quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
De rest van mijn familie kan beamen dat ik een lieve jongen ben geweest.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar zal je zus waarschijnlijk heel anders over denken!
Jij was natuurlijk de lieveling van de familie. Jou konden ze het nooit kwalijk nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De rest van mijn familie kan beamen dat ik een lieve jongen ben geweest.
Nee, dat was mijn zusje. Verwend nest, altijd maar voorgetrokken. Maar dat is altijd zo met het jongste kind, volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk de lieveling van de familie. Jou konden ze het nooit kwalijk nemen?
Mijn broertje dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn zusje. Verwend nest, altijd maar voorgetrokken. Maar dat is altijd zo met het jongste kind, volgens mij.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je nog geen bewijs genoeg gehad.
Ik wou zeggen kusje op je hoofd, maar dat is geen diss. Dan maar een bitchslap.gif.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen kusje op je hoofd, maar dat is geen diss. Dan maar een bitchslap.gif.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je die allemaal vandaan zeg.
Uitslapenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef wikwakka2 het volgende:![]()
Ik ben moe. Vanavond voor het eerst in weken echt uitslapen.
Ik had het nodig, ik heb anders echt moeite met 10,5 uur slaap te halen hoor, is me in maanden niet geluktquote:
Nou vooruit, dan mag het.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had het nodig, ik heb anders echt moeite met 10,5 uur slaap te halen hoor, is me in maanden niet gelukt![]()
How;s your health?
Jij zou 10,5 uur moeten slapenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag het.![]()
Nogsteeds niet goed. Maar ik heb dan ook 9 uur per dag gewerkt de afgelopen week, dus tijd om uit te zieken heb ik niet gehad. Daar is het weekend voor nu.
Ik zou het bijna vreemd vinden, ware het niet dat je niks aan je dromen kan doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Heuy Rookert, ik droomde vandaag, dat ik een interessante politieke discussie met jou had op Fok!.![]()
Het is wel vreemd, dromen over Fokquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef Rookert het volgende:
Dromen over FOK!![]()
Maar ach, het kan erger![]()
Ik denk dat hij wel redelijk wat kans maakt, tenzij natuurlijk ineens de publieke opinie zich tegen hem keert. Maar ik wacht zeg maar eerst de peiling af.quote:Wat denk je van Job Cohen trouwens en zijn kansen?
quote:Cohen favoriet boven Balkenende en Wilders
Uitgegeven: 12 maart 2010 19:23
Laatst gewijzigd: 13 maart 2010 08:24
HILVERSUM - Job Cohen is voor 52 procent van de Nederlanders favoriet voor het premierschap.
© ANP
Dat blijkt uit peilingen van vrijdag van EenVandaag en Maurice de Hond.
In de peiling van EenVandaag is Cohen bij 52 procent van de Nederlanders favoriet voor het premierschap.
Jan Peter Balkenende en Geert Wilders kunnen 'slechts' rekenen op respectievelijk 17 en 15 procent, wanneer de ondervraagden de namen van de drie politici voorgelegd krijgen.
Dat zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel vreemd, dromen over Fok![]()
[..]
Ik denk dat hij wel redelijk wat kans maakt, tenzij natuurlijk ineens de publieke opinie zich tegen hem keert. Maar ik wacht zeg maar eerst de peiling af.
Hoewel dit wel opvallend was:
[..]
Ik ga hard chillen en dan morgen weer wat studie, even uitrusten enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef IHVK het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga aan de studie denk ik.
Ik ook. Nog twee tentamens te gaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef IHVK het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga aan de studie denk ik.
Precies, ik hoop dat hem lukt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zeker
Ik denk dat hij wel de bruggenbouwer kan zijn waar mensen op zitten te wachten. Balkenende heeft zijn verleden van falen tegen zich, Geert Wilders schreeuwt en wijst teveel, terwijl Cohen de mensen bij elkaar kan houden. Denk dat we meer hebben aan verbroedering dan scheiding in deze dagen
Klopt, hij schijnt alleen niet een goed debater te zijn, maar daar wordt nu vast al aan gesleuteld, ben benieuwd naar zijn eerste optredenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies, ik hoop dat hem lukt.![]()
En een softie is hij volgens mij niet, dus de problemen zullen dan hopelijk ook tegelijkertijd aangepakt worden.
We zullen zien.
Hij wil niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Kon ons aller vrind Pechtold maar premier worden.
Volgens mij wordt hij wel een beetje snel kwaad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, hij schijnt alleen niet een goed debater te zijn, maar daar wordt nu vast al aan gesleuteld, ben benieuwd naar zijn eerste optredenIk was niet zo PvdA, maar als ik zo de kandidaten nu zie en weet dat Pechthold geen premier wil worden lijkt me Cohen veruit het meest geschikt
Dat metquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij wel een beetje snel kwaad.![]()
Zo kwam hij over bij P&W in ieder geval. Ben ook benieuwd naar het eerste echte debat.
Heeft ie bij Minerva gezeten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef IHVK het volgende:
Minervanen als premier vind ik niet kunnen hoor eigenlijk.
Heb ik ook gedaan vannacht!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij zou 10,5 uur moeten slapenHeb je 45 uur gedraaid terwijl je ziek bent?
Respect hoor..en ga vooral slapen
*je hoofd-grap*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef Rookert het volgende:
Groningen is wel een toffe stad, alles daarbuiten is alleen doods
Pechthold he. Niet Cohen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heeft ie bij Minerva gezeten?![]()
Mijn neef was vroeger penningmeester van Minerva, teveel geld gaat daar in om
Echt he, raar mens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat metCiska Dresselhuys
?
Van mij mocht ie, echt verschrikkelijk zuur wijf is dat
Lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:31 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan vannacht!Ja, net nieuwe baan, dus ik vind dat ik geen tijd had om ziek te zijn.
hoofdredactrice van Opzij, een feministisch maandblad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zij?
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik haar ook wel eens op de tv gezien. Feminist of zo?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoofdredactrice van Opzij, een feministisch maandblad.
Jup. Ze zij dat Hans van Mierlo echt heel knap was vroeger. Waarna Jeroen Pauw zei dat dat een seksistische opmerking is. :')
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoofdredactrice van Opzij, een feministisch maandblad.
Jup. Ze zij dat Hans van Mierlo echt heel knap was vroeger. Waarna Jeroen Pauw zei dat dat een seksistische opmerking is.
ok sorry hoor wikkiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stel je vraag nou gewoon eens gelijk...
shift trace/calc, 5 - intersect.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok sorry hoor wikkie![]()
hoe doe ik intersect
die had ik al gezien, maar het lukt niet met dat..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef IHVK het volgende:
http://www.scribd.com/doc/103714/Functies-met-TI-84-plus-deel-1
Dat is toch alleen voor Casio?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoek calc eens bij de knopjes dan.
Shift + trace.
oh, ik had al heel lang gezocht hoor, zag calc gewoon niet boven trace staanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoek calc eens bij de knopjes dan.
Shift + trace.
2nd dus...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh, ik had al heel lang gezocht hoor, zag calc gewoon niet boven trace staan
en wat is shift?
Ze vind je koekjes niet lekker?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou koekjes gaan bakken maar nu heeft mijn moeder de oven bewerkt met zo'n schoonmaakspul dat minstens 24 uur moet inwerken. En ze wist dat ik de oven zou gebruiken.
Een van de twee curves selecteren. En dan daarna de tweede. Je wil toch weten waar ze intersecten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dan staat er: first curve?
wat moet ik dan doen?
Als je uit huis bent, heb je daar nooit meer last van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou koekjes gaan bakken maar nu heeft mijn moeder de oven bewerkt met zo'n schoonmaakspul dat minstens 24 uur moet inwerken. En ze wist dat ik de oven zou gebruiken.
Is het een stille hint?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Nu ik ben begonnen met school kan dat niet meer. Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je uit huis bent, heb je daar nooit meer last van.
Nee, ze vind mijn koekjes ook lekker heur.quote:
met heel vaak op enter klikken kom ik op het juiste antwoord, ik snap het nog niet helemaal, maar toch bedankt, ik zal nooit meer dom tegen je doen, beste Wik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een van de twee curves selecteren. En dan daarna de tweede. Je wil toch weten waar ze intersecten?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ik ben begonnen met school kan dat niet meer. Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten.
[..]
Nee, ze vind mijn koekjes ook lekker heur.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zal nooit meer dom tegen je doen, beste Wik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |