Erg vervelend idd! Bedankt voor de link, hier staan mooi wat mogelijkheden bij elkaar. Ik hoop dat ik iets voor elkaar kan krijgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:21 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Eén van de redenen waarom ik nog geen Android telefoon heb gekocht. Hier staan wat mogelijke oplossingen: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=1386
Nog niets besteld, maar zodra we de datum naderen dat hij geleverd gaat worden ga ik eens goed kijken in combinatie met welk abbo het handig uitpakt. En ik ga uiteraard voor de bruinequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ook, heb je trouwens Silver of Brown besteld svefn?
dat zou wel fijn zijn jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:01 schreef gday het volgende:
[..]
2 keer?Hij zou er echt 1 keer in moeten staan ... ik heb er in ieder geval maar 1 versie op gezet. Blijf je er 2 zien?
[..]
Ja, dat is een beetje jammer inderdaad. Ik heb wel een aantal waarschuwingen gehad afgelopen weekend voor een paar buien.Vrijdag en zaterdag is het weer zo ver!
[..]
Suggesties voor verbeteringen e.d. hoor ik graag.Ik ben stilaan begonnen aan een widget naar aanleiding van verzoeken die ik heb gekregen.
Secondquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Flugel83 het volgende:
Aah daar hoopte ik al op, thanks voor de bevestiging Merkie. Wordt mijn eerste afstap van de Nokia sinds minimaal 10 trouwe jaren
.
Heb je er toch al een besteld BasNijmegen? Waar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Pff wat duurt dat wachten toch lang
Ja ik ga er ook van afstappen. Al moet ik wel zeggen dat ik tussendoor een iPhone heb gehad en nog een SE850i. Maar heb al even met de Legend mogen spelen en ik denk dat het alleen maar beter wordtquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Flugel83 het volgende:
Aah daar hoopte ik al op, thanks voor de bevestiging Merkie. Wordt mijn eerste afstap van de Nokia sinds minimaal 10 trouwe jaren
.
Nee nog niet besteld, maar wachten tot ik 'm kan bestellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:14 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je er toch al een besteld BasNijmegen? Waar?
[..]
Ja ik ga er ook van afstappen. Al moet ik wel zeggen dat ik tussendoor een iPhone heb gehad en nog een SE850i. Maar heb al even met de Legend mogen spelen en ik denk dat het alleen maar beter wordt
En anders gewoon een turkse telefoonwinkel inlopen (die heb je overal toch?) en anders een telecom/mediagigantquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek nu een leuke protective case voor de Desire.
Nja, ik twijfel ook om zo'n full body van Zagg (Invisible Shield) te plakken.. maar ik zag deze bij PDAShop voor 25 EU alleen wel zo'n riem ding..quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
En anders gewoon een turkse telefoonwinkel inlopen (die heb je overal toch?) en anders een telecom/mediagigant
Deze X10 wel:quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
De X10 vind ik zo ontzettend mooi er uit zien, maar geen toetsenbord vind ik wel erg jammer.
Tja, wat niet?quote:Wat zijn trouwens de voordelen van Android tegenover WM?
Ja die had ik ook al gezien, maar niet mijn ding. Liever de gewone X10.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze X10 wel:
[ afbeelding ]
[..]
Tja, wat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |