Jawel, is leuk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
stoep niet klote met de tt joh![]()
[ afbeelding ]
quote:
Maar nee, mevrouw bleef warm binnen zittenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet wel wanneer mijn pappa jarig isDan had ik ook jarig moeten zijn
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:09 schreef DeLuna het volgende:
Mijn papa is kut, die verdient helemaal geen verjaardag.
Mijn papa is was 3 dagen voor mij jarigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet wel wanneer mijn pappa jarig isDan had ik ook jarig moeten zijn
Luie neger hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar nee, mevrouw bleef warm binnen zitten
Ik wil ookquote:
Hey ik zag gisteren een foto van jou met op je wang Chai.quote:
Haat jij mij nu ook?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey ik zag gisteren een foto van jou met op je wang Chai.![]()
Nee hoor, ik zag alleen die foto en ik weet alleen iets met Mozy, verder geen ideeee waar het over ging.quote:
Harteloos van je.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag alleen die foto en ik weet alleen iets met Mozy, verder geen ideeee waar het over ging.
hoi, ga eens echt bier zuipen.quote:
Mm.. ik ook niet echt. Ik kwam daar ooit weleens en Mozy ook Alleen toen Mozy vond het daar niet leuk meer en ging weg. En toen waren ze ook niet zo aardig tegen mij meer , maar wist niet dat de haat nog zo hoog zat dat er zo gepost moest worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag alleen die foto en ik weet alleen iets met Mozy, verder geen ideeee waar het over ging.
Ik kom daar nog niet zo lang, dusja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm.. ik ook niet echt. Ik kwam daar ooit weleens en Mozy ook Alleen toen Mozy vond het daar niet leuk meer en ging weg. En toen waren ze ook niet zo aardig tegen mij meer , maar wist niet dat de haat nog zo hoog zat dat er zo gepost moest worden.
Precies.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want neutraal zijn geen gevoelens en haatgevoelens bewijzen dat je een hart hebt.
Oh. Mag ik ook zeggen dat ik je wel mag? Want dan heb ik ook een hartquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want neutraal zijn geen gevoelens en haatgevoelens bewijzen dat je een hart hebt.
Oke is goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh. Mag ik ook zeggen dat ik je wel mag? Want dan heb ik ook een hart
Jawel!quote:
Die is goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ik luister Underworld.
Ik ook dus.quote:
Die wil ik nog zienquote:
Feestje van een vriendinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
vroeg naar bed denk ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zoek je ruzie?quote:
Fast and Furious kijken en spaghetti eten bij Ez en DW!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Underworld - Born slippyquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Fast and Furious kijken en spaghetti eten bij Ez en DW!![]()
![]()
Koken voor Erwin en Ez.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die moet ik niet vergeten mee te nemen dinsdag.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Want drukke week gehadquote:
spaghettiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Fast and Furious kijken en spaghetti eten bij Ez en DW!![]()
![]()
Dat ookquote:
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die moet ik niet vergeten mee te nemen dinsdag.
Ik krijg vodka als beloning.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt er echt veel zin in of niet?
Hmm jij, ik Johnny en Kate.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die moet ik niet vergeten mee te nemen dinsdag.
Jij mag ook wel komen hoorquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm jij, ik Johnny en Kate.
Uhm ik denk dat jij dinsdag vastgebonden en opgesloten in purm zit
lege tank, lege portemonnee, lastige eilandhopperquote:
Ik weet ;tquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lege tank, lege portemonnee, lastige eilandhopper
Doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
Boh, mijn moeder viert vanavond pas haar verjaardag. Ik kan gewoon naar Purmerend toe.
Nu de durf nog vindenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
Boh, mijn moeder viert vanavond pas haar verjaardag. Ik kan gewoon naar Purmerend toe.
We komen je wel ophalen.quote:
Je wordt ook weer thuisgebracht. Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemkleding mee.quote:
Ik dacht alleen een schone onderbroek.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wordt ook weer thuisgebracht. Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemkleding mee.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wordt ook weer thuisgebracht. Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemkleding mee.
Is ook goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht alleen een schone onderbroek.
PM je adres. Dan komen we je halen. En dat is geen bluf.quote:
Hm. Dilemma, dilemma.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PM je adres. Dan komen we je halen. En dat is geen bluf.
Werkt dat ook als ik mn adres PMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PM je adres. Dan komen we je halen. En dat is geen bluf.
Heet jij Stoep?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werkt dat ook als ik mn adres PM
WIj hebben jouw adres al.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werkt dat ook als ik mn adres PM
quote:
Het gaat m niet worden Bart, denk ik zoquote:
Hey, ik heb PM.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Het gaat m niet worden Bart, denk ik zo![]()
Goed plan. Tot zoquote:
Hm, niet van Stoepquote:
quote:
Heus niet. Even kijk hoelang ik er over zou doen om bij Stoep te komen.quote:
Ik doe er niet zo lang over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet. Even kijk hoelang ik er over zou doen om in Lisse te komen.
Voor een niet-babyface heb je dat toch wel over?quote:
Als ik naar jou ga dan moet ik met de bus en dan word ik misselijk. Bij naatje heb ik genoeg aan de treinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor een niet-babyface heb je dat toch wel over?
En hoelang naar Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet. Even kijk hoelang ik er over zou doen om bij Stoep te komen.
Ik lees meequote:
Ik ben niet gezelligquote:
Nee hoor, over een uurtje of 4 ben ik zo extreem sjaggoquote:
Nou en?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, over een uurtje of 4 ben ik zo extreem sjaggo
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HUPPEL, HUPPEL! IK HEB ZE TERUGGEPAKT!
HM is daar al sinds gisteravond naartoe aan het werken, over een uur of 4 zal het op een hoogtepunt zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:53 schreef justmattie het volgende:
Wat is er over 4 uur voor bijzonders aan de hand waardoor HM sjaggo wordt ?
Ons tekstueel gerickrolledquote:
quote:
Mij niet, ik stond nog in de badkamer.quote:
Jawel, jou ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij niet, ik stond nog in de badkamer.
Ik moet hier echt eens voorstellen over te stappen naar een andere provider, deze verbinding is echt rampzalig...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met Grabit, uTorrent en Soulseek aan
Nee, ik hoorde Ez alleen lachen.quote:
Ik niet.quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde Ez alleen lachen.
Hij staat in mijn FoBoquote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|