quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
De rest van mijn familie kan beamen dat ik een lieve jongen ben geweest.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar zal je zus waarschijnlijk heel anders over denken!
Jij was natuurlijk de lieveling van de familie. Jou konden ze het nooit kwalijk nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De rest van mijn familie kan beamen dat ik een lieve jongen ben geweest.
Nee, dat was mijn zusje. Verwend nest, altijd maar voorgetrokken. Maar dat is altijd zo met het jongste kind, volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk de lieveling van de familie. Jou konden ze het nooit kwalijk nemen?
Mijn broertje dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn zusje. Verwend nest, altijd maar voorgetrokken. Maar dat is altijd zo met het jongste kind, volgens mij.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je nog geen bewijs genoeg gehad.
Ik wou zeggen kusje op je hoofd, maar dat is geen diss. Dan maar een bitchslap.gif.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen kusje op je hoofd, maar dat is geen diss. Dan maar een bitchslap.gif.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je die allemaal vandaan zeg.
Uitslapenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef wikwakka2 het volgende:![]()
Ik ben moe. Vanavond voor het eerst in weken echt uitslapen.
Ik had het nodig, ik heb anders echt moeite met 10,5 uur slaap te halen hoor, is me in maanden niet geluktquote:
Nou vooruit, dan mag het.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had het nodig, ik heb anders echt moeite met 10,5 uur slaap te halen hoor, is me in maanden niet gelukt![]()
How;s your health?
Jij zou 10,5 uur moeten slapenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag het.![]()
Nogsteeds niet goed. Maar ik heb dan ook 9 uur per dag gewerkt de afgelopen week, dus tijd om uit te zieken heb ik niet gehad. Daar is het weekend voor nu.
Ik zou het bijna vreemd vinden, ware het niet dat je niks aan je dromen kan doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Heuy Rookert, ik droomde vandaag, dat ik een interessante politieke discussie met jou had op Fok!.![]()
Het is wel vreemd, dromen over Fokquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef Rookert het volgende:
Dromen over FOK!![]()
Maar ach, het kan erger![]()
Ik denk dat hij wel redelijk wat kans maakt, tenzij natuurlijk ineens de publieke opinie zich tegen hem keert. Maar ik wacht zeg maar eerst de peiling af.quote:Wat denk je van Job Cohen trouwens en zijn kansen?
quote:Cohen favoriet boven Balkenende en Wilders
Uitgegeven: 12 maart 2010 19:23
Laatst gewijzigd: 13 maart 2010 08:24
HILVERSUM - Job Cohen is voor 52 procent van de Nederlanders favoriet voor het premierschap.
© ANP
Dat blijkt uit peilingen van vrijdag van EenVandaag en Maurice de Hond.
In de peiling van EenVandaag is Cohen bij 52 procent van de Nederlanders favoriet voor het premierschap.
Jan Peter Balkenende en Geert Wilders kunnen 'slechts' rekenen op respectievelijk 17 en 15 procent, wanneer de ondervraagden de namen van de drie politici voorgelegd krijgen.
Dat zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel vreemd, dromen over Fok![]()
[..]
Ik denk dat hij wel redelijk wat kans maakt, tenzij natuurlijk ineens de publieke opinie zich tegen hem keert. Maar ik wacht zeg maar eerst de peiling af.
Hoewel dit wel opvallend was:
[..]
Ik ga hard chillen en dan morgen weer wat studie, even uitrusten enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef IHVK het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga aan de studie denk ik.
Ik ook. Nog twee tentamens te gaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef IHVK het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga aan de studie denk ik.
Precies, ik hoop dat hem lukt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zeker
Ik denk dat hij wel de bruggenbouwer kan zijn waar mensen op zitten te wachten. Balkenende heeft zijn verleden van falen tegen zich, Geert Wilders schreeuwt en wijst teveel, terwijl Cohen de mensen bij elkaar kan houden. Denk dat we meer hebben aan verbroedering dan scheiding in deze dagen
Klopt, hij schijnt alleen niet een goed debater te zijn, maar daar wordt nu vast al aan gesleuteld, ben benieuwd naar zijn eerste optredenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies, ik hoop dat hem lukt.![]()
En een softie is hij volgens mij niet, dus de problemen zullen dan hopelijk ook tegelijkertijd aangepakt worden.
We zullen zien.
Hij wil niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Kon ons aller vrind Pechtold maar premier worden.
Volgens mij wordt hij wel een beetje snel kwaad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, hij schijnt alleen niet een goed debater te zijn, maar daar wordt nu vast al aan gesleuteld, ben benieuwd naar zijn eerste optredenIk was niet zo PvdA, maar als ik zo de kandidaten nu zie en weet dat Pechthold geen premier wil worden lijkt me Cohen veruit het meest geschikt
Dat metquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij wel een beetje snel kwaad.![]()
Zo kwam hij over bij P&W in ieder geval. Ben ook benieuwd naar het eerste echte debat.
Heeft ie bij Minerva gezeten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef IHVK het volgende:
Minervanen als premier vind ik niet kunnen hoor eigenlijk.
Heb ik ook gedaan vannacht!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij zou 10,5 uur moeten slapenHeb je 45 uur gedraaid terwijl je ziek bent?
Respect hoor..en ga vooral slapen
*je hoofd-grap*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef Rookert het volgende:
Groningen is wel een toffe stad, alles daarbuiten is alleen doods
Pechthold he. Niet Cohen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heeft ie bij Minerva gezeten?![]()
Mijn neef was vroeger penningmeester van Minerva, teveel geld gaat daar in om
Echt he, raar mens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat metCiska Dresselhuys
?
Van mij mocht ie, echt verschrikkelijk zuur wijf is dat
Lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:31 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan vannacht!Ja, net nieuwe baan, dus ik vind dat ik geen tijd had om ziek te zijn.
hoofdredactrice van Opzij, een feministisch maandblad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zij?
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik haar ook wel eens op de tv gezien. Feminist of zo?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoofdredactrice van Opzij, een feministisch maandblad.
Jup. Ze zij dat Hans van Mierlo echt heel knap was vroeger. Waarna Jeroen Pauw zei dat dat een seksistische opmerking is. :')
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoofdredactrice van Opzij, een feministisch maandblad.
Jup. Ze zij dat Hans van Mierlo echt heel knap was vroeger. Waarna Jeroen Pauw zei dat dat een seksistische opmerking is.
ok sorry hoor wikkiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stel je vraag nou gewoon eens gelijk...
shift trace/calc, 5 - intersect.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok sorry hoor wikkie![]()
hoe doe ik intersect
die had ik al gezien, maar het lukt niet met dat..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef IHVK het volgende:
http://www.scribd.com/doc/103714/Functies-met-TI-84-plus-deel-1
Dat is toch alleen voor Casio?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoek calc eens bij de knopjes dan.
Shift + trace.
oh, ik had al heel lang gezocht hoor, zag calc gewoon niet boven trace staanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoek calc eens bij de knopjes dan.
Shift + trace.
2nd dus...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh, ik had al heel lang gezocht hoor, zag calc gewoon niet boven trace staan
en wat is shift?
Ze vind je koekjes niet lekker?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou koekjes gaan bakken maar nu heeft mijn moeder de oven bewerkt met zo'n schoonmaakspul dat minstens 24 uur moet inwerken. En ze wist dat ik de oven zou gebruiken.
Een van de twee curves selecteren. En dan daarna de tweede. Je wil toch weten waar ze intersecten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dan staat er: first curve?
wat moet ik dan doen?
Als je uit huis bent, heb je daar nooit meer last van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou koekjes gaan bakken maar nu heeft mijn moeder de oven bewerkt met zo'n schoonmaakspul dat minstens 24 uur moet inwerken. En ze wist dat ik de oven zou gebruiken.
Is het een stille hint?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Nu ik ben begonnen met school kan dat niet meer. Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je uit huis bent, heb je daar nooit meer last van.
Nee, ze vind mijn koekjes ook lekker heur.quote:
met heel vaak op enter klikken kom ik op het juiste antwoord, ik snap het nog niet helemaal, maar toch bedankt, ik zal nooit meer dom tegen je doen, beste Wik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een van de twee curves selecteren. En dan daarna de tweede. Je wil toch weten waar ze intersecten?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ik ben begonnen met school kan dat niet meer. Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten.
[..]
Nee, ze vind mijn koekjes ook lekker heur.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zal nooit meer dom tegen je doen, beste Wik.
hier de hele dag leren.quote:
Ik studeer toch ook en woon niet thus?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ik ben begonnen met school kan dat niet meer. Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten.
[..]
Nee, ze vind mijn koekjes ook lekker heur.
Welke smiley is dat? Ik zie 'm namelijk niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
(dat je bent begonnen met school)
Ik had vanochtend moeten beginnen, maar ben echt nog steeds bekaf na twee weken lang een paar uur per dag te studerenquote:
twee duimen opstekende smiley.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke smiley is dat? Ik zie 'm namelijk niet.![]()
Weten jullie trouwens hoe ik weer smileys kan zien? Ik kan niks vinden bij opties.
Ja maar mijn opleiding is duur, dat heb k toch al verteld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik studeer toch ook en woon niet thus?
Haal je browsercache leeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke smiley is dat? Ik zie 'm namelijk niet.![]()
Weten jullie trouwens hoe ik weer smileys kan zien? Ik kan niks vinden bij opties.
Bikkel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend moeten beginnen, maar ben echt nog steeds bekaf na twee weken lang een paar uur per dag te studeren.
Doe dat. Thuis zitten is echt boring. Ik wil ook naar dorp (zo noemen wij het centrum hierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:11 schreef IHVK het volgende:
Of moet ik even naar de stad met een vriend die me net belt. hmm.
Hét dorp.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe dat. Thuis zitten is echt boring. Ik wil ook naar dorp (zo noemen wij het centrum hier)
Volgens mij wel. Maar ik denk dat het aan de instellingen ligt want PI's zie ik wel gewoon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ccleaner op je computer staan?
Lol.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe dat. Thuis zitten is echt boring. Ik wil ook naar dorp (zo noemen wij het centrum hier)
Doe dat gewoon als het studeren geen haast heeft.. kun je je straks ook weer beter concentrerenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:11 schreef IHVK het volgende:
Of moet ik even naar de stad met een vriend die me net belt. hmm.
Nee! Wij zeggen naar dorp (wanneer we het centrum bedoelen)! Niemand zegt hier het dorp (nee, ook de autochtonen niet).quote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lol.![]()
Ik ga denk ik maar ja. Ga zo wel weer leren.
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
met heel vaak op enter klikken kom ik op het juiste antwoord, ik snap het nog niet helemaal, maar toch bedankt, ik zal nooit meer dom tegen je doen, beste Wik.
Je moet niet denken, maar doen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar ik denk dat het aan de instellingen ligt want PI's zie ik wel gewoon.
volgens mij is dit de eerste keer, maar wat maakt het uit, ik ben je gewoon heel dankbaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd?
Haha ik heb m'n baas nog nooit gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker![]()
Juist mentaliteitHeb je dat ook laten weten aan je baas? Dan vinden ze je gemotiveerd enzo
HAHAH dit is echt grappigggg.quote:
Daarom moet je zoals ihvk hierboven beschreef je cache leeghalenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even zoeken naar ccleaner. Btw, met IE zie ik wel smileys, alleen met mozilla niet.
Het is echt 5 keer klikken met je muis.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
Uff, oke, doe ik zo.
Btw, voelen jullie je ook zo schuldig wanneer je een insect vermoord? Ik haat insecten, maar toch voel ik me schuldig wanneer ik een spin vermoord.
Niet bij spinnen, smerige beesten dat het zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
Uff, oke, doe ik zo.
Btw, voelen jullie je ook zo schuldig wanneer je een insect vermoord? Ik haat insecten, maar toch voel ik me schuldig wanneer ik een spin vermoord.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
Uff, oke, doe ik zo.
Optie 2.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat zal ik doen?
vandaag verjaardag, morgen moe, hele dag wiskunde: ik haal het, maar gestresst
optie 2: ik ga niet, geen stress, rustig aan, nadeel: ik ben het hele weekend thuis.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
Uff, oke, doe ik zo.
Nu je hebt zegt. Kut beesten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:28 schreef IHVK het volgende:
Vroeger voelde ik me schuldig nu niet meer.
Ze hebben verder niet echt een bewustzijn ofzo, en zijn toch binnen 1 seconde dood. En als ze konden maakten ze jou net zo hard dood (als je er toch een morele afweging bij wilt maken)
Ik gooi er altijd een boek op.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:28 schreef Ayca het volgende:
Als er een insect in mijn kamer zit, ga ik uit mijn kamer en stuur iemand om hem dood te maken
Ook als het met een groot vel is? Ik durf het wel, alleen met die snelle spinnen niet, want voor ik ze uit het raam kan gooien, zitten ze op m'n hand en moet ik als een gestoorde rare bewegingen maken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
Insecten zijn gewoon kut. Ze moeten niet naar mijn kamer komen want dan moet ik ze vermoorden omdat ik te bang ben om ze op te pakken (al is het met een papiertje ofzo) en naar buiten te gooien. En daarna voel ik me schuldig.
Maar het zijn ook gewoon levende wezens..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:28 schreef IHVK het volgende:
Ze hebben verder niet echt een bewustzijn ofzo, en zijn toch binnen 1 seconde dood. En als ze konden maakten ze jou net zo hard dood (als je er toch een morele afweging bij wilt maken)
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ook als het met een groot vel is? Ik durf het wel, alleen met die snelle spinnen niet, want voor ik ze uit het raam kan gooien, zitten ze op m'n hand en moet ik als een gestoorde rare bewegingen maken.
Dan ook niet. Ik ben gewoon ontzettend bang voor die beesten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ook als het met een groot vel is? Ik durf het wel, alleen met die snelle spinnen niet, want voor ik ze uit het raam kan gooien, zitten ze op m'n hand en moet ik als een gestoorde rare bewegingen maken.
Maar dan moet je schoonmaken ofzo..quote:
Gadver.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ook niet. Ik ben gewoon ontzettend bang voor die beesten.
In Turkije elk jaar is het weer een ramp. Met die grote kakkerlakken enzo.
God die beesten zijn echt vreselijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:32 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, een keer in Turkije in carsi kwam er zo'n mega tor op mij afgevlogen. Echt dat beest ging maar niet weg uit mijn buurt. Ik zette de hele stad op zijn kop, schreeuwen, spastische bewegingen maken, echt zo rezil. Iedereen lachte mij uit.
Ik ben zelfs bang voor lieveheersbeestjes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gadver.Ik durf het alleen met lieveheersbeestjes.. die zijn best sloom, doe dan m'n gordijn en raam alvast goed open en gooi het lieveheersbeestje met een a4tje samen naar buiten.
Dit is zoooo herkenbaar, vooral die bewegingen doen het hem.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:32 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, een keer in Turkije in carsi kwam er zo'n mega tor op mij afgevlogen. Echt dat beest ging maar niet weg uit mijn buurt. Ik zette de hele stad op zijn kop, schreeuwen, spastische bewegingen maken, echt zo rezil. Iedereen lachte mij uit.
Haha iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is zoooo herkenbaar, vooral die bewegingen doen het hem.
Brrquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. En ze blijven ook steeds om je hoofd vliegen. Echt verschrikkelijk.
Je voelt ze goed, dat is eng.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bang voor lieveheersbeestjes.
Nog nooit gezien gelukkig..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, hebben jullie ook van die grote kakkerlakken bij jullie in Turkije? Maar dan echt zo groot als je hand?
Hahaha in Turkije heb je echt grote mieren. Die zien er best grappig uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nog nooit gezien gelukkig..![]()
Ik ben ook heel bang voor mieren.
Iewh. Bij mij moet iemand zoiets niet flikken want dan draai ik echt helemaal door.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vorig jaar pakte m'n oom zo'n gaar beest van de grond.. met rare dingen eraan (andere beestjes ofzo)doet hij dat zo onvewachts 1 cm voor m'n hoofd.. ging ik als een gek bewegen, keihard uitgelachen door m'n vrienden.
Ik heb er wel een paar in Sinop gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, hebben jullie ook van die grote kakkerlakken bij jullie in Turkije? Maar dan echt zo groot als je hand?
Als ze ver van je zijn.. als je buiten zit en er komen er meerdere op je..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha in Turkije heb je echt grote mieren. Die zien er best grappig uit.
Eng he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar in Sinop gezien.
Die rode mieren bijten ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ze ver van je zijn.. als je buiten zit en er komen er meerdere op je..
Kom je nu pas mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Ayca het volgende:
Wik, ik heb net die intro van seni kendime sakladim geleerdje had gelijk, was niet moeilijk
Ehm, ja ik hou erg veel van dieren zoals katten en honden maar toch ben ik altijd bang dat ze mij gaan bijten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zijn er hier mensen die ook bang zijn voor dieren?
Jullie stedelingen weten niet wat echte insecten zijn. Die kleine spinnetjes die je in de stad tegenkomt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:28 schreef IHVK het volgende:
Ik ben ook bang voor ze, we hadden een tijdje zelf een kat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm, ja ik hou erg veel van dieren zoals katten en honden maar toch ben ik altijd bang dat ze mij gaan bijten.
lolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor ze, we hadden een tijdje zelf een kat.
Een hele tijd terug was ik bang in de lift voor een hond, begon die vrouw : altijd die Turken weer he.![]()
Was ook een keer omgelopen voor een hond, had die man het door en ging hij me opwachten via de andere kant..
Ilac helpt niet eens. Ik heb een keer een hele fles anti-bug spray op een kakkerlak gespoten omdat hij maar bleef bewegen. Toen hij dan eindelijk stopte met spartelen dacht ik dat 'ie dood was, alleen durfde ik hem niet op te pakken en weg te gooien dus ik dacht dat doet mijn vader wel als hij morgen thuis is. Loop ik in de morgen naar dat beest toe, was 'ie weg. En niemand had 'm opgeruimd. Die hele bus anti-bug was dus alleen goed om hem een paar uur te verdoven ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:41 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben in het dorp zo'n terras en daar zijn in de zomer altijd niet normaal veel kakkerlakkener wordt daar ook lekker veel ilac op gespoten
Kakkerlakkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ilac helpt niet eens. Ik heb een keer een hele fles anti-bug spray op een kakkerlak gespoten omdat hij maar bleef bewegen. Toen hij dan eindelijk stopte met spartelen dacht ik dat 'ie dood was, alleen durfde ik hem niet op te pakken en weg te gooien dus ik dacht dat doet mijn vader wel als hij morgen thuis is. Loop ik in de morgen naar dat beest toe, was 'ie weg. En niemand had 'm opgeruimd. Die hele bus anti-bug was dus alleen goed om hem een paar uur te verdoven ofzo.
Die noemen wij in Turkije Kerten kele. Vroeger sneden we altijd zijn staart af en die bleef dan een paar minuten naspartelen, vonden we vet leuk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie stedelingen weten niet wat echte insecten zijn. Die kleine spinnetjes die je in de stad tegenkomt....
Alhoewel, in Turkije hebben ze vast ook wel grote, vieze insecten. In Oman hadden we kakkerlakken![]()
![]()
.
En deze reptieltjes:
[ afbeelding ]
Kayip, alleen de tab die ik vond klopt niet echt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja sorryik had vandaag pas tijd
![]()
Je zei er ook eentje van athena gisteren, welke was dat?
Whaha en dat noemt mij een sadist!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die noemen wij in Turkije Kerten kele. Vroeger sneden we altijd zijn staart af en die bleef dan een paar minuten naspartelen, vonden we vet leuk.Best zielig nu ik terugdenk.
Reptieltjes zijn niet leuk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie stedelingen weten niet wat echte insecten zijn. Die kleine spinnetjes die je in de stad tegenkomt....
Alhoewel, in Turkije hebben ze vast ook wel grote, vieze insecten. In Oman hadden we kakkerlakken![]()
![]()
.
En deze reptieltjes:
[ afbeelding ]
Maar die beestjes zijn juist helemaal niet smerig o.i.d. in tegenstelling tot kakkerlakkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die noemen wij in Turkije Kerten kele. Vroeger sneden we altijd zijn staart af en die bleef dan een paar minuten naspartelen, vonden we vet leuk.Best zielig nu ik terugdenk.
Echt? Grappig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar die beestjes zijn juist helemaal niet smerig o.i.d. in tegenstelling tot kakkerlakken. En volgens mij valt hun staart af als ze schrikken, of als je ze aanraakt.
GADVERDAMMEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zat vroeger een keer in de schuur rozijnen te eten en toen liet ik er per ongeluk een paar vallen. Ik ze dus oprapen en in mijn mond stoppen, bleek een van die dingen die ik had opgeraapt een spartelende tor te zijn.
Hmm jammerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kayip, alleen de tab die ik vond klopt niet echt.
Dat meen je niet? Omg wtf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zat vroeger een keer in de schuur rozijnen te eten en toen liet ik er per ongeluk een paar vallen. Ik ze dus oprapen en in mijn mond stoppen, bleek een van die dingen die ik had opgeraapt een spartelende tor te zijn.
Hebben ze dat bij jullie (in Turkije)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Grappig.![]()
Weet je wat vette beesten zijn? Kameleons. Echt tof hoe die van kleur veranderen.
Whahahquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Leer The Whitest Boy Alive - Burning.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm jammer![]()
Ik moet even wat nieuwe liedjes lerenverveel me
die ben ik nog nooit in het wild tegengekomenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Grappig.![]()
Weet je wat vette beesten zijn? Kameleons. Echt tof hoe die van kleur veranderen.
Ik heb er eentje echt van dichtbij gezien. Mijn opa vertelde dat het best gevaarlijke beesten zijn?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij jullie (in Turkije)? Ik vind die beesten wel vet, maar ik heb ze alleen in de dierentuin gezien
.
Jawel, ik heb er zelf eentje in Turkije gezien?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die ben ik nog nooit in het wild tegengekomen. Volgens mij leven die beesten ook helemaal niet in het MO.
Niet iedereen heeft smetvreesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whahah![]()
Je moet ook niet iets eten wat op de grond is gevallen Wik
Ok, ik zal er even naar kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leer The Whitest Boy Alive - Burning.
Dat ziet er vies uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk, deze foto heb ik twee jaar terug in Turkije genomen. Echt een vies beest is het. In Turkije noemen ze deze spin 'sari kiz' oftewel 'blond meisje'.![]()
[ afbeelding ]
Kakkerlak, toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef IHVK het volgende:
Wat was een 'kara Fatma' (zwarte Fatma) ook alweer?
Een black widow spin?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef IHVK het volgende:
Wat was een 'kara Fatma' (zwarte Fatma) ook alweer?
Lach maar, als er zulke beesten in je kamer liggen piep je wel anders.quote:
Ik vind het ook een eng beest hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lach maar, als er zulke beesten in je kamer liggen piep je wel anders.
Toen wij uit Brunei waren verhuisd en we onze koffers in Nederland openmaakten, zat er zo'n tropische, harige spin ter grootte van een hand in.
Volgens mij is mijn moeder toen gillend weggerend en heeft mijn vader dat beest toen doodgeslagen of zoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het ook een eng beest hoor.
DAMN WTF. Wat heb je toen gedaan? En hoe is dat beest in de koffer gekropen. Omgg..
Gadverdamme. Ik zou zo'n beest niet eens durven dood te slaan. Iewh.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn moeder toen gillend weggerend en heeft mijn vader dat beest toen doodgeslagen of zo.
Wat moet, dat moet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik zou zo'n beest niet eens durven dood te slaan. Iewh.
Nee ik ook niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik zou zo'n beest niet eens durven dood te slaan. Iewh.
Omyyyyyyyyy, een spin ter grootte van een vuis.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee ik ook niet!![]()
![]()
Ik had dat een keer in een van onze huizen in frankrijk. Hoor ik 's nachts iets over de rand van m'n bed lopen, was het een muisje. Dus ik gillen en m'n lamp aandoen. Zit er ook nog een spin ter grootte van een vuist op mijn schoen die naast m'n bed stond.
Toen ben ik in de huiskamer gaan liggen op de bank.
Laat het filmpje zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Rookert het volgende:
Rest van vrienden waren too chicken om hem weg te halen, dus ik heb en lopen filmen en dat best met een takje 6 meter naar beneden op de weg gepleurd
Oki.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het niet op deze computer, maar kan hem straks wel uploaden als ik eraan denk
Whuttt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:43 schreef Julis het volgende:
Woah. Rare insecten. Die boxtor lijkt wel een beetje op die Avatar mannetjes(een klein beetje dan
).
Ik vind muizen ook niet eng, maar ik hoef ze écht niet in mijn bed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omyyyyyyyyy, een spin ter grootte van een vuis.Muizen vind ik dan weer niet eng, alleen vies.
Omdat ze allebei blauwig zijn?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:43 schreef Julis het volgende:
Woah. Rare insecten. Die boxtor lijkt wel een beetje op die Avatar mannetjes(een klein beetje dan
).
Ik heb net al gegetenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
En nu, nadat mijn diepvriespizza in de oven zit, ga ik echt beginnen met leren.
valt toch mee..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Rookert het volgende:
Ik ga zo met mijn broertje eten, ouders zijn weg, tomatensoep, friet en gehaktstaaf (). Morgen weer gezond doen
Pineapple expressquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:13 schreef Ayca het volgende:
Oke welke film zal ik kijken? met vriendin
Jij woont toch al in het buitenland? Jij hoeft dus niet meer uitgezet te worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
.
Jij wordt er donderdag uitgezet. Ik wil ook tijdelijk eruit gezet worden
.
\quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij woont toch al in het buitenland? Jij hoeft dus niet meer uitgezet te worden.
Ik wel, naar zon, nog meer zon en cultuur.
Omdat ik niet weet wat ik zal postenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
\
Goed bezig :")
Waarom zit je eigenlijk alleen in Turkentopic op FOK! en post je nergens anders?
Haha.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Ga je ook foto's maken als je daar bent. Dan kunnen we meegenieten
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is FOK!, elke post is goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat ik zal posten. En omdat hier gezellig. En omdat dat.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
.
Sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het bij lurkenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is FOK!, elke post is goed![]()
Nouja, bijna elke post
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
.
Nu kan je opeens wel met je linkeroog knipogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Je bent veel te scherp voor dit tijdstipquote:Op zondag 14 maart 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu kan je opeens wel met je linkeroog knipogen?
Ik doe dat met mijn rechteroogquote:Op zondag 14 maart 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu kan je opeens wel met je linkeroog knipogen?
Ja maar het gaat om mijquote:Op zondag 14 maart 2010 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je posticon dacht daar anders over!
Ik zie alles.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om mij! En jij kunt niet zien met welk oog ik knipoog
.
Die film heb ik nog niet gezien. Pics van die vrouwquote:Op zondag 14 maart 2010 00:13 schreef Rookert het volgende:
Damn, die vrouw aan het einde van 500 Days of Summer is echt mooi
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Die film heb ik nog niet gezien. Pics van die vrouw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gülüm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:26 schreef wikwakka2 het volgende:.
Ik hoorde van sinan dat in turkije jongens elkaar gulum noemen. (Hierbij wil ik dus niet zeggen dat jij een jongen bent.)
Tegen meisjes: aah, lief.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe gaat men reageren als ik elke turk die ik tegenkom gülüm ga noemen?
'aah, lief' denken en dan toch maar grote broer/neef bellen om mij een lesje te leren zekerquote:Op zondag 14 maart 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Tegen meisjes: aah, lief.
Tegen jongens: (ik verwacht) homo.
Tenminste, ik heb nog nooit mannen tegen elkaar gülüm horen zeggen.
Hahahaquote:Op zondag 14 maart 2010 00:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'aah, lief' denken en dan toch maar grote broer/neef bellen om mij een lesje te leren zeker!
Ja, zeg! We zitten hier toch niet in Turkijequote:Op zondag 14 maart 2010 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Dat valt wel mee in Turkije. (Mijn ervaring dan)
Wat, vond je hem niet leukquote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gast!![]()
Nouja na pineapple express hebben we nog the proposal gekeken ter compensatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |