM
quote:
Het gaat m niet worden Bart, denk ik zoquote:
Hey, ik heb PM.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Het gaat m niet worden Bart, denk ik zo![]()
Goed plan. Tot zoquote:
Hm, niet van Stoepquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |