Secondquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Flugel83 het volgende:
Aah daar hoopte ik al op, thanks voor de bevestiging Merkie. Wordt mijn eerste afstap van de Nokia sinds minimaal 10 trouwe jaren
.
Heb je er toch al een besteld BasNijmegen? Waar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Pff wat duurt dat wachten toch lang
Ja ik ga er ook van afstappen. Al moet ik wel zeggen dat ik tussendoor een iPhone heb gehad en nog een SE850i. Maar heb al even met de Legend mogen spelen en ik denk dat het alleen maar beter wordtquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Flugel83 het volgende:
Aah daar hoopte ik al op, thanks voor de bevestiging Merkie. Wordt mijn eerste afstap van de Nokia sinds minimaal 10 trouwe jaren
.
Nee nog niet besteld, maar wachten tot ik 'm kan bestellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:14 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je er toch al een besteld BasNijmegen? Waar?
[..]
Ja ik ga er ook van afstappen. Al moet ik wel zeggen dat ik tussendoor een iPhone heb gehad en nog een SE850i. Maar heb al even met de Legend mogen spelen en ik denk dat het alleen maar beter wordt
En anders gewoon een turkse telefoonwinkel inlopen (die heb je overal toch?) en anders een telecom/mediagigantquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek nu een leuke protective case voor de Desire.
Nja, ik twijfel ook om zo'n full body van Zagg (Invisible Shield) te plakken.. maar ik zag deze bij PDAShop voor 25 EU alleen wel zo'n riem ding..quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
En anders gewoon een turkse telefoonwinkel inlopen (die heb je overal toch?) en anders een telecom/mediagigant
Deze X10 wel:quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
De X10 vind ik zo ontzettend mooi er uit zien, maar geen toetsenbord vind ik wel erg jammer.
Tja, wat niet?quote:Wat zijn trouwens de voordelen van Android tegenover WM?
Ja die had ik ook al gezien, maar niet mijn ding. Liever de gewone X10.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze X10 wel:
[ afbeelding ]
[..]
Tja, wat niet?
Linux > Windows.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat zijn trouwens de voordelen van Android tegenover WM?
En:quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Linux > Windows.
Meer hoef ik niet te zeggen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
!
Gmail!
FF > Chrome
MAC > Windows
Android > Iphone![]()
!
welkom bij de club met begeerlijke wachtendenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Eerste bootscherm goed vervangen, en de launcher inmiddels ook
hmmm maakt me niet heel veel uit hoor maar ik dacht dat die voorwaarden zo waren in de wet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:16 schreef Dionysiou het volgende:
Nope.. geld word vooraf de levering afgeschreven..
Maar dat hoef jij dan toch niet te betalen als zij dat hebben uitgezet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Devolution het volgende:
Gister mn rekening van Vodafone ontvangen.. 180 euroHebben ze mijn internetblox uitgezet, al snap ik niet waarom. Daardoor had ik 125 euro aan datakosten
Ga jij ook je android themen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:02 schreef lekzzz het volgende:
[..]
welkom bij de club met begeerlijke wachtenden
Ik zie trouwens net dat pdashop al geld van m'n CC heeft afgeschreven, dit terwijl ik m'n Desire nog niet eens in huis heb. Dit mg toch pas als het pakketje is afgeleverd?
quote:
Het gaat mij om de uitdaging, oh en ik heb niet Sense UIquote:
zal een foutje zijn, gewoon ff bellen. tenzij je bundel uit is gezet omdat je 3x boven de FUP bent gekomen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Devolution het volgende:
Gister mn rekening van Vodafone ontvangen.. 180 euroHebben ze mijn internetblox uitgezet, al snap ik niet waarom. Daardoor had ik 125 euro aan datakosten
Dat mag toch niet zonder je in te lichten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
zal een foutje zijn, gewoon ff bellen. tenzij je bundel uit is gezet omdat je 3x boven de FUP bent gekomen!
Nee, ik heb een tijd geleden een verlenging van mijn abbo aangevraagd. Ofja, ik werd gebeld door Vodafone met een aanbieding. Ik dacht dat ik toen nadrukkelijk heb gezegd dat het belangrijkste was dat ik kon internetten zonder hoge kosten (hiervoor had ik Vodafone Internet Blox en dat wilde ik behouden). Nu blijkt dus dat ik een ondernemersbundel (?) heb en dat je daar geen Blox bij kan nemenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
zal een foutje zijn, gewoon ff bellen. tenzij je bundel uit is gezet omdat je 3x boven de FUP bent gekomen!
mmm vervelend!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tijd geleden een verlenging van mijn abbo aangevraagd. Ofja, ik werd gebeld door Vodafone met een aanbieding. Ik dacht dat ik toen nadrukkelijk heb gezegd dat het belangrijkste was dat ik kon internetten zonder hoge kosten (hiervoor had ik Vodafone Internet Blox en dat wilde ik behouden). Nu blijkt dus dat ik een ondernemersbundel (?) heb en dat je daar geen Blox bij kan nemen
Toch maar eens contact opnemen met Vodafone dan.
Wat een uitgebreide blogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef -Datdus- het volgende:
Android!ik ga zeker de desire halen als hij uit is.
![]()
ik heb trouwens een nieuw android blog ondekt
Komt misschien nog wat nuttige info op!
Niet zo spammenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef -Datdus- het volgende:
Android!ik ga zeker de desire halen als hij uit is.
![]()
ik heb trouwens een nieuw android blog ondekt
Komt misschien nog wat nuttige info op!
Niet persoonlijk wel via via.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat een uitgebreide blog
Het zou me niet verbazen als jij die blogger kent.
Eerder toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Kwam de Desire nou de 22e april uit?
De legend is al uit hoor, Desire wordt 9 aprilquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:57 schreef Pandora73 het volgende:
8 april Legend, 9 april Desire als ik het me goed herinner van eerder in deze reeks.
Oeps sorry, dat ging om de SE X10, die kwam op 8 april.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
De legend is al uit hoor, Desire wordt 9 april
haha kan gebeuren hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:54 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oeps sorry, dat ging om de SE X10, die kwam op 8 april.
kan je de instelling van je scherm niet een klein beetje aanpassen en het dan proberen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef Mirjam het volgende:
hmm, kunnen jullie met jullie telefoons barcodes van jullie laptopscherm scannen?
hij vindt m'ns cherm kennelijk te fel, dus kan niks met deze codeshttp://www.androidplanet.(...)zou-moeten-proberen/
Jeequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
*meldt*
ik heb sinds gisteren een samsung galaxy spica, mét android.
da's wennen zeg!
hebben jullie tips voor me, die ik zeker ff moet doen?
wat ik erg mis is een goeie melding als je een sms hebt of gemiste oproep, valt daar nog at mee te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |