Linux > Windows.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat zijn trouwens de voordelen van Android tegenover WM?
En:quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Linux > Windows.
Meer hoef ik niet te zeggen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
!
Gmail!
FF > Chrome
MAC > Windows
Android > Iphone![]()
!
welkom bij de club met begeerlijke wachtendenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Eerste bootscherm goed vervangen, en de launcher inmiddels ook
hmmm maakt me niet heel veel uit hoor maar ik dacht dat die voorwaarden zo waren in de wet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:16 schreef Dionysiou het volgende:
Nope.. geld word vooraf de levering afgeschreven..
Maar dat hoef jij dan toch niet te betalen als zij dat hebben uitgezet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Devolution het volgende:
Gister mn rekening van Vodafone ontvangen.. 180 euroHebben ze mijn internetblox uitgezet, al snap ik niet waarom. Daardoor had ik 125 euro aan datakosten
Ga jij ook je android themen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:02 schreef lekzzz het volgende:
[..]
welkom bij de club met begeerlijke wachtenden
Ik zie trouwens net dat pdashop al geld van m'n CC heeft afgeschreven, dit terwijl ik m'n Desire nog niet eens in huis heb. Dit mg toch pas als het pakketje is afgeleverd?
quote:
Het gaat mij om de uitdaging, oh en ik heb niet Sense UIquote:
zal een foutje zijn, gewoon ff bellen. tenzij je bundel uit is gezet omdat je 3x boven de FUP bent gekomen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Devolution het volgende:
Gister mn rekening van Vodafone ontvangen.. 180 euroHebben ze mijn internetblox uitgezet, al snap ik niet waarom. Daardoor had ik 125 euro aan datakosten
Dat mag toch niet zonder je in te lichten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
zal een foutje zijn, gewoon ff bellen. tenzij je bundel uit is gezet omdat je 3x boven de FUP bent gekomen!
Nee, ik heb een tijd geleden een verlenging van mijn abbo aangevraagd. Ofja, ik werd gebeld door Vodafone met een aanbieding. Ik dacht dat ik toen nadrukkelijk heb gezegd dat het belangrijkste was dat ik kon internetten zonder hoge kosten (hiervoor had ik Vodafone Internet Blox en dat wilde ik behouden). Nu blijkt dus dat ik een ondernemersbundel (?) heb en dat je daar geen Blox bij kan nemenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
zal een foutje zijn, gewoon ff bellen. tenzij je bundel uit is gezet omdat je 3x boven de FUP bent gekomen!
mmm vervelend!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tijd geleden een verlenging van mijn abbo aangevraagd. Ofja, ik werd gebeld door Vodafone met een aanbieding. Ik dacht dat ik toen nadrukkelijk heb gezegd dat het belangrijkste was dat ik kon internetten zonder hoge kosten (hiervoor had ik Vodafone Internet Blox en dat wilde ik behouden). Nu blijkt dus dat ik een ondernemersbundel (?) heb en dat je daar geen Blox bij kan nemen
Toch maar eens contact opnemen met Vodafone dan.
Wat een uitgebreide blogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef -Datdus- het volgende:
Android!ik ga zeker de desire halen als hij uit is.
![]()
ik heb trouwens een nieuw android blog ondekt
Komt misschien nog wat nuttige info op!
Niet zo spammenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef -Datdus- het volgende:
Android!ik ga zeker de desire halen als hij uit is.
![]()
ik heb trouwens een nieuw android blog ondekt
Komt misschien nog wat nuttige info op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |